Valokuva Jari Salo
  • PL 27 (Latokartanonkaari 5)

    00014

    Suomi

20042020

Research output per year

Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Oulun seudun ammatillinen opettejakorkeakoulu, Opettajan pedagogiset opinnot (60op), Oulun seudun ammattikorkeakoulu

Markkinointi, KTT, University of Oulu

20022006

Markkinointi, KTM, University of Oulu

19992001

Asemat yliopiston ulkopuolella

Associate Editor of Internet Research, Emerald Group Publishing

31 heinäkuuta 201624 joulukuuta 2018

Tieteenalat

  • 416 Elintarviketieteet
  • Digitaalinen markkinointi
  • 512 Liiketaloustiede
  • Teollinen markkinointi
  • Kuluttajapolitiikka, kuluttajatutkimus
  • 222 Muu tekniikka
  • Informaatiojärjestelmät
  • Informaatio ja kommunikaatioteknologiat
  • 518 Media- ja viestintätieteet
  • sosiaalinen media
  • 5200 Muut yhteiskuntatieteet
  • Kulutus

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut

The use of Twitter for innovation in business markets

Cripps, H., Singh, A., Mejtoft, T. & Salo, J., 6 huhtikuuta 2020, julkaisussa : Marketing Intelligence & Planning. 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

A bibliometric analysis of extended key account management literature

Kumar, P., Sharma, A. & Salo, J., lokakuuta 2019, julkaisussa : Industrial Marketing Management. 82, s. 276-292 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

End users' purchasing task involvement, power and influence strategies in organizational buying

Pedeliento, G., Andreini, D., Bergamaschi, M. & Salo, J., 2019, julkaisussa : Journal of Business and Industrial Marketing. 34, 1, s. 150-165 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Stages of User Engagement on Social Commerce Platforms: Analysis with the Navigational Clickstream Data

Kumar, A., Salo, J. & Li, H., 3 huhtikuuta 2019, julkaisussa : International journal of electronic commerce. 23, 2, s. 179-211 33 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The role of temporal focus and self-congruence on consumer preference and willingness to pay A new scrutiny in branding strategy

Tan, T. M., Salo, J., Juntunen, J. & Kumar, A., 7 tammikuuta 2019, julkaisussa : European Journal of Marketing. 53, 1, s. 37-62 26 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Projektit

  • 4 Päättynyt

IMCEE

Salo, J.

16/09/201431/12/2016

Projekti: Tutkimusprojekti

Cleantech

Salo, J.

10/10/201110/10/2013

Projekti: Tutkimusprojekti

E-sales

Salo, J.

01/01/201031/12/2012

Projekti: Tutkimusprojekti

Nextmedia

Salo, J.

01/01/201031/12/2014

Projekti: Tutkimusprojekti

Palkinnot

Emerald Literati Network Awards for Excellence, Highly Commended Paper in 2016

Jari Salo (Vastaanottaja), 2016

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Magister Bonus - Hyvä opettaja

Jari Salo (Vastaanottaja), 24 marraskuuta 2017

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Superrior Reviewer Award

Jari Salo (Vastaanottaja), 1 tammikuuta 2007

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Väitöskirjapalkinto

Jari Salo (Vastaanottaja), 31 lokakuuta 2006

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Aktiviteetit

Väitöskirjan ohjaaja Ulla Wu

Jari Salo (Ohjaaja)
1 tammikuuta 2019 → …

Aktiviteetti: TutkimustyypitVäitöskirjan ohjaaja tai sivuohjaaja

International Journal of Information Management (Lehti)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))
1 huhtikuuta 201912 huhtikuuta 2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Bled e-conference (Tapahtuma)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))
4 huhtikuuta 20198 huhtikuuta 2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

International Journal of Information Management (Lehti)

Jari Salo (Arvioitsija (reviewer))
1 heinäkuuta 201930 heinäkuuta 2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

John Meewella

Jari Salo (Isäntä)
10 heinäkuuta 201911 heinäkuuta 2019

Aktiviteetti: Vierailijan isännöinnin tyypitIsännöity akateeminen vierailu Helsingin yliopistossa

Lehtileikkeet

Vain 17 prosenttia ostanut vaatteita mobiililla

Jari Salo

22/05/2018

1 kohde/ Medianäkyvyys

Lehdistö/media

Suomalaiset siirtyvät vauhdilla kännykkäpalveluihin

Jari Salo

06/01/2017

1 kohde/ Medianäkyvyys

Lehdistö/media

Peliteollisuudesta tullut vakavasti otettava toimiala (TV)

Jari Salo

01/01/2017

1 Median myötävaikutus

Lehdistö/media

Peliteollisuudesta tullut vakavasti otettava toimiala (radio)

Jari Salo

01/01/2017

1 Median myötävaikutus

Lehdistö/media

Autokauppa on tunnepeliä

Jari Salo

11/11/2016

1 kohde/ Medianäkyvyys

Lehdistö/media