Ei valokuvaa Jaakko Samuli Turkka
  • PL 55 (A. I. Virtasen aukio 1)

    00014

    Suomi

20142019

Research output per year

Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut

2018

Nature of Science in Students’ Conceptions of Scientists: A pilot study of an “Act a Scientist -Test”

Turkka, J. S., Kaul, M. & Aksela, M. K., 18 joulukuuta 2018, Re-Searching Science Education: Same Issues from Different Lenses. Teo, T. W., Tan, K. S., Tan, H. K., Goh, S. F. & Yeoh, L. W. (toim.). Singapore: National Institute of Education, s. 136-154 19 Sivumäärä 9. (Proceedings of the International Science Education Conference; Vuosikerta 2018).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

Open access
Tiedosto
2017
Open access
Tiedosto

Integrating art into science education: a survey of science teachers’ practices

Turkka, J., Haatainen, O. & Aksela, M., 1 kesäkuuta 2017, julkaisussa : International Journal of Science Education. 39, 10, s. 1403–1419 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Tiedosto
2016

Draama kemian opetuksessa

Turkka, J. S., syyskuuta 2016, 4 Sivumäärä (LUMAT-B; Vuosikerta 2)

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKokoomateos tai erikoisnumeroAmmatillinen

Drama in chemistry education

Turkka, J. S., 20 joulukuuta 2016, julkaisussa : LUMAT-B: International journal of math, science and technology education . 1, 3, 12.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Promoting Meaningful Science Teaching and Learning Through ICT in the Finnish LUMA Ecosystem

Julkaisun otsikon käännös: Tietokoneavusteisen luonnontieteiden opetuksen edistäminen LUMA-ekosysteemissäAksela, M., Vartiainen, J., Tuomisto, M., Turkka, J., Pernaa, J. & Tolppanen, S., 2016, New Ways to Teach and Learn in China and Finland: Crossing Boundaries with Technology. Niemi, H. & Jia, J. (toim.). Frankfurt am Main: Peter Lang , s. 255-278 24 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2014

Luokkahuonekeskustelut kemian opettamisessa: tapaustutkimus opettajien käsityksistä

Turkka, J., 2014, Helsinki: Helsingin yliopisto, Kemian laitos. 70 Sivumäärä

Tutkimustuotos: OpinnäytePro graduOpinnäytteet