Valokuva: Heidi Krzywacki
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 5A)

    00014

    Suomi

20022022
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2002 2019

2002

Opit: Matematiikka 5

Krzywacki, H., 2002, Helsinki: WSOY.

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirja

2003

Matkalla opettajuuteen: opettajuuden kehittäminen ja opettajankoulutuksen antamat eväät

Kilpeläinen, A. & Krzywacki, H., 2003, Hyvin tehty!: meidän koulumme tulevaisuuden tekijänä. Harju, K., Kokka, E., Silventoinen, P., Jalonen, R. & Mäkitalo, T. (toim.). Hämeenlinna: Etelä-Suomen lääninhallitus, s. 28-38 11 Sivumäärä (Etelä-Suomen lääninhallituksen julkaisuja; nro 73/2003).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Opit: matematiikka 6

Krzywacki, H., Suhonen, T. & Mikama, A., 2003, Helsinki: WSOY.

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirja

2004

Kohti hyvää matematiikan opetusta: matematiikkakerhon pitäminen osana luokanopettajaopiskelijoiden sivuaineopintoja

Krzywacki, H. & Laine, A., 2004, Eurooppalainen ulottuvuus: Ainedidaktinen symposiumi Helsingissä 6.2.2004. Ahonen, S. & Siikaniva, A. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopisto, s. 228-237 10 Sivumäärä (Tutkimuksia / Helsingin yliopiston soveltavan kasvatustieteen laitos; nro 252).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Laskutaidon pelit 3 –aineisto

Krzywacki, H. & Suhonen, T., 2004, Helsinki: WSOY. 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirja

Opit: matematiikka 8

Krzywacki, H. & Jokinen, A., 2004, Helsinki: WSOY.

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirja

2005

Kommunikointi luokassa - opetuksen ydin?

Ahtee, M., Pehkonen, E., Krzywacki-Vainio, H., Lavonen, J. & Jauhiainen, J., 2005, Ainedidaktiikan ja oppimistutkimuksen haasteet opettajankoulutukselle: ainedidaktinen symposium 11.2.2005. Turku: Turun opettajankoulutuslaitos, Vuosikerta 75. s. 94-100 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

On the formation of pre-service elementary teachers' conceptions of mathematical problem solving: experiences of authentic activities in math-club on the background of theoretical studies

Krzywacki-Vainio, H., 2005, Problem solving in mathematics education: proceedings of the ProMath meeting June 30 - July 2, 2004, in Lahti. Vuosikerta 261. s. 95-104 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Opiskelijapalaute matemaattisten aineiden opettajankoulutuksen kehittämisen lähtökohtana

Krzywacki-Vainio, H., Juuti, K. & Lavonen, J., 2005, Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät Oulussa 25.-26.11.2004 : matemaattisten aineiden opettajan taitotieto - haaste vai mahdollisuus?. Oulu: Oulun yliopiston kirjasto, s. 195-203 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Student Teachers’ Views on Relevance and Coherence of Mathematics and Science Teacher Education Programme

Krzywacki, H. & Juuti, K., 2005, Proceedings of 30th Annual Conference ATEE: Teachers and their Educators - Standards for Development. Snoek, M., Swennen, A. & de Valk, J. (toim.). Amsterdam: Amsterdan Faculty of Education

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

2006

ICT use in mathematics education: teachers evaluating the pedagogical use of technological applications

Krzywacki-Vainio, H., 2006, Nordic Presentations: proceedings of the section Nordic Presentations at ICME-10, July 12, 2004 in Copenhagen (Denmark). Vuosikerta 265. s. 71-76 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Students teachers' views on relevance and coherence of mathematics and science teacher education programme

Krzywacki-Vainio, H. & Juuti, K., 2006, Teachers and their educators- standards for development: proceedings of the 30th Annual Conference ATEE, Amsterdam 22-26 October 2005.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2007

Development of teacher identity during mathematics teacher studies

Krzywacki-Vainio, H. & Pehkonen, E., 2007, Proceedings of the 31st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education - PME 31, Seoul, Korea, July 8-13, 2007: Volume 1. Plenaries, Research Forums, Discussion Groups, Working Sessions, Short Oral Communications, Posters. Woo, J-H., Lew, H-C., Park, K-S. & Seo, D-Y. (toim.). Seoul: The Korea Society of Educational Studies in Mathematics, Vuosikerta 1. s. 246 1 Sivumäärä (PME Conference Proceedings; nro 31).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Mathematics teaching in primary schools

Pehkonen, L. & Krzywacki-Vainio, H., 2007, How finns learn mathematics and science. Pehkonen, E., Ahtee, M. & Lavonen, J. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 155-164 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Opettajan identiteetin kehittyminen matematiikan opettajaopintojen aikana

Krzywacki-Vainio, H., 2007, Opettajankoulutuksen muuttuvat rakenteet: ainedidaktinen symposium 9.2.2007 / Kaarina Merenluoto, Arja Virtanen & Pia Carpelan (toim.). Vuosikerta 77. s. 199-205 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Opiskelijapalaute Bologna-prosessin mukaan uudistetuista pedagogisista opinnoista matemaattisten aineiden opettajankoulutuksessa

Krzywacki-Vainio, H., Lavonen, J. & Juuti, K., 2007, julkaisussa : Didacta Varia. 12, 1, s. 31-41 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinen

Pre-service teacher education in chemistry, mathematics and physics

Oikkonen, J., Lavonen, J., Krzywacki-Vainio, H., Aksela, M., Krokfors, L. & Saarikko, H., 2007, How finns learn mathematics and science. Pehkonen, E., Ahtee, M. & Lavonen, J. (toim.). Rotterdam/Taipei: Sense publishers, s. 49-68 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Vastine kommenttiin "Kuka opettaa matematiikkaa peruskoulussa?"

Pehkonen, E. & Krzywacki-Vainio, H., 2007, julkaisussa : Dimensio. 71, 3, s. 49-50 2 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliYleistajuinen

2008

Development of mathematics teacher students' teacher identity during teaching practice

Krzywacki-Vainio, H. & Hannula, M., 2008, Proceedings of the Joint Meeting of PME 32 and PME-NA XXX: Morelia, Mexico, July 17-21, 2008 / Editors: Olimpia Figueras, Jose Luis Cortina, Silvia Alatorre, Teresa Rojano, Armando Sepulveda. s. 281-288 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Research-based approach in pedagogical studies within Finnish science teacher education: student teachers' experiences and evaluation

Lavonen, J. & Krzywacki-Vainio, H., 2008, Proceedings of the 13th IOSTE Symposium on The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development: September, 21-26, 2008 Pine Bay Holiday Resort - Kusadas - Turkey. Cavas, B. (toim.). Ankara: Palme, s. 89-95 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Yliopistokoulutus ohjaamassa matematiikan opettajan identiteetin kehittymistä

Krzywacki-Vainio, H., 2008, Uudistuva ja kehittyvä ainedidaktiikka: Ainedidaktinen symposiumi 8.2.2008 Helsingissä. Osa 2 / Arto Kallioniemi (toim.). s. 571-582 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2009

Becoming a teacher: emerging teacher identity in mathematics teacher education

Krzywacki, H., 2009, Helsinki: University of Helsinki. 224 Sivumäärä

Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirja

Formation of teacher identity during mathematics teacher education: combing subjectivity with academic

Krzywacki-Vainio, H., 2009, Nordic research in mathematics education: proceedings from NORMA08 in Copenhagen, April 21-April 25, 2008 / Carl Winsløw [Ed.]. s. 193-197 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Image of an ideal teacher paving the way for formation of mathematics teacher identity

Krzywacki-Vainio, H., 2009, Proceedings of the 33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: in search for theories in mathematics education : PME 33, Thessaloniki - Greece, July 19-24, 2009. volume 3 : research reports [Eli-Lee] / Editors: Marianna Tzekaki, Maria Kaldrimidou, Haralambos Sakonidis. s. 3-425 - 3-432

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2010

Background 2: In-Service Training of Science Teachers

Lavonen, J., Krzywacki, H. & Stadler, H., 2010, Computer Aided Teaching and Learning in Science - A European Teacher Training Course for Science Teachers : Handbook for a teacher training course. Koistinen, L., Krzywacki, H., Welzel-Breuer, M. & Graf, S. (toim.). Plovdiv: Plovdiv University Press "Paisii Hilendarski", s. 18-27 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Implementation of Finnish Education Policy Through National Core Curriculum: Science as an Example

Lavonen, J. & Krzywacki, H., 2010, Curriculum Development: Perspectives From Around the World. Kirylo, J. D. & Nauman, A. K. (toim.). Olney, MD: Association for Childhood Education International, s. 118-131 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Module 1: Criteria for choosing usable computer aided teaching and learning material (CAT) for science teaching and learning.

Lavonen, J. & Krzywacki, H., 2010, The Effective Use of Computer Aided Teaching and Learning Material in Science Teaching: Handbook for teacher training course. Koistinen, L., Krzywacki, H., Welzel-Breuer, M. & Graf, S. (toim.). Plovdiv: Plovdiv University Press "Paisii Hilendarski", s. 29-56 28 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Promoting science teachers’ ability to adopt usable ICT tools in practice: design of a European teacher education course

Lavonen, J., Krzywacki, H., Sanchez, E., Fontanieu, V., Erb, R., Bühler, B., Jurke, T., Welzel-Breuer, M., Graf, S., Nagel, C., Raykova, Z. & Ioannidis, G., 2010, Socio-cultural and Human Values in Science and Teachnology Education: Proceedings of the XIV Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE). Dolinšek, S. & Lyons, T. (toim.). Ljubljana: IRI UL, Institute for Innovation and Development of University of Ljubljana, s. 661-670 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Tension between present and ideal state of teacher identity in the core of professional development

Krzywacki, H. & Hannula, M. S., 2010, Proceedings of the 34th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: PME 34, v. 1. Pinto, M. M. F. & Kawasaki, T. F. (toim.). The International Group for the Psychology of Mathematics Education, Vuosikerta volume 1. s. 267 – 271 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Views on teaching and learning

Lavonen, J., Bécu-Robinault, K., Le Maréchal, J-F., Stadler, H. & Krzywacki, H., 2010, The Effective Use of Computer Aided Teaching and Learning Material in Science Teaching: Handbook for teacher training course. Koistinen, L., Krzywacki, H., Welzel-Breuer, M. & Graf, S. (toim.). Plovdiv: Plovdiv University Press "Paisii Hilendarski", s. 149-158 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

2011

Finnish secondary school teacher education in mathematics, physics and chemistry: Assumptions behind the programme

Lavonen, J. & Krzywacki, H., 2011, The professional and pedagogical training of secondary school teachers : A critical and comparative approach. 1 toim. Athens: University of Athens, 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Reflektoinnin työtapojen kokeminen opettajaksi kehittymisessä

Juuti, K., Krzywacki, H., Toom, A. & Lavonen, J., 2011, Näkökulmia tutkimusperustaiseen opetukseen: Ainedidaktisia tutkimuksia 1. Tainio, L., Juuti, K., Kallioniemi, A., Seitamaa-Hakkarainen, P. & Uitto, A. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 37-50 14 Sivumäärä (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja / Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 1).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Teachers’ professional knowledge in Finnish secondary teacher education

Lavonen, J. & Krzywacki, H., 2011, Proceedings of the International Conference on Teacher Education. International Conference on Trend of Teacher Education Development: International Conference on Trend of Teacher Education Development . TaiChung: National Taichung University, s. 41-59 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Tieto- ja viestintätekniikkaa koulutyön tueksi: opettajat innovaatioiden käyttäjinä

Krzywacki, H., Korhonen, T., Koistinen, L. & Lavonen, J., toukokuuta 2011, Opetusteknologia koulun arjessa II. Kankaanranta, M. & Vahtivuori-Hänninen, S. (toim.). Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, koulutuksen tutkimuslaitos, s. 121-138 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2012

Confronting the Educational Challenges of the Future: Finnish teacher education promoting teachers' pedagogical thinking

Krzywacki, H., Maaranen, K. & Lavonen, J., 2012, Teacher Education Frontiers: International Perspectives on Policy and Practice for Building New Teacher Competencies. Tan, O-S. (toim.). Singapore: Cengage Learning Asia Pte Ltd, s. 283-305 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

In-service teacher education course module design focusing om usability of ICT applications in science education

Lavonen, J., Krzywacki, H., Koistinen, L., Welzel-Breuer, M. & Erb, R., 2012, julkaisussa : NorDina : Nordisk tidsskrift i naturfagdidaktikk. 8, 2, s. 138-149 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Item construction for Finnish national level assessment in school physics without pre-defined learning outcomes

Lavonen, J., Krzywacki, H. & Koistinen, L., 2012, Making it tangible: Learning outcomes in science education . Bernholt, S., Neumann, K. & Nentwig, P. (toim.). Münster: Waxmann, Vuosikerta 2012. s. 477-497 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Matematiikan didaktiikka tutkimuksen valossa - kohti kansainvälisyyttä

Krzywacki, H., Laine, A., Hästö, P. & Hannula, M. S., 2012, Ainedidaktiikka tutkimuskohteena ja tiedonalana. Kallioniemi, A. & Virta, A. (toim.). Turku: Suomen kasvatustieteellinen seura, s. 250-271 22 Sivumäärä (Kasvatusalan tutkimuksia; nro 60).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen ajankohtaista tutkimusta

Krzywacki, H. (toim.), Juuti, K. (toim.) & Lampiselkä, J. (toim.), 2012, Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry. 212 Sivumäärä (Ainedidaktisia tutkimuksia / Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja; nro 2)

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKokoomateos tai erikoisnumero

Promoting Mathematical Thinking in Finnish Mathematics Education

Krzywacki, H., Pehkonen, L. & Laine, A., 2012, Miracle of Education: The Principles and Practices of Teaching and Learning in Finnish Schools. Niemi, H., Toom, A. & Kallioniemi, A. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 115-130 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2013

Education of young mathematics education researchers

Liljedahl, P., Williams, G., Borba, M. C., Krzywacki, H. & Gebremichael, A. T., 2013, Proceedings of the 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education : Volume 1. Lindmeier, A. & Heinze, A. (toim.). Kiel: IPN - Leibniz-Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und Matematik an der Universität Kiel, Vuosikerta Volume 1. s. 71-92 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2014

Crossing the boundaries: Swedish teachers’ interplay with Finnish curriculum materials

Hemmi, K. & Krzywacki, H. J., 2014, Proceedings of the International Conference on Mathematics Textbook Research and Development (ICMT-2014). Southampton, GB, University of Southampton, s. 263 268 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Recent trends in PhD education in science and mathematics education research: Back to university-level organization

Lavonen, J. & Krzywacki, H., 2014, julkaisussa : NorDina : Nordisk tidsskrift i naturfagdidaktikk. 10, 2, s. 243-250 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuKatsausartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2015

Resolución de problemas en la enseñanza de las matemáticas: mirando desde otra perspectiva el rol del maestro en el proceso de enseñanza y aprendizaje

Krzywacki, H. & Laine, A., 2015, La universidad en la formación de formadores de acompañantes pedagógicos para la innovación en el aula. Bazo, C. D., Haapakorpi, A., Särkijärvi-Martinéz, A. & Virtanen, P. (toim.). Lima: Pontificia Universidad Católica del Perú, s. 137-151 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

There are No Effective Teachers in Finland— Only Effective Systems and Professional Teachers

Krzywacki, H., Lavonen, J. & Juuti, K., 2015, Teacher Effectiveness: Capacity Building in a Complex Learning Era. Tan, O-S. & Liu, W-C. (toim.). Singapore: Centage learning, s. 79-103 25 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2016

Promoting mathematical thinking in Finnish mathematics education

Krzywacki, H., Pehkonen, L. & Laine, A., 2016, Miracle of education : The principles and practices of teaching and learning in Finnish schools. Niemi, H., Toom, A. & Kallioniemi, A. (toim.). Second revised education toim. Rotterdam: Sense publishers, s. 109-123 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2017

Mathematics Curriculum: The Case of Finland

Hemmi, K., Krzywacki, H. & Partanen, A-M., 2017, International Perspectives on Mathematics Curriculum. Thompson, D. R., Huntley, M. A. & Suurtamm, C. (toim.). Charlotte, NC: INFORMATION AGE PUBLISHING, INC, s. 71-102 32 Sivumäärä (Research in Mathematics Education ).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Physics Teacher Knowledge Aimed in Pedagogical Studies in Finland and in South Korea

Krzywacki, H., Kim, B-C. & Lavonen, J., tammikuuta 2017, julkaisussa : Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education. 13, 1, s. 201-222 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access