Ei valokuvaa: Katariina Hakala

Katariina Hakala

20002018
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2000 2018

  • 9 Artikkeli
  • 7 Kirjan luku tai artikkeli
  • 1 Kokoomateos tai erikoisnumero
  • 1 Väitöskirja
Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli
2013

Avauksia ammatilliseen koulutukseen ja yhteiskunnallisiin erontekoihin

Brunila, K., Hakala, K., Lahelma, E. & Teittinen, A., 2013, Ammatillinen koulutus ja yhteiskunnalliset eronteot. . Brunila, K., Hakala, K., Lahelma, E. & Teittinen, A. (toim.). Helsinki: Gaudeamus Helsinki University Press, s. 9-16 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliYleistajuinen

Työntekijäkansalaisuus tekeillä ja käsillä

Hakala, K., Brunila, K., Teittinen, A. & Lahelma, E., 2013, Ammatillinen koulutus ja yhteiskunnalliset eronteot. Brunila, K., Hakala, K., Lahelma, E. & Teittinen, A. (toim.). Helsinki: Gaudeamus Helsinki University Press, s. 257-265 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Valinta ja valikointi ammatillisessa erityisopetuksessa

Hakala, K., Mietola, R. & Teittinen, A., 2013, Ammatillinen koulutus ja yhteiskunnalliset eronteot. Brunila, K., Hakala, K., Lahelma, E. & Teittinen, A. (toim.). Helsinki: Gaudeamus Helsinki University Press, s. 173-200 28 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2011

Eroja ja siirtymiä jäljittämässä - tutkimuksia peruskoulun jälkeisistä koulutuksista

Hakala, K., Jauhiainen, A., Kurki, T., Lahelma, E., Laiho, A., Lappalainen, S., Mietola, R., Niemi, A-M., Palmu, T. & Lehtonen, J., 2011, Sukupuolinäkökulmia tutkimusperustaiseen opettajankoulutukseen. Lehtonen, J. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteiden laitos, s. 129-145 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

2007

Etnografisesta tietämisestä

Hakala, K. & Hynninen, P., 2007, Etnografia metodologiana: lähtökohtana koulutuksen tutkimus. Lappalainen, S., Hynninen, P., Kankkunen, T., Lahelma, E. & Tolonen, T. (toim.). Tampere: Vastapaino, s. 209-225 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Kriittisen ja feministisen pedagogiikan keskusteluja paremmin tietämisestä ja toisin tietämisen mahdollisuuksista

Hakala, K., 2007, Kriittisen pedagogiikan kysymyksiä. Aittola, T., Eskola, J. & Suoranta, J. (toim.). Tampere: Tampereen yliopiston kasvatustieteen laitos, s. 59-76 18 Sivumäärä (Harmaasarja).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2001

Finland School Professionals Talk about Educational Change: Interviews with Finnish school level actors on educational governance and social inclusion/exclusion

Simola, H. & Hakala, K. A., 2001, Listening to Education Actors on Governance and Social Integration and Exclusion: A Report from the EGSIE Project. Lindblad, S. & Popkewitz, T. S. (toim.). Uppsala: Uppsala university, Department of Education, s. 103-132 30 Sivumäärä (Uppsala Reports on Education ; nro 37).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen