Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2016 2018

  • 2 Konferenssiesitelmän abstrakti
  • 2 Artikkeli
  • 1 Kirja
2018

Collaborative Science Education at the University of Helsinki since 2003: New Solutions and Pedagogical Innovations for Teaching from Early Childhood to Universities

Julkaisun otsikon käännös: Yhteisöllistä tiedekasvatusta Helsingin yliopistossa vuodesta 2003: Uusia ratkaisuja ja pedagogisia innovaatioita opetukseen varhaiskasvatuksesta korkeakouluihinAksela, M. (toim.), Oikkonen, J. (toim.) & Halonen, J. (toim.), helmikuuta 2018, Helsinki: Unigrafia. 121 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirja

Open access

Non-formal science education: The relevance of science camps

Julkaisun otsikon käännös: Non-formaali tiedekasvatus: tiedeleirien relevanssiHalonen, J. E. & Aksela, M. K., 2018, julkaisussa : LUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education. 6, 2, s. 64-85 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2017

Changes in risky alcohol use and sickness absence

Ervasti, J., Kivimäki, M., Pentti, J., Halonen, J. I., Vahtera, J. & Virtanen, M., marraskuuta 2017, julkaisussa : European Journal of Public Health. 27, suppl. 3, 1 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuKonferenssiesitelmän abstraktiTutkimusvertaisarvioitu

Open access

PAIN AND ROUTES OF EXIT OUT OF PAID EMPLOYMENT AMONG BRITISH CIVIL SERVANTS: A FOLLOW-UP STUDY 1985-2013

Lallukka, T. L., Manty, M. M., Cooper, C. C., Fleischmann, M. F., Kouvonen, A. K., Head, J. H. & Halonen, J. I. H., syyskuuta 2017, julkaisussa : Journal of Epidemiology & Community Health. 71, Suppl.1, s. A75-A76 2 Sivumäärä, P55.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuKonferenssiesitelmän abstraktiTutkimusvertaisarvioitu

2016

Relevancy of the Massive Open Online Course (MOOC) about Sustainable Energy for Adolescents

Julkaisun otsikon käännös: Kestävää energiaa käsittelevän MOOC-kurssin relevanttius nuorilleAksela, M. K., Wu, X. & Halonen, J. E., 1 joulukuuta 2016, julkaisussa : Education Sciences. 6, 4, 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto