Valokuva: Jyrki Reunamo
  • PL 8 (Siltavuorenpenger 10)

    00014

    Suomi

20002019
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Keywords

  • 516 Kasvatustieteet

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2000 2019

Action Telling method: From storytelling to crafting the future

Kangas, J. & Reunamo, J. T., 2019, (Hyväksytty/In press) The Strength of Story in Early Childhood Development : Diverse Contexts across. Kerry-Moran, K. J. & Aerila, J. A. (toim.). Springer

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Early gender differences in emotional expressions and self-regulation in settings of early childhood education and care

Veijalainen, J., Reunamo, J. & Heikkilä, M., 1 toukokuuta 2019, julkaisussa : Early Child Development and Care. 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Fourth Graders’ Objectively Measured Week Long Physical Activity

Valtonen, J., Kyhälä, A-L., Slotte, S. & Reunamo, J., 31 tammikuuta 2019, julkaisussa : The European Journal of Social & Behavioural Sciences . XXIV, 1, s. 2891-2908 18 Sivumäärä, 252.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Oppimisen tuki varhaislapsuudesta toisen asteen siirtymään: tasa-arvon toteutuminen ja kehittämistarpeet

Vainikainen, M-P., Lintuvuori, M., Paananen, M., Eskelinen, M., Kirjavainen, T., Hienonen, N., Jahnukainen, M., Thuneberg, H., Asikainen, M., Suhonen, E., Alijoki, A., Sajaniemi, N., Reunamo, J., Keskinen, H-L. & Hotulainen, R., 27 syyskuuta 2018, Helsinki: Valtioneuvoston kanslia. 126 Sivumäärä (Valtioneuvoston selvitys- ja tutkimustoiminnan julkaisusarja; nro 55/2018)

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiTutkimusraporttiAmmatillinen

Open access
Tiedosto

Preschool children are more physically active and less sedentary on weekdays compared with weekends

Kyhälä, A-L., Reunamo, J. & Ruismäki, H., 2018, julkaisussa : Journal of Early Childhood Education Research. 7, 1, s. 100-126 27 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Projektit 2006 2018

  • 5 Päättynyt

Learning environment evaluation in Early Childhood Education

Reunamo, J.

01/01/201231/12/2015

Projekti: Tutkimusprojekti

Orientation project

Reunamo, J., Alijoki, A., Nurmilaakso, M., Kyhälä, A., Ruokonen, I., Hällström, H., Wu, R., Lee, H., Lin, C., Wang, L. C., Mau, W. & Cheng, D.

01/01/200931/12/2018

Projekti: Tutkimusprojekti

INCLUD-ED, Strategies for Inclusion and Social Cohesion in Europe from Education

Ojala, M. O., Reunamo, J., Niemelä, R., Kaalikoski, K. & Lastikka, A.

01/11/200601/11/2011

Projekti: Tutkimusprojekti

Aktiviteetit 2009 2019

ABC of Assessment Literacy | Arviointiosaamisen ABC

Marja Tamm (Puhuja: esitelmän pitäjä), Mirjam Johanna Kalland (Puhuja: esitelmän pitäjä), Jyrki Tapani Reunamo (Puhuja: esitelmän pitäjä), Jenni Linnea Vartiainen (Puhuja: esitelmän pitäjä), Jonna Kangas (Puhuja: esitelmän pitäjä), Lotta Helinä Avelin (Puhuja: esitelmän pitäjä)
29 maaliskuuta 201926 huhtikuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Viherpäivät ja -tekniikka 2018

Leena Linden (Posteriesitys), Jyrki Tapani Reunamo (Posteriesitys), Leena Lahtinen (Posteriesitys), Erja Hannele Rappe (Posteriesitys)
15 helmikuuta 201816 helmikuuta 2018

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Tiedosto

China International Forum on Nature and Forest Education

Leena Linden (Posteriesitys), Erja Hannele Rappe (Posteriesitys), Jyrki Tapani Reunamo (Posteriesitys), Leena Lahtinen (Osallistuja)
21 huhtikuuta 201823 huhtikuuta 2018

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Shu-Shuan Shih

Jyrki Reunamo (Isäntä)
7 elokuuta 201721 elokuuta 2017

Aktiviteetti: Vierailijan isännöinnin tyypitIsännöity akateeminen vierailu Helsingin yliopistossa

What can Finnish Early Education provide for China?

Jyrki Reunamo (Osallistuja)
6 marraskuuta 20177 marraskuuta 2017

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitPublic Talks