Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Koulutus / tieteellinen pätevyys

rektorsbehörighet, Utbildningsledarskap 25 sp, Åbo Akademi

tammikuuta 2012tammikuuta 2013

Myöntöpäivä: 31 tammikuuta 2013

klasslärare, pedagogie magister, Åbo Akademi

elokuuta 2004tammikuuta 2011

Myöntöpäivä: 26 tammikuuta 2011

Asemat yliopiston ulkopuolella

klasslärare, Esbo stad

elokuuta 2011syyskuuta 2015

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut

Discrimination as a One-Day Performance Critically Reviewing an Anti-racism Day at School

Mikander, P. & Hummelstedt-Djedou, I., 2018, Antiracism Education In and Out of Schools. Alemanji, A. A. (toim.). Cham: Palgrave Macmillan, s. 151-170 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Diverging discourses on multicultural education in Finnish teacher education programme policies: implications for teaching

Hummelstedt-Djedou, I., Zilliacus, H. & Holm, G., 2018, julkaisussa : Multicultural Education Review. 10, 3, s. 184-202 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Nykyiset puhetavat ja käytännöt vaikeuttavat rasismin haastamista

Helakorpi, J., Hummelstedt-Djedou, I., Juva, I. & Mikander, P., kesäkuuta 2017, julkaisussa : Kasvatus. 48, 3, s. 249-256 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinen

Tiedosto

The identity game: constructing and enabling multicultural identities in a Finland-Swedish school setting

Forsman, L. & Hummelstedt-Djedou, I., kesäkuuta 2014, julkaisussa : British Educational Research Journal. 40, 3, s. 501-522 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Språk och identitet i undervisningen - Inga konstigheter

Sahlström, F., Forsman, L., Hummelstedt-Djedou, I., Pörn, M., Rusk, F. & Slotte-Lüttge, A., 2013, Stockholm: Liber. 190 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirjaTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit

Skolspråk

Slotte, A., Forsman, L., Pörn, M., Sahlström, F., Hummelstedt-Djedou, I., Rusk, F., Rejman, K., Oker-Blom, G. & Hellgren, J.

01/08/201031/07/2013

Projekti: Tutkimusprojekti

Tiedosto

FLIS

Slotte, A., Sahlström, F., Hummelstedt-Djedou, I., Pörn, M., Forsman, L. & Rusk, F.

01/01/200631/05/2014

Projekti: Tutkimusprojekti

Aktiviteetit

  • 13 Suullinen esitys
  • 7 Konferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen
  • 4 Akateeminen vierailu toiseen organisaatioon
  • 1 Isännöity akateeminen vierailu Helsingin yliopistossa

Countering or reproducing discourses of othering – Multicultural education in Finnish teacher education

Ida Hummelstedt-Djedou (Puhuja), & Harriet Zilliacus (Puhuja)

31 toukokuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Conflicting discourses on multicultural education in Finnish teacher education

Ida Hummelstedt-Djedou (Puhuja), , Harriet Zilliacus (Puhuja), & Fritjof Sahlström (Puhuja)

6 maaliskuuta 20199 maaliskuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Processes of inclusion and exclusion in categorization in school interaction

Ida Hummelstedt-Djedou (Puhuja), & Fritjof Sahlström (Puhuja)

3 syyskuuta 20187 syyskuuta 2018

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Conflicting discourses on multicultural education in Finnish teacher education

Ida Hummelstedt-Djedou (Puhuja), , Fritjof Sahlström (Puhuja), & Harriet Anne-Charlotte Zilliacus (Puhuja)

23 toukokuuta 2018

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Motstridiga diskurser om mångkulturalitet och mångfald i finländsk lärarutbildning

Ida Hummelstedt-Djedou (Puhuja), & Harriet Anne-Charlotte Zilliacus (Puhuja)

9 toukokuuta 2018

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys