Henkilökohtainen profiili

Ansioluettelo

My research investigates non-formal digital game-based learning (GBL) with refugee children in Bangladesh and Pakistan. Within the scope of the project digital GBL is used to teach early-grade children the basics of numeracy and literacy with tablet computes and selected mobile applications. The children learn to read in their native language, basics of English and basic numeracy without a teacher at their own pace following learning goals that mimic those of the national curriculums of their respective countries.

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Sulautetut Järjestelmät, Diplomi-Insinööri, RFID Teknologiat älykkäissä lääketieteellisissä sovelluksissa, Tampereen teknillinen yliopisto

1 jouluk. 20096 kesäk. 2012

Myöntöpäivä: 6 kesäk. 2012

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet
  • 113 Tietojenkäsittely- ja informaatiotieteet
  • PAKISTANI –FINNISH WORKSHOP

    Krokfors, L. (Järjestäjätoimikunnan puheenjohtaja), Hahl, K. (Järjestäjätoimikunnan jäsen), Krzywacki, H. (Järjestäjätoimikunnan jäsen), Lahtero, T. J. (Järjestäjätoimikunnan jäsen), van den Berg, M. (Järjestäjätoimikunnan jäsen), Pynnönen, L. V. J. (Järjestäjätoimikunnan jäsen) & Saade, M. (Järjestäjätoimikunnan sihteeri)

    7 kesäk. 201919 kesäk. 2019

    Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

  • Teach The World Foundation

    Pynnönen, L. V. J. (Vieraileva tutkija)

    14 jouluk. 201821 jouluk. 2018

    Aktiviteetti: Ulkoisessa instituutiossa vierailun tyypitAkateeminen vierailu toiseen organisaatioon