20172020

Tutkimustuotoksia vuodessa

Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut

Amplifying the pupil’s voice: Using the diamond ranking method to explore integrative and collaborative learning in Finland

Haapaniemi, J., Venäläinen, S., Malin, A. & Palojoki, P., lokakuuta 2020, (Jätetty) julkaisussa : Education Inquiry.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Teacher autonomy and collaboration as part of integrative teaching – Reflections on the curriculum approach in Finland

Haapaniemi, J., Venäläinen, S., Malin, A. & Palojoki, P., 3 toukokuuta 2020, julkaisussa : Journal of Curriculum Studies. 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Home economics education: exploring integrative learning

Haapaniemi, J., Venäläinen, S., Malin, A. & Palojoki, P., 2 tammikuuta 2019, julkaisussa : Educational Research. 61, 1, s. 87-104 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Close neighbours, different interests? Comparing three Nordic Home Economics curricula

Tuomisto, M., Haapaniemi, J. & Fooladi, E., 2017, julkaisussa : International journal of home economics IJHE.. 10, 2, s. 121-131 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Aktiviteetit

  • 1 Suullinen esitys

Integrative Teaching and the Challenge of Teacher Autonomy – Balancing Between Bildung and Curriculum Traditions in Finland

Janni Haapaniemi (Puhuja), , Salla Venäläinen (Puhuja), , Anne Malin (Puhuja), & Päivi Palojoki (Puhuja)

6 maaliskuuta 20208 maaliskuuta 2020

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys