Valokuva Ilona Södervik
  • Yliopistonkatu 3

    00014 Helsingin yliopisto

    Suomi

  • Suomi

  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1A)

    00014

    Suomi

20092020

Tutkimustuotoksia vuodessa

Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut

  • 11 Artikkeli
  • 5 Konferenssiartikkeli
  • 1 Konferenssiesitys
  • 1 Väitöskirja
Suodatin
Konferenssiartikkeli

Virtual reality as a recovering environment - Implications for design principles

Lähtevänoja, A., Holopainen, J., Mattila, O., Södervik, I., Parvinen, P. & Pöyry, E., 1 helmikuuta 2020, Communications in Computer and Information Science: Fourth International Conference, DTGS 2019, St. Petersburg, Russia, 19 – 21 June, 2019: Revised Selected Papers. Alexandrov, D. A., Boukhanovsky, A. V., Chugunov, A. V., Kabanov, Y., Koltsova, O. & Musabirov, I. (toim.). Cham: Springer International Publishing AG, (Communications in Computer and Information Science; nro 1038).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2019

Conceptual change challenges in medicine - from biomedical knowledge to clinical reasoning

Södervik, I., Mirjamaija, M-E. & Chi, M. T. H., elokuuta 2019, Earli Biennial Conference in Aachen, Germany.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

HowULearn and Oodikone as tools for enhancing learning and progress in academic studies

Kymäläinen, H-R., Luukkainen, M. & Södervik, I., 2019, EDULEARN19 Proceedings. Gómez Chova, L., López Martínez, A. & Candel Torres, I. (toim.). IATED Academy, s. 1033-1037 5 Sivumäärä (EDULEARN Proceedings ).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

Open access
Tiedosto

​“What do I know and how do I know what I know?” ​- Development of pharmacy students’ conceptual understanding and epistemic cognition during the first study year

Södervik, I., Katajavuori, N. & Hanski, L., elokuuta 2019, ESERA -European Science Education Research Association.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu