Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Keywords

  • 516 Kasvatustieteet

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2013 2016

  • 4 Kirjan luku tai artikkeli
  • 2 Tutkimusraportti
  • 1 Artikkeli
  • 1 Audiovisuaalinen tuotos

Ohjeita käyttäjälähtöiseen oppimisympäristön kehittämiseen: Joustavat oppimisen tilat -kehityshankkeen tuloksia

Joustavat oppimisen tilat -työryhmä (Aalto yliopisto, Helsingin yliopisto & Espoon kaupunki), Nenonen, S., Airo, K., Suominen, J., Vladykina, N., Lonka, K., Vaara, L., Lammassaari, H., Erkkilä, K., Rekola, J. & Riihimäki, T., 2016, Espoo: Espoon kaupunki. 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiTutkimusraporttiAmmatillinen

Ihmeelliset aivot: http://yle.fi/teos/ihmeellisetaivot/

Brucker, H., Kantele, T., Laakso, L-K., Lappalainen, A-L., Löyttyniemi, R., Mäki, H., Paavilainen, M., Palmén-Väisänen, A., Pulkkinen, M., Salomaa, M., Vuorela, U., Alho, K., Hietajärvi, L., Kujala, T., Lonka, K., Salo, L., Vaara, L. & Vesterinen, O., 1 toukokuuta 2015

Tutkimustuotos: Ei-tekstimuotoinenAudiovisuaalinen tuotosTieteellinen

Open access

Ilmiölähtöisesti kohti innostavaa oppimista

Lonka, K., Hietajärvi, L., Hohti, R., Nuorteva, M., Rainio, A. P., Sandström, N., Vaara, L. & Westling, S. K., 2015, Näin rakennat monialaisia oppimiskokonaisuuksia. Cantell, H. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 49-76 28 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Kohti uusia oppimisympäristöjä – käsikirja muutokseen

Vaara, L., Sandström, N. & Nenonen, S., 2015, Oppiva kampus: How to co-create campus?. Nenonen, S., Kärnä, S., Junnonen, J-M., Tähtinen, S. & Sandström, N. (toim.). Tampere: Suomen Yliopistokiinteistöt, s. 246-255 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Promoting meaningful learning

Lonka, K., Vaara, L. & Sandström, N., 2015, Oppiva kampus - how to co-create campus?. Nenonen, S., Kärnä, S., Junnonen, J-M., Tähtinen, S. & Sandström, N. (toim.). Tampere: Suomen Yliopistokiinteistöt, s. 304-319 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Projektit 2012 2019

Uutta Luova Opettajankoulutus

Lonka, K., Lammassaari, H. M. W., Kruskopf, M. & Vaara, L.

01/01/201831/12/2019

Projekti: Tutkimusprojekti

Ilmiöt pelissä - Teknologia uuden oppimisen tukena

Vaara, L. & Lonka, K.

01/01/201631/05/2017

Projekti: Muu projekti

Yrityselämän nuoret sukupolvet

Vaara, L., Nuorteva, M. & Lonka, K.

01/01/201631/12/2017

Projekti: Muu projekti

JOT (Joustavat Oppimisen Tilat)

Vaara, L., Lonka, K., Sandström, N. & Lammassaari, H. M. W.

01/10/201431/01/2016

Projekti: Tutkimusprojekti

Aktiviteetit 2014 2017

  • 4 Konferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen
  • 2 Tyypit: Muut aktiviteetit - Muut
  • 1 Suullinen esitys

EARLI 2017: ICT-presentation

Lauri Vaara (Puhuja)
31 elokuuta 2017

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Pedagogisena asiantuntijana organisaatiossa Taloudellinen tiedotustoimisto TAT

Lauri Vaara (Osallistuja)
1 kesäkuuta 201631 joulukuuta 2019

Aktiviteetti: Muiden aktiviteettien tyypitTyypit: Muut aktiviteetit - Muut

EARLI JURE 2016 - workshop

Lauri Vaara (Puhuja: esitelmän pitäjä)
7 heinäkuuta 2016

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Tiedettä Kampissa: Sisu virtaa! -tempaus

Lauri Vaara (Osallistuja)
7 tammikuuta 20158 tammikuuta 2015

Aktiviteetti: Muiden aktiviteettien tyypitTyypit: Muut aktiviteetit - Muut

Kasvatustieteen päivät

Lauri Vaara (Puhuja: esitelmän pitäjä)
20 marraskuuta 201421 marraskuuta 2014

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen