Valokuva: Kalle Juuti
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 5A)

    00014

    Suomi

  • Yliopistonkatu 3

    00014 Helsingin yliopisto

    Suomi

Hyväksyy tohtorikoulutettavat

19992023
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Fysiikka, Fysiikan aineenopettajan kelpoisuus

Matematiikka, Matematiikan opettajan kelpoisuus

Draaman/ilmaisutaidon opettajan kelpoisuus

Keywords

  • 516 Kasvatustieteet
  • digitaalinen oppiminen
  • opettajankoulutus
  • ainedidaktiikka
  • fysiikan didaktiikka
  • Kestävyystiede

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2001 2019

Pragmatic Design-Based Research – Designing as a Shared Activity of Teachers and Researches

Juuti, K., Lavonen, J. & Meisalo, V., 2016, Iterative Design of Teaching-Learning Sequences: Introducing the Science of Materials in European Schools. Psillos, D. & Kariotoglou, P. (toim.). Dordrecht: Springer Science+Business Media, s. 35-46 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Lifeworld Earth and a Modelled Earth

Juuti, K., elokuuta 2014, julkaisussa : Science & Education. 23, 8, s. 1663-1680 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

How Teaching Practices Are Connected to Student Intention to Enrol in Upper Secondary School Physics Courses

Juuti, K. & Lavonen, J., 3 toukokuuta 2016, julkaisussa : Research in Science & Technological Education. 34, 2, s. 204-218 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Duration of On-Campus Academic Engagements of Student Teachers in Finland and Norway

Christophersen, K-A., Elstad, E., Juuti, K., Solhaug, T. & Turmo, A., 2017, julkaisussa : Education Inquiry. 8, 2, s. 89-103 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Design-based research in science education: one step towards methodology

Juuti, K. & Lavonen, J., 2006, julkaisussa : NorDina : Nordisk tidsskrift i naturfagdidaktikk. 2, s. 54-68

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit 1999 2023

Aktiviteetit 2005 2019

NOFA 7 Nordic Conference Nordic Conference on​ Teaching and Learning in Curriculum Subjects

Gabriel Bladh (Puhuja: esitelmän pitäjä), Eero Salmenkivi (Puhuja: esitelmän pitäjä), Sirpa Tani (Puhuja: esitelmän pitäjä), Kalle Juuti (Puhuja: esitelmän pitäjä), Niklas Gericke (Puhuja: esitelmän pitäjä), Per Sund (Puhuja: esitelmän pitäjä)
14 toukokuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

International Journal of Science and Mathematics Education (Lehti)

Kalle Juuti (Arvioitsija (reviewer))
2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Teacher Educator (Lehti)

Kalle Juuti (Arvioitsija (reviewer))
2018

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

International Journal of Science and Mathematics Education (Lehti)

Kalle Juuti (Arvioitsija (reviewer))
2018

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

PHD examination committee member

Kalle Juuti (Ohjaaja)
2018

Aktiviteetti: TutkimustyypitVäitöskirjatyön seurantaryhmän jäsen

Lehdistö/media

asiantuntijahaastattelu

Kalle Juuti

20/11/2018

1 median myötävaikutus

Lehdistö/media

Mielipidekirjoitus

Kalle Juuti

30/10/2018

1 median myötävaikutus

Lehdistö/media

Newspaper interview

Kalle Juuti

25/11/2017

1 median myötävaikutus

Lehdistö/media