• PL 9 (Siltavuorenpenger 1A), 333

    HELSINGIN YLIOPISTO

    Suomi

  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1A)

    00014

    Suomi

1989 …2021
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • 515 Psykologia

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 1989 2019

Associations Between Identity Processes and Success in Developmental tasks during the Transition from Emerging to Young Adulthood

Mannerström, R. H., Muotka, J. & Salmela-Aro, K., 21 lokakuuta 2019, julkaisussa : Journal of youth studies. 22, 9, s. 1289-1307 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Beyond Screen Time: Multidimensionality of Socio-Digital Participation and Relations to Academic Well-Being in Three Educational Phases

Hietajärvi, L., Salmela-Aro, K., Tuominen, H., Hakkarainen, K. & Lonka, K., huhtikuuta 2019, julkaisussa : Computers in Human Behavior. 93, s. 13-24 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Building Grit: The Longitudinal Pathways between Mindset, Commitment, Grit, and Academic Outcomes

Tang, X., Wang, M-T., Guo, J. & Salmela-Aro, K., toukokuuta 2019, julkaisussa : Journal of Youth and Adolescence. 48, 5, s. 850–863 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Change in First Graders’ Science-Related Competence Beliefs During Digitally Intensive Science Workshops

Loukomies, A., Juuti, K., Lavonen, J. & Salmela-Aro, K., 2019, Bridging Research and Practice in Science Education: Selected Papers from the ESERA 2017 Conference. McLoughlin, E., Finlayson, O. E., Erduran, S. & Childs, P. E. (toim.). Cham: Springer, s. 285-299 14 Sivumäärä (Contributions from Science Education Research; nro 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Developing a reflection tool for self- and co-evaluation of socio-epistemic practices in collaboration

Lakkala, M., Toom, A., Kallunki, V., Salmela-Aro, K. & Männistö, T., marraskuuta 2019, s. 179-180. 2 Sivumäärä.

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitKonferenssiabstrakti

Open access

Projektit 2000 2021

Palkinnot

Dlearn.Helsinki - Helsinki Challenge Science Competition Finalist

Auli Toom (Vastaanottaja), Katariina Salmela-Aro (Vastaanottaja), Minna Lakkala (Vastaanottaja), Mari Tervaniemi (Vastaanottaja), Veera Kallunki (Vastaanottaja), Tomi Männistö (Vastaanottaja), Pasi Silander (Vastaanottaja), Veli-Matti Harjula (Vastaanottaja) & Niko Lindholm (Vastaanottaja), 19 kesäkuuta 2017

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Marie Curie Visiting Professor

Katariina Salmela-Aro (Vastaanottaja), 2019

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Aktiviteetit 1994 2019

How to engage girls in science

Katariina Salmela-Aro (Pääpuhuja)
17 tammikuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitKutsuesitelmä

ETH Zurich

Katariina Salmela-Aro (Vieraileva tutkija)
2019 → …

Aktiviteetti: Ulkoisessa instituutiossa vierailun tyypitAkateeminen vierailu toiseen organisaatioon

9th Conference of the Society for the Study of Emerging Adults

Mette Ranta (Puhuja: esitelmän pitäjä), Raija-Leena Punamaki (Osallistuja), Angela Chow (Osallistuja), Katariina Salmela-Aro (Osallistuja)
10 lokakuuta 201912 lokakuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

The European Association of Developmental Psychology (EADP) Winter School 2019

Katariina Salmela-Aro (Järjestäjätoimikunnan jäsen)
31 tammikuuta 20192 helmikuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Crafting Optimal Learning Moments in Science

Katariina Salmela-Aro (Pääpuhuja)
3 elokuuta 2018

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitKutsuesitelmä