20172017
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Ansioluettelo

My research investigates non-formal digital game-based learning (GBL) with refugee children in Bangladesh and Pakistan. Within the scope of the project digital GBL is used to teach early-grade children the basics of numeracy and literacy with tablet computes and selected mobile applications. The children learn to read in their native language, basics of English and basic numeracy without a teacher at their own pace following learning goals that mimic those of the national curriculums of their respective countries.

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Sulautetut Järjestelmät, Diplomi-Insinööri, Tampereen teknillinen yliopisto

1 joulukuuta 20096 kesäkuuta 2012

Keywords

  • 516 Kasvatustieteet
  • 113 Tietojenkäsittely- ja informaatiotieteet

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Publications and projects within past five years.

Julkaisut 2017 2017

  • 1 Kirjan luku tai artikkeli

Information and communication technology in Asmara Community College of Education – Student teachers’ perceptions

Tesfay, M., Alem, F., Kelit, Y., Hadeghe, M., Mulugeta, D., Ghebrezgabher, M., Shumendi, A., Andom, A., Russom, E., Estifanos, S., Zeweldi, D., Yemane, T. & Pynnönen, L., 2017, Educational Reflections from Eritrea Learning for All: Eritrea–Finland Collaboration Project in Higher Education (2015–2017). Asfaha, Y. M., Belay, A., Eskelä-Haapanen, S. & Leskinen, M. (toim.). Jyväskylä: University of Jyväskylä, s. 144-154 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Open access

Aktiviteetit 2018 2018

  • 1 Akateeminen vierailu toiseen organisaatioon

Teach The World Foundation

Lauri Veli Johannes Pynnönen (Vieraileva tutkija)
14 joulukuuta 201821 joulukuuta 2018

Aktiviteetti: Ulkoisessa instituutiossa vierailun tyypitAkateeminen vierailu toiseen organisaatioon