• PL 9 (Siltavuorenpenger 1A), 333

    HELSINGIN YLIOPISTO

    Suomi

  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1A)

    00014

    Suomi

1989 …2020

Tutkimustuotoksia vuodessa

Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • 515 Psykologia

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut

Are Schools Alienating Digitally Engaged Students? Longitudinal Relations between Digital Engagement and School Engagement

Hietajärvi, L., Lonka, K., Hakkarainen, K., Alho, K. & Salmela-Aro, K., 20 helmikuuta 2020, julkaisussa : Frontline Learning Research. 8, 1, s. 33 - 55 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Associations between Adolescents’ Interpersonal Relationships, School Well-being, and Academic Achievement during Educational Transitions

Kiuru, N., Wang, M-T., Salmela-Aro, K., Kannas, L., Ahonen, T. & Hirvonen, R., toukokuuta 2020, julkaisussa : Journal of Youth and Adolescence. 49, 5, s. 1057-1072 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Curiosity and Interest in the Moment: Their Networks and Demarcations

Tang, X., Lavonen, J. & Salmela-Aro, K., 2020, American Educational Research Association (AERA) 2020 conference.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

High School Students' Optimal Learning Moments: A Network Analysis Approach

Tang, X., Lavonen, J., Schneider, B., Krajcik, J. & Salmela-Aro, K., 2020, American Educational Research Association (AERA) 2020 conference.

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

High school students' situational engagement associated with scientific practices in designed science learning situations

Inkinen, J., Klager, C., Juuti, K., Schneider, B., Salmela-Aro, K., Krajcik, J. & Lavonen, J., heinäkuuta 2020, julkaisussa : Science Education. 104, 4, s. 667-692 26 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Projektit

Palkinnot

Dlearn.Helsinki - Helsinki Challenge Science Competition Finalist

Auli Toom (Vastaanottaja), Katariina Salmela-Aro (Vastaanottaja), Minna Lakkala (Vastaanottaja), Mari Tervaniemi (Vastaanottaja), Veera Kallunki (Vastaanottaja), Tomi Männistö (Vastaanottaja), Pasi Silander (Vastaanottaja), Veli-Matti Harjula (Vastaanottaja) & Niko Lindholm (Vastaanottaja), 19 kesäkuuta 2017

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Marie Curie Visiting Professor

Katariina Salmela-Aro (Vastaanottaja), 2019

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Aktiviteetit

ETH Zurich

Katariina Salmela-Aro (Vieraileva tutkija)
2019 → …

Aktiviteetti: Ulkoisessa instituutiossa vierailun tyypitAkateeminen vierailu toiseen organisaatioon

9th Conference of the Society for the Study of Emerging Adults

Mette Ranta (Puhuja: esitelmän pitäjä), Raija-Leena Punamaki (Osallistuja), Angela Chow (Osallistuja), Katariina Salmela-Aro (Osallistuja)
10 lokakuuta 201912 lokakuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

The European Association of Developmental Psychology (EADP) Winter School 2019

Katariina Salmela-Aro (Järjestäjätoimikunnan jäsen)
31 tammikuuta 20192 helmikuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

How to engage girls in science

Katariina Salmela-Aro (Pääpuhuja)
17 tammikuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitKutsuesitelmä

Opponent of Kaja Mademurk

Katariina Salmela-Aro (Vastaväittäjä)
27 kesäkuuta 2018

Aktiviteetti: TutkimustyypitVastaväittäjä