Valokuva: Jari Lavonen
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 5A)

    00014

    Suomi

1984 …2023
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 1984 2019

Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli
2019

Change in First Graders’ Science-Related Competence Beliefs During Digitally Intensive Science Workshops

Loukomies, A., Juuti, K., Lavonen, J. & Salmela-Aro, K., 28 elokuuta 2019, Bridging Research and Practice in Science Education. McLoughlin, E., Finlayson, O., Erduran, S. & Childs, P. (toim.). Springer, s. 285-299 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2018

Educating Professional Teachers in Finland through the Continuous Improvement of Teacher Education Programmes

Lavonen, J., 2018, Contemporary Pedagogies in Teacher Education and Development. Weinberger, Y. & Libman, Z. (toim.). London: IntechOpen, s. 3-22 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Opettaja voi tukea oppilaan kiinnostuksen kehittymistä

Juuti, K. & Lavonen, J., 2018, Motivaatio ja oppiminen. Salmela-Aro, K. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 197-210 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Teachers as Educational Innovators in Inquiry-Based Science Teaching and Learning

Loukomies, A., Juuti, K. & Lavonen, J., 2018, Professional Development for Inquiry-Based Science Teaching and Learning. Tsivitanidou, O. E., Gray, P., Rybska, E., Louca, L. & Constantinou, C. P. (toim.). Cham: Springer, s. 185-201 17 Sivumäärä (Contributions from Science Education Research; Vuosikerta 5).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Role of Teachers in the Finnish Educational System: High Professional Autonomy and Responsibility

Niemi, H., Lavonen, J., Kallioniemi, A. & Toom, A., 2018, The Teacher's Role in the Changing Globalizing World: Resources and Challenges Related to the Professional Work of Teaching. Niemi, H., Toom, A., Kallioniemi, A. & Lavonen, J. (toim.). Leiden: Brill Sense, s. 47-61 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Teaching Profession Amid Changes in the Educational Ecosystems

Niemi, H., Toom, A., Kallioniemi, A. & Lavonen, J., 2018, The Teacher's Role in the Changing Globalizing World: Resources and Challenges Related to the Professional Work of Teaching. Niemi, H., Toom, A., Kallioniemi, A. & Lavonen, J. (toim.). Leiden: Brill Sense, s. 141-149 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2017

A New Wave of Learning in Finland: Get Started with Innovation!

Korhonen, T. & Lavonen, J., 2017, Educating for the 21st Century: Perspectives, Policies and Practicies from Around the World. Choo, S., Sawch, D., Villanueva, A. & Vinz, R. (toim.). Singapore: Springer, s. 447-467 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Introduction

Hahl, K., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Lavonen, J., 2017, Cognitive and Affective Aspects in Science Education Research : Selected Papers from the ESERA 2015 Conference. Hahl, K., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Lavonen, J. (toim.). Cham: Springer International Publishing AG, s. 1-12 12 Sivumäärä (Contributions from Science Education Research; Vuosikerta Volume 3).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Opettajankoulutuksen kehittämisohjelma nostaa uutta luovan opettajuuden keskiöön

Lavonen, J., 2017, Harjoittelukoulut opettajankoulutusta kehittämässä: Suomen harjoittelukoulujen julkaisu 2017. Salo, O-P., Isopahka, S. & Ruuska, H. (toim.). Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, eNorssi-verkosto, s. 51-61 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Towards Twenty-First Century Education: Success Factors, Challenges, and the Renewal of Finnish Education

Lavonen, J. & Korhonen, T., 2017, Educating for the 21st Century: Perspectives, Policies and Practicies from Around the World. Choo, S., Sawch, D., Willanueva, A. & Vinz, R. (toim.). Singapore: Springer, s. 243-264 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

”Se tuntuu jotenkin paljon luontevammalta mulle”: Kolmen erityisen tuen oppilaan opiskelun tukeminen älypuhelimilla inkluusioon pyrkivässä luonnontieteiden opetuksessa

Sormunen, K., Lavonen, J. & Juuti, K., 2017, Toiveet ja todellisuus: Kasvatus osallisuutta ja oppimista rakentamassa. Toom, A., Rautiainen, M. & J. T. (toim.). Turku: Suomen kasvatustieteellinen seura, s. 481-508 28 Sivumäärä (Kasvatusalan tutkimuksia; nro 75).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2016

Commentary: What we can learn from science education in Asian countries? Opportunities and challenges for: Perspectives based on the experience

Lavonen, J., 2016, Science Education Research and Practice in Asia: Challenges and Opportunities. Chiu, M-H. (toim.). Singapore: Springer Singapore, s. 215-221 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Design and Development of Teaching-Learning Sequence (TLS) Materials Around Us: Description of an Iterative Process

Loukomies, A., Lavonen, J., Juuti, K., Meisalo, V. & Lampiselkä, J., 2016, Iterative Design of Teaching-Learning Sequences: Introducing the Science of Materials in European Schools. Psillos, D. & Kariotoglou, P. (toim.). Dordrecht: Springer Science+Business Media, s. 201-231 31 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Investigating Situational Interest in Primary Science Lessons

Loukomies, A., Juuti, K. & Lavonen, J., 2016, 24th annual Conference of the Southern African Association for Research in Mathematics, Science and Technology Education SAARMSTE 2016: Researching a sustainable environment and sustaining research in Mathematics, Science and Technology Education. Dludlu, M. (toim.). Pretoria, South Africa: Tshwane University of Technology, s. 297-300 4 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Pragmatic Design-Based Research – Designing as a Shared Activity of Teachers and Researches

Juuti, K., Lavonen, J. & Meisalo, V., 2016, Iterative Design of Teaching-Learning Sequences: Introducing the Science of Materials in European Schools. Psillos, D. & Kariotoglou, P. (toim.). Dordrecht: Springer Science+Business Media, s. 35-46 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Päätössanat: Innovatiivinen koulu ja tulevaisuuden opettajuus

Korhonen, T., Lavonen, J., Kukkonen, M., Sormunen, K. & Juuti, K., 2016, Kansankynttilä keinulaudalla: Miten tulevaisuudessa opitaan ja opetetaan?. Cantell, H. & Kallioniemi, A. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 215-230 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Reflections from international scholars

Cheung, D., Lederman, N., Linn, M. C., Lunetta, V. N., Ogawa, M., De Jong, O., Lavonen, J., Vosniadou, S., Wang, L., Yager, R. E. & Zeidler, D. L., 2016, Science Education Research and Practices in Taiwan: Challenges and Opportunities. Chiu, M-H. (toim.). Singapore: Springer Singapore, s. 421-429 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Science Teacher Education for the Primary School in Finland and in South Africa

Lavonen, J., Henning, E., Loukomies, A., Petersen, N., Herholdt, R., Petker, G., Myllyviita, A., Naude, F. & Ragpot, L., 2016, 24th annual Conference of the Southern African Association for Research in Mathematics, Science and Technology Education SAARMSTE 2016: Researching a sustainable environment and sustaining research in Mathematics, Science and Technology Education. Dludlu, M. (toim.). Pretoria, South Africa: Tshwane University of Technology, s. 205-210 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Yhteistoiminnalliset työtavat - luonteva tapa toteuttaa tutkimuksellisuutta

Lavonen, J. & Juuti, K., 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Ympäristöopin arviointi peruskoulun alaluokilla

Lavonen, J., 2016, Ympäristöoppia opettamaan. Juuti, K. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

2015

Métodos de enseñanza y aprendizaje de las ciencias

Lavonen, J., 2015, La universidad en la formación de formadores de acompañantes pedagógicos para la innovación en el aula. Bazo, C. D., Haapakorpi, A., Särkijärvi-Martinez, A. & Virtanen, P. (toim.). Lima: Pontificia Universidad Católica del Perú, s. 153-171 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

There are No Effective Teachers in Finland— Only Effective Systems and Professional Teachers

Krzywacki, H., Lavonen, J. & Juuti, K., 2015, Teacher Effectiveness: Capacity Building in a Complex Learning Era. Tan, O-S. & Liu, W-C. (toim.). Singapore: Centage learning, s. 79-103 25 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2014

A new Finnish national core curriculum for basic education (2014) and technology as an integrated tool for learning

Vahtivuori-Hänninen, S., Halinen, I., Niemi, H., Lavonen, J. & Lipponen, L., 2 lokakuuta 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 21-32 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Crossing Classroom Boundaries in Science Teaching and Learning through the Use of Smartphones

Sormunen, K., Lavonen, J. & Juuti, K., 2014, Crossing Boundaries for Learning – through Technology and Human Efforts. Niemi, H., Multisilta, J. & Löfström, E. (toim.). Helsinki: University of Helsinki, CICERO Learning Network, s. 91-110 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Crossing Classroom Boundaries in Science Teaching and Learning through the Use of Smartphones

Sormunen, K., Lavonen, J. & Juuti, K., 2014, Crossing Boundaries for Learning – through Technology and Human Efforts. Niemi, H., Multisilta, J. & Löfström, E. (toim.). Helsinki: University of Helsinki, CICERO Learning Network, s. 91-109 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Crossing Classroom Boundaries through the Use of Collaboration-Supporting ICT: A Case Study on School -Kindergarten - Library - Senior Home Partnership

Kukkonen, M. & Lavonen, J., 2014, Crossing Boundaries for Learning – through Technology and Human Efforts . Niemi, H., Multisilta, J. & Löfström, E. (toim.). Helsinki: University of Helsinki, CICERO Learning Network, s. 67-89 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Crossing School-Family Boundaries through the Use of Technology

Korhonen, T. & Lavonen, J., 2014, Crossing Boundaries for Learning – through Technology and Human Efforts . Niemi, H., Multisilta, J. & Löfström, E. (toim.). Helsinki: University of Helsinki, CICERO Learning Network, s. 37-65 29 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Finland

Lavonen, J. & Reinikainen, P., 2014, Issues in Upper Secondary Science Education: Comparative Perspectives. Vlaardingerbroek, B. & Taylor, N. (toim.). New York: Palgrave Macmillan, s. 83-102 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Finland (Upper secondary school science)

Lavonen, J. & Reinikainen, P., 2014, Issues in Upper secondary Science Education: Comparative Perspectives. Vlaaringerbroek, B. & Taylor, N. (toim.). New York: Palgrave Macmillan, s. 83-102 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Innovatiivinen koulu

Lavonen, J., Korhonen, T., Kukkonen, M. & Sormunen, K., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 86-113 28 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Koulu, päiväkoti, kirjasto ja hoivakoti oman kylän verkostossa

Kukkonen, M. & Lavonen, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 152-172 21 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Miten suomalainen koulu valmistaa tulevaisuuteen?

Multisilta, J., Niemi, H. & Lavonen, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 286-298 13 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Tavoitteinen, vuorovaikutteinen johtaminen ja rakenteet

Lavonen, J., 2014, Akateemisen johtamisen ydinkysymyksiä. Niiniluoto, I., Forsberg, U-M. & Evers, A-M. (toim.). Helsinki: Unigrafia, s. 91-103 13 Sivumäärä (Helsingin yliopiston hallinnon julkaisuja. Hakemistot, oppaat ja ohjeet; nro 88).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Innovative School as an Environment for the Design of Educational Innovations

Korhonen, T., Lavonen, J., Kukkonen, M., Sormunen, K. & Juuti, K., 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 99-113 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Innovative School as an Environment for the Design of Educational Innovations

Korhonen, T., Lavonen, J., Kukkonen, M., Sormunen, K. & Juuti, K., 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning . Niemi, H., Multisilta, J., L. L. & Vivitsou, M. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 99-113 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Tieto- ja viestintätekniikka kodin ja koulun yhteistyön tukena

Korhonen, T. & Lavonen, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 131-151 21 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Tieto- ja viestintätekniikka opettajankoulutuksessa

Myllyviita, A. & Lavonen, J., 2014, Opettajankoulutuksen tilannekatsaus: Tilannekatsaus marraskuu 2014 . Mahlamäki-Kultanen, S., Lauriala, A., Karjalainen, A., Rautiainen, A., Räkköläinen, M., Helin, E., Pohjonen, P. & Nyyssölä, K. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 116-125 10 Sivumäärä (Muistiot / Opetushallitus; nro 2014:4).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

”Voinko tehdä tämän puhelimella?”: Mobiililaite personoidun luonnontieteiden oppimisen tukena

Sormunen, K. & Lavonen, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 114-130 17 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

2013

An Analysis of Standards-based High School Physics Textbooks of Finland and the United States

Park, D-Y. & Lavonen, J., 2013, Critical Analysis of Science Textbooks: Evaluating Instructional Effectiveness. Khine, M. S. (toim.). Dordrecht: Springer, s. 219-238 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Design of a Primary School Physics Web-based Learning Environment: The Teacher’s Role in the Educational Design Research Project

Juuti, K. & Lavonen, J., 2013, Educational design research: Part B: Illustrative cases. Plomp, T. & Nieveen, N. (toim.). Enschede,the Netherlands: SLO, s. 49-69 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Design-tutkimukseen osallistuvien opettajien rooli tutkimuksen eri vaiheissa

Juuti, K. & Lavonen, J., 2013, Kehittämistutkimus opetusalalla. Pernaa, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 45-67 23 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Koulun kumppanuudet ja verkostot

Korhonen, T., Sormunen, K., Kukkonen, M. & Lavonen, J., 2013, Tuovi 11: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2013-konferenssin tutkijatapaamisen artikkelit. Viteli, J. & Östman, A. (toim.). Tampere: Tampereen yliopisto, s. 34-49 16 Sivumäärä (TRIM Research Reports; nro 9).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Millaisia valmiuksia aineenopettajien peruskoulutus antaa koulun laatutyöhön

Lavonen, J., 2013, Perusopetuksen laatutyö: Erilaisia tapoja ottaa laatukriteerit hallintaan. Lehtonen, M. (toim.). Helsinki: Opetus- ja kulttuuriministeriö, s. 9-15 7 Sivumäärä (Opetus- ja kulttuuriministeriön julkaisuja; nro 2013:7).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Pupils’ views on motivating features of inquiry based teaching

Juuti, K., Loukomies, A. & Lavonen, J., 2013, Inquiry in Science Education and Science Teacher Education. Honerød Hoveid, M. & Gray, P. (toim.). Trondheim: Akademika forlag

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2012

Confronting the Educational Challenges of the Future: Finnish teacher education promoting teachers' pedagogical thinking

Krzywacki, H., Maaranen, K. & Lavonen, J., 2012, Teacher Education Frontiers: International Perspectives on Policy and Practice for Building New Teacher Competencies. Tan, O-S. (toim.). Singapore: Cengage Learning Asia Pte Ltd, s. 283-305 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Creative and Co-operative Science and technology Education Course: Theory and Practice in Finnish Teacher Education Context

Autio, O. & Lavonen, J., 2012, Issues and Challenges in Science Education Research: Moving Forward. Tan, K. C. D. & Kim, M. (toim.). Dordrecht: Springer, s. 141-156 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Evaluation for Improvements in Finnish Teacher Education

Niemi, H. & Lavonen, J., 2012, Quality Assurance and Teacher Education: International Challenges and Expectations. Harford, J., Hudson, B. & Niemi, H. (toim.). Oxford: Peter Lang , s. 159-186 28 Sivumäärä (Rethinking Education; Vuosikerta Vol. 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Item construction for Finnish national level assessment in school physics without pre-defined learning outcomes

Lavonen, J., Krzywacki, H. & Koistinen, L., 2012, Making it tangible: Learning outcomes in science education . Bernholt, S., Neumann, K. & Nentwig, P. (toim.). Münster: Waxmann, Vuosikerta 2012. s. 477-497 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Science at Finnish Compulsory School

Lavonen, J. & Juuti, K., 2012, Miracle of Education: The Principles and Practices of Teaching and Learning in Finnish Schools . Niemi, H., Toom, A. & Kallioniemi, A. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 131-146 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

"Voinko tehdä tän puhelimella?": Mobiililaite personoidun luonnontieteiden oppimisen tukena

Sormunen, K-M. & Lavonen, J. M. J., 2012, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 114-130 16 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto