Valokuva: Katariina Stenberg

Katariina Stenberg

20092022
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • Teacher education, teacher professional development

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2009 2019

Leaping and dancing with digitality: Exploring human-smartphone-entanglements in classrooms

Hohti, R., Paakkari, A. & Stenberg, K., 9 tammikuuta 2019, Social, Material and Political Constructs of Arctic Childhoods : An Everyday life Perspective. Rautio, P. & Stenvall, E. (toim.). Singapore: Springer, s. 85-102 18 Sivumäärä (Children: Global Posthumanist Perspectives and Materialist Theories).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Promoting Practical Wisdom in Teacher Education

Stenberg, T. K. & Maaranen, K. J. J., huhtikuuta 2019, (Jätetty) julkaisussa : European Journal of Teacher Education.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The differences between first and fourth year student teachers’ teacher identities based on their practical theories

Stenberg, T. K. & Maaranen, K. J. J., 2019, (Jätetty) julkaisussa : Education Inquiry.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

One-Year Study of Subject Teacher Identity Development through Personal Practical Theories

Maaranen, K. J. J. & Stenberg, T. K., 2018, (Jätetty) julkaisussa : Teaching Education.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Portraying Reflection: The contents of student teachers’ reflection on personal practical theories and practicum experience

Maaranen, K. & Stenberg, K., 16 toukokuuta 2017, julkaisussa : Reflective Practice. 18, 5, s. 699-712 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Projektit 2010 2022

BAT: Becoming a Teacher (Opettajaksi kehittymässä)

Krzywacki, H., Maaranen, K., Stenberg, K., Mayrhofer, E., Hyry-Beihammer, E. K., Böhm, J., Steinbeiß, G. & Hecht , P.

01/08/201731/12/2022

Projekti: Tutkimusprojekti

Beyond technology Nordplus project

Ruckenstein, M., Hohti, R. & Stenberg, K.

30/09/201630/09/2019

Projekti: Muu projekti

Aktiviteetit 2007 2019

Eeva Kaisa Hyry-Beihammer

Katriina Maaranen (Isäntä), Heidi Johanna Krzywacki (Isäntä), Tuula Katariina Stenberg (Isäntä)
14 tammikuuta 201918 tammikuuta 2019

Aktiviteetti: Vierailijan isännöinnin tyypitIsännöity akateeminen vierailu Helsingin yliopistossa

Research Papers in Education (Lehti)

Katariina Stenberg (Arvioitsija (reviewer))
2019 → …

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

South African Journal of Childhood Education (Lehti)

Katariina Stenberg (Arvioitsija (reviewer))
2018 → …

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Nordplus-meeting

Katariina Stenberg (Osallistuja)
19 maaliskuuta 201821 maaliskuuta 2018

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

One-Year Study of Subject Teacher Identity Development through Personal Practical Theories

Katriina Maaranen (Puhuja), Tuula Katariina Stenberg (Puhuja)
17 huhtikuuta 2018

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Lehdistö/media

Opettajan ei tarvitse olla pelle

Katariina Stenberg

17/02/2011

1 median myötävaikutus

Lehdistö/media