Valokuva: Jari Salo
  • PL 27 (Latokartanonkaari 5)

    00014

    Suomi

20042019
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Oulun seudun ammatillinen opettejakorkeakoulu, Opettajan pedagogiset opinnot (60op), Oulun seudun ammattikorkeakoulu

Markkinointi, KTT, University of Oulu

20022006

Markkinointi, KTM, University of Oulu

19992001

Asemat yliopiston ulkopuolella

Associate Editor of Internet Research, Emerald Group Publishing

31 heinäkuuta 201624 joulukuuta 2018

Keywords

  • 416 Elintarviketieteet
  • Digitaalinen markkinointi
  • 512 Liiketaloustiede
  • Teollinen markkinointi
  • Kuluttajapolitiikka, kuluttajatutkimus
  • 222 Muu tekniikka
  • Informaatiojärjestelmät
  • Informaatio ja kommunikaatioteknologiat
  • 518 Media- ja viestintätieteet
  • sosiaalinen media
  • 5200 Muut yhteiskuntatieteet
  • Kulutus

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2004 2019

End users' purchasing task involvement, power and influence strategies in organizational buying

Pedeliento, G., Andreini, D., Bergamaschi, M. & Salo, J., 2019, julkaisussa : Journal of Business and Industrial Marketing. 34, 1, s. 150-165 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Stages of User Engagement on Social Commerce Platforms: Analysis with the Navigational Clickstream Data

Kumar, A., Salo, J. & Li, H., 3 huhtikuuta 2019, julkaisussa : International journal of electronic commerce. 23, 2, s. 179-211 33 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The role of temporal focus and self-congruence on consumer preference and willingness to pay A new scrutiny in branding strategy

Tan, T. M., Salo, J., Juntunen, J. & Kumar, A., 7 tammikuuta 2019, julkaisussa : European Journal of Marketing. 53, 1, s. 37-62 26 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

A comparative study of creation of self-brand connection amongst well-liked, new, and unfavorable brands

Tan, T. M., Salo, J., Juntunen, J. & Kumar, A., marraskuuta 2018, julkaisussa : Journal of Business Research. 92, s. 71-80 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Impact of internal branding on customer-based brand equity with mediating effect of organizational loyalty An empirical evidence from retail sector

Hasni, M. J. S., Salo, J., Naeem, H. & Abbasi, K. S., 10 joulukuuta 2018, julkaisussa : International Journal of Retail & Distribution Management. 46, 11-12, s. 1056-1076 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit 2010 2016

  • 4 Päättynyt

IMCEE

Salo, J.

16/09/201431/12/2016

Projekti: Tutkimusprojekti

Cleantech

Salo, J.

10/10/201110/10/2013

Projekti: Tutkimusprojekti

Nextmedia

Salo, J.

01/01/201031/12/2014

Projekti: Tutkimusprojekti

E-sales

Salo, J.

01/01/201031/12/2012

Projekti: Tutkimusprojekti

Palkinnot

Emerald Literati Network Awards for Excellence, Highly Commended Paper in 2016

Jari Salo (Vastaanottaja), 2016

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Magister Bonus - Hyvä opettaja

Jari Salo (Vastaanottaja), 24 marraskuuta 2017

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Superrior Reviewer Award

Jari Salo (Vastaanottaja), 1 tammikuuta 2007

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Väitöskirjapalkinto

Jari Salo (Vastaanottaja), 31 lokakuuta 2030

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Aktiviteetit 2006 2019

Helen Cripps

Jari Salo (Isäntä)
13 tammikuuta 201916 tammikuuta 2019

Aktiviteetti: Vierailijan isännöinnin tyypitIsännöity akateeminen vierailu Helsingin yliopistossa

Journal of Retailing and Consumer Services (Lehti)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))
1 huhtikuuta 201912 huhtikuuta 2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

International Journal of Information Management (Lehti)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))
1 huhtikuuta 201912 huhtikuuta 2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Macmillan Publishers (Kustantaja)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))
20 helmikuuta 201910 maaliskuuta 2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Bled e-conference (Tapahtuma)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))
4 huhtikuuta 20198 huhtikuuta 2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Lehdistö/media

Vain 17 prosenttia ostanut vaatteita mobiililla

Jari Salo

22/05/2018

1 kohde/ medianäkyvyys

Lehdistö/media

Suomalaiset siirtyvät vauhdilla kännykkäpalveluihin

Jari Salo

06/01/2017

1 kohde/ medianäkyvyys

Lehdistö/media

Peliteollisuudesta tullut vakavasti otettava toimiala (TV)

Jari Salo

01/01/2017

1 median myötävaikutus

Lehdistö/media

Peliteollisuudesta tullut vakavasti otettava toimiala (radio)

Jari Salo

01/01/2017

1 median myötävaikutus

Lehdistö/media

Autokauppa on tunnepeliä

Jari Salo

11/11/2016

1 kohde/ medianäkyvyys

Lehdistö/media