Valokuva Kalle Juuti

Kalle Juuti

Apulaisprofessori, Dosentti (luonnontieteiden pedagogiikka)

  • PL 9 (Siltavuorenpenger 5A)

    00014

    Suomi

  • Yliopistonkatu 3

    00014 Helsingin yliopisto

    Suomi

19992020

Tutkimustuotoksia vuodessa

Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut

Suodatin
Konferenssiartikkeli
2018

Exploring the contribution of students with learning difficulties in an inclusive co-invention project

Julkaisun otsikon käännös: Oppimisvaikeuksia omaavien oppilaiden osallistuminen inklusiivisiin yhteiskeksimisprojekteihinSormunen, K., Hakkarainen, K., Riikonen, S., Seitamaa-Hakkarainen, P., Juuti, K., Lavonen, J. & Korhonen, T., 2018, 22nd Annual Knowledge Building Summer Institute: Knowledge building: a place for everyone in a knowledge society: KBSI 2018 Proceedings. Toronto, Ontario, Canada: Knowledge Building International, s. 179-185 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliAmmatillinen

Open access

Fieldwork-Orientated Biology Teachers' Views on Outdoor Education

Kervinen, A., Uitto, A. & Juuti, K., 2018, Electronic Proceedings of the ESERA 2017 Conference. Research, Practice and Collaboration in Science Education. Dublin, Ireland: Dublin City University: Part 9: Strand 9. Environmental, health and outdoor science education (co-ed. Albert Zeyer & Marianne Achiam). Finlayson, O. E., McLoughlin, E., Erduran, S. & Childs, P. (toim.). Dublin, Ireland: Dublin City University, s. 1305-1313 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
2017

The influence of an international professional development project for the design of engaging secondary science teaching in Finland

Lavonen, J., Inkinen, J., Juuti, K., Salmela-Aro, K., Krajcik, J. & Schneider, B., 2017, Book of Long Papers: 25th Annual Meeting of the Southern African Association of Researchers in Mathematics Science & Technology Education (SAARMSTE). Mhlolo, M. K., Matoti, S. N. & Fredericks, B. (toim.). Johannesburg: SAARMSTE, s. 206-220 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2014

Upper secondary school students’ observations on dehydratation of copper sulphate pentahydrate

Lampiselkä, J., Juuti, K., Lavonen, J., Meisalo, V. & Suomela, L., 2014, E-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Constantinou, C. P., Papadouris, N. & Hadjigeorgiou, A. (toim.). Nicosia, Cyprus: European Science Education Research Association ESERA, s. 3-11 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2013

A Comparative Analysis of Finnish and Thai Primary Science Curricula in the Context of PISA Scientific Literacy Framework

Sothayapetch, P., Lavonen, J. M. J. & Juuti, K., 2013, ESERA 2013 Conference: Nicosia, Cyprus, 02.09.13 → 07.09.13. Nicosia: University of Cyprus

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2011

Ainedidaktiikan merkitys opetuksen ja oppimisen tutkimuksessa

Tainio, L. & Juuti, K., 2011, Näkökulmia tutkimusperustaiseen opetukseen: Ainedidaktisia tutkimuksia 1. Tainio, L., Juuti, K., Kallioniemi, A., Seitamaa-Hakkarainen, P. & Uitto, A. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 5-8 4 Sivumäärä (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja / Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 1).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

Open access

Innovative approaches in school science: An analysis based on the GRID project data

Meisalo, V., Lavonen, J. & Juuti, K., 2011, Research in the Didactics of Mathematics and Science: Proceedings of the FMSERA annual symposium in Vaasa, October 27-28, 2006. Burman, L., Björkqvist, O. & Röj-Lindberg, A-S. (toim.). Vaasa: Åbo Akademi, s. 253-265 13 Sivumäärä (Report from the Faculty of Education; Vuosikerta 2011, nro 31).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Lower secondary school students' personal and situational interest towards physics and chemistry related themes in Finland

Lavonen, J., Byman, R., Uitto, A., Juuti, K., Meisalo, V. & Gedrovics, J., 2011, Long-term Research in the Didactics of mathematics and Science: Proceedings of the FMSERA annual symposium in Vaasa, October 27-28, 2006. Burman, L., Björkqvist, O. & Röj-Lindberg, A-S. (toim.). Vaasa: Åbo Akademi, s. 240-252 13 Sivumäärä (Report from the Faculty of Education; Vuosikerta 2011, nro 31).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2010

The motivational features of an industry site visit

Loukomies, A., Lavonen, J. & Juuti, K., 2010, Contemporary science education research: International perspective: A collection of papers presented at the ESERA 2009 Conference. Taşar, M. F. & Çakmakcı, G. (toim.). Ankara, Turkey: Pegem Akademi, s. 387-394 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2009

Design-based research ainedidaktisen tutkimuksen metologisena lähestymistapana

Juuti, K. & Lavonen, J., 2009, Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät Rovaniemellä 7.-8.11.2008. R. K. . . (toim.). Rovaniemi: Lapin yliopisto, s. 157-180 24 Sivumäärä (Lapin yliopiston kasvatustieteellisiä raportteja).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Design–Based research on materials Science Related Site Visit: a case study

Lavonen, J., Juuti, K., Laherto, A., Lampiselkä, J., Alakoski, T., Kärkkäinen, T. & Meisalo, V., 2009, Matematiikan ja luonnontieteiden oppimista ja ajattelun taitoa tutkimassa : raportti Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimusseura ry:n tutkimuspäiviltä 28.9.-29.9.2007. Merenluto, K. & Hurme, T-R. (toim.). Turku: Turun opettajankoulutuslaitos, s. 140-158 19 Sivumäärä (Turun yliopiston kasvatustieteellisen tiedekunnan julkaisuja B; nro 79).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Design-based research on motivation in an industry site visit in materials science context

Loukomies, A., Lavonen, J. & Juuti, K., 2009, Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät Rovaniemellä 7.-8.11.2008 . Kaasila, R. (toim.). Rovaniemi: Lapin yliopisto, s. 233-255 23 Sivumäärä (Lapin yliopiston kasvatustieteellisiä raportteja; nro 9).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Finnish students' cognitive and affective performance in Pisa 2006 scientific literacy assessment: a structural equation model

Lavonen, J., Kim, M. & Juuti, K., 2009, Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät Rovaniemellä 7.-8.11.2008. Kaasila, R. (toim.). Rovaniemi: Lapin yliopisto, s. 199-216 18 Sivumäärä (Lapin yliopiston kasvatustieteellisiä raportteja; nro 9).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Materiaalit ympärillämme - opintojakso ja opettajien käyttökokemuksia

Jansson, J., Lavonen, J., Loukomies, A. & Juuti, K., 2009, Arkipäivän kemia, kokeellisuus ja työturvallisuus kemian opetuksessa perusopetuksesta korkeakouluihin: IV Valtakunnalliset kemian opetuksen päivät. M. A. . J. P. T. . (toim.). Helsinki: Kemian opetuksen keskus, s. 120-129 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The contributions of gender, school and residential area in explaining the interest in biology by lower secondary school students

Uitto, A., Lavonen, J., Juuti, K., Meisalo, V. & Byman, R., 2009, The nature of research in biological education: old and new perspectives on theoretical and methodological issues : a selection of papers presented at the VIIth Conference of European Researchers in Didactics of Biology (ERIDOB), 16-20 September, 2008, Woudschoten Conference Center, Zeist, The Netherlands / editors: M. Hammann, A. J. Waarlo & K. Th. Boersma. Hammann, M., Waarlo, A. J. & Boersma, K. T. (toim.). Utrecht: CD-Beta Press, s. 73-87 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2008

Analysis of communication in student teacher videos during teacher practice

Juuti, K., Lavonen, J., Vainikainen, M. & Koponen, I., 2008, Planning science instruction: from insight to learning to pedagogical practices : proceedings of the 9th Nordic Research Symposium on Science Education, 11th-15th June Reykjavik, Iceland. Macdonald, A. (toim.). Reykjavik: School of Education, University of Iceland, s. 254-256 3 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Crossing frontiers in teacher education: a comparison of teacher competences as a starting point

Vesterinen, O., Sormunen, K., Kantelinen, R., Lampiselkä, J., Juuti, K. & Hilden, R., 2008, Uudistuva ja kehittyvä ainedidaktiikka: Ainedidaktinen symposiumi 8.2.2008 Helsingissä. Osa 1. Kallioniemi, A. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopisto, s. 360-372 13 Sivumäärä (Tutkimuksia, Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, soveltavan kasvatustieteen laitos; nro 298).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Esi- ja alkuopettajiksi sekä luokanopettajiksi opiskelevien käsityksiä havaintojen tekemisestä

Suomela, L., Ahtee, M., Juuti, K., Lampiselkä, J. & Lavonen, J., 2008, Uudistuva ja kehittyvä ainedidaktiikka: Ainedidaktinen symposiumi 8.2.2008 Helsingissä. Osa 2 / Arto Kallioniemi (toim.). Kallioniemi, A. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopisto, s. 519-527 9 Sivumäärä (Tutkimuksia / Helsingin yliopiston soveltavan kasvatustieteen laitos).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2007

Developing primary school student teachers' knowledge on teaching science process skills: student teachers' understanding of observation

Lampiselkä, J., Suomela, L., Juuti, K. & Ahtee, M., 2007, [Proceedings of the] ESERA 2007, August 21st - August 25th at Malmö University, Malmö Sweden. s. 1-4 4 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Koulun ja asuinympäristön merkitys peruskoulun oppilaiden ympäristöasenteissa sekä biologian ilmiöihin kohdistuvassa kiinnostuksessa

Uitto, A., Lavonen, J., Juuti, K., Meisalo, V. & Byman, R., 2007, Tutkimusperustainen opettajankoulutus ja kestävä kehitys: Ainedidaktinen symposiumi Helsingissä 3.2.2006 : osa 1. Lavonen, J. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopisto, Käyttäytymistieteellinen tiedekunta, Vuosikerta 285. s. 59-75 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Luokanopettajaksi opiskelevien valmiudet tiedonalalähtöiseen eheyttämiseen

Juuti, K., Lampiselkä, J., Rantala, J., Suomela, L. & Tani, S., 2007, Tutkimusperustainen opettajankoulutus ja kestävä kehitys: Ainedidaktinen symposiumi Helsingissä 3.2.2006 : osa 2 / Jari Lavonen (toim.). Vuosikerta 286. s. 620-630 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Newtonin mekaniikan oppiminen peruskoulun alaluokilla

Hellinen, A., Juuti, K. & Lavonen, J., 2007, Opettajankoulutuksen muuttuvat rakenteet: ainedidaktinen symposium 9.2.2007 / Kaarina Merenluoto, Arja Virtanen & Pia Carpelan (toim.). Merenluoto, K., Virtanen, A. & Carpelan, P. (toim.). Turku: Turun opettajankoulutuslaitos, Vuosikerta 77. s. 120-127 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Reading and writing facilitating ICT use in school science

Lavonen, J., Juuti, K. & Meisalo, V., 2007, Globalization of education through advanced technology: proceedings of the 10th IASTED International Conference on Computers and Advanced Technology in Education October 8-10, 2007, Beijing, China. Uskov, V. (toim.). Anaheim: Acta Press, s. 447-452 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Students' interest in characteristics of occupations from the point of view of science and technology education in Finland and Latvia

Lavonen, J., Gedrovics, J., Byman, R., Meisalo, V., Juuti, K. & Uitto, A., 2007, Europe needs more scientists - the role of Eastern and Central European science educators: 5th IOSTE Eastern and Central European Symposium, 8-11 November 2006, Tartu, Estonia. Holbrook, J. & Rannikmae, M. (toim.). Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus, s. 23-33 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Student teachers as narrators: stories about physical phenomena

Juuti, K., Lipponen, L. & Lavonen, J., 2007, [Proceedings of the] ESERA 2007 : European Science Education Research Association, International Conference in Malmö, Sweden, August 21-25, 2007. Malmö: Malmö University, s. 1-3 3 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2006

Contexts and teaching methods in school science

Lavonen, J., Juuti, K., Byman, R. & Meisalo, V., 2006, Theory for practice in the education of contemporary society - 3d International Scientific Conference: scientific articles, conference proceedings. Rīga : Riga Teacher Training and Educational Management Academy, s. 277-282 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Enhancing primary school student teachers' perceived physics related self-efficacy

Juuti, K., Lavonen, J. & Meisalo, V., 2006, Teachers and their educators - standards for development: proceedings of the 30th Annual Conference ATEE, Amsterdam 22-26 October 2005. s. 227-232

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Implementation of ICT strategies in teacher education and the skills of mathematics and science student teachers

Meisalo, V., Lavonen, J., Lattu, M., Juuti, K. & Lampiselkä, J., 2006, Society for Information Technology & Teacher Education 17th International Conference Annual, March 20-24, 2006, Orlando, Florida, USA - proceedings. s. 4026-4033 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Job characteristics found important for their future career choice by ninth grade students

Lavonen, J., Juuti, K., Byman, R., Uitto, A. & Meisalo, V., 2006, Science and technology education in the service of humankind - proceedings of the 12th IOSTE (International Organisation for Science and Technology Education) Symposium, 30 July - 4 August 2006, Penang, Malaysia. Yoong, S., Ismail, M., Nurulazam, A., Salleh, F., Fook, F. S., Sam, L. C. & Yan, M. N. L. (toim.). Penang: School of Educational Studies, Universiti Sains Malaysia, s. 51-58 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Metaphors and modern technologies in research-based physics and chemistry teacher education

Meisalo, V., Lavonen, J. & Juuti, K., 2006, Naturfagsdidaktikkens mange facetter: proceedings fra Det 8. nordiske Forskersymposium om undervisningen i naturfag. Bering, L. (toim.). København: Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, s. 471-481 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Students teachers' views on relevance and coherence of mathematics and science teacher education programme

Krzywacki-Vainio, H. & Juuti, K., 2006, Teachers and their educators- standards for development: proceedings of the 30th Annual Conference ATEE, Amsterdam 22-26 October 2005.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The role of ICT in science teacher education: a survey in Nordic countries

Lavonen, J., Hautakoski, T., Juuti, K. & Meisalo, V., 2006, Naturfagsdidaktikkens mange facetter: proceedings fra Det 8. nordiske Forskersymposium om undervisningen i naturfag. Bering, L., Dolin, J., Krogh, L. B., Sølberg, J., Sørensen, H. & Troelsen, R. (toim.). København: Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag, s. 457-469 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2005

A case study on a group of unqualified primary teachers taking a science education course in a Web based learning environment

Meisalo, V., Lavonen, J. & Juuti, K., 2005, Proceedings of the IADIS International Conference on Web Based Communities: Algarve, Portugal 22-25 February 2005. Guimarães, N. & Isaías, P. (toim.). Algarve: IADIS Press, s. 36-44 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Bridging the gender gap in physics education via interesting contexts

Juuti, K., Lavonen, J., Byman, R., Uitto, A. & Meisalo, V., 2005, Proceedings of the Fifth International ESERA Conference on contributions of research to enhancing students' interest in learning science, Barcelona, Spain, 28 August - 1 September. Pintó, R. & Couso, D. (toim.). Barcelona: European Science Education Research Association ESERA, s. 1441-1444 4 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Designing a Web-based learning environment for chemistry education based on primary school teacher students' needs

Lampiselkä, J., Juuti, K. & Lavonen, J., 2005, Proceedings of the Fifth International ESERA Conference on contributions of research to enhancing students' interest in learning science, Barcelona, Spain, 28 August - 1 September. Pintó, R. & Couso, D. (toim.). Barcelona: European Science Education Research Association ESERA, s. 567-570 4 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Is pupils' interest in biology related to their out-of-school experiences?

Uitto, A., Juuti, K., Lavonen, J. & Meisalo, V., 2005, Trends in biology education research in the new biology era: a selection of papers presented at the Vth Conference of European Researchers in Didactics of Biology (ERIDOB), September 21st - 25th 2004, Patras - Greece. Ergazaki, M., Lewis, J. & Zogza, V. (toim.). Patras: Patras University Press, s. 305-316 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Issues on school e-laboratories in science teaching: virtuality, reality and gender

Juuti, K., Lavonen, J. & Meisalo, V., 2005, Technology enhanced learning - IFIP TC3 Technology Enhanced Learning Workshop (TeL'04), World Computer Congress, August 22-27, 2004, Toulouse, France. Courtiat, J-P., Davarakis, C. & Villemur, T. (toim.). New York: Springer, s. 43-58 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Lukion fysiikan opetuksen työtavat ja niiden monipuolistaminen: survey-tutkimus opiskelijoiden käsityksistä

Lavonen, J., Juuti, K., Meisalo, V. & Byman, R., 2005, Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät Oulussa 25.-26.11.2004 : matemaattisten aineiden opettajan taitotieto - haaste vai mahdollisuus?. s. 215-226 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Opiskelijapalaute matemaattisten aineiden opettajankoulutuksen kehittämisen lähtökohtana

Krzywacki-Vainio, H., Juuti, K. & Lavonen, J., 2005, Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät Oulussa 25.-26.11.2004 : matemaattisten aineiden opettajan taitotieto - haaste vai mahdollisuus?. Oulu: Oulun yliopiston kirjasto, s. 195-203 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Student Teachers’ Views on Relevance and Coherence of Mathematics and Science Teacher Education Programme

Krzywacki, H. & Juuti, K., 2005, Proceedings of 30th Annual Conference ATEE: Teachers and their Educators - Standards for Development. Snoek, M., Swennen, A. & de Valk, J. (toim.). Amsterdam: Amsterdan Faculty of Education

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

Teaching methods in the upper secondary school physics classroom: a survey of student expectations

Lavonen, J., Juuti, K., Byman, R., Uitto, A. & Meisalo, V., 2005, Proceedings of the Fifth International ESERA Conference on contributions of research to enhancing students' interest in learning science, Barcelona, Spain, 28 August - 1 September. Pintó, R. & Couso, D. (toim.). Barcelona: European Science Education Research Association ESERA, s. 429-433 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2004

Boys’ and girls’ interests in physics in different contexts: a Finnish survey

Juuti, K., Lavonen, J. M. J., Uitto, A., Byman, R. & Meisalo, V., 2004, The proceedings of the XXI Annual Symposium of the Finnish Association of Mathematics and Science Education Research . Laine, A., Lavonen, J. & Meisalo, V. (toim.). Helsinki: Yliopistopaino, s. 55-79

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Designing web-based learning environments for primary science and teacher education: a design research approach

Juuti, K., Lavonen, J., Kallunki, V. & Meisalo, V., 2004, Nordiske forskersymposiet om undervisning i naturfag i skolen: Nordiske forskersymposiet om undervisning i naturfag i skolen. Henriksen, E. K. & Ødegaard, M. (toim.). Kritiansand: Høyskoleforlaget AS, s. 579-593 (Forskningsserien ).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Designing web-based learning environments for primary science and teacher education: a design research approach

Juuti, K., Lavonen, J. M. J., Kallunki, V. & Meisalo, V., 2004, Unknown host publication. s. 579-593 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Inlärning genom läsning och processkrivning: ett utvecklingsprojekt i samarbete med fysik- och kemilärare

Lavonen, J., Juuti, K. & Meisalo, V., 2004, Naturfagenes didaktikk - en disiplin i forandring?. Kristiansand: Høyskoleforlaget AS, s. 595-606 (Forskningsserien ).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Integration of ICT to science education through professional development of teachers

Lavonen, J., Juuti, K. & Meisalo, V., 2004, Proceedings of the seventh IASTED International Conference on Computers and Advanced Technology in Education, August 16-18, 2004, Kauai, Hawaii, USA. Uskov, V. (toim.). Anaheim: Acta Press, s. 564-569

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Learning Newtonian mechanics in virtual and real learning environments in grade 6 in a Finnish primary school

Juuti, K., Lavonen, J. & Meisalo, V., 2004, Proceedings of the IASTED International Conference on Web-Based Education, February 16-18, 2004, Innsbruck, Austria. Uskov, V. (toim.). Anaheim, CA: Acta Press, s. 567-572

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Peruskoulun fysiikan ja kemian opetuksen työtavat ja niiden monipuolistaminen: survey-tutkimus oppilaiden ja opettajien käsityksistä

Lavonen, J., Juuti, K., Byman, R., Uitto, A. & Meisalo, V., 2004, Eurooppalainen ulottuvuus: ainedidaktinen symposiumi Helsingissä 6.2.2004. Ahonen, S. & Siikaniva, A. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopiston soveltavan kasvatustieteen laitos, s. 90-100 (Tutkimuksia / Helsingin yliopiston soveltavan kasvatustieteen laitos; nro 252).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Students’ Reasons to Choose or to Reject Physics

Juuti, K., Lavonen, J. M. J., Uitto, A., Byman, R. & Meisalo, V., 2004, Teaching and learning physics in new contexts : proceedings [of the] GIREP2004 Conference, Ostrava, Czech Republic, July 19-23, 2004. Mechlová, E. (toim.). University of Ostrava, s. 185-186

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Teaching methods in ninth grade Finnish comprehensive school: a survey of student expectations

Lavonen, J., Juuti, K., Byman, R., Uitto, A. & Meisalo, V., 2004, Science and technology education for a diverse world - dilemmas, needs and partnerships: International Organization for Science and Technology Education XIth Symposium proceedings, 25-30 July 2004, Lublin, Poland. Janiuk, R. M. & Samonek-Miciuk, E. (toim.). Lublin: Marie Curie-Skłodowska University Press, s. 157-158

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu