Valokuva: Lili-Ann Wolff
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 5A)

    00014

    Suomi

Hyväksyy tohtorikoulutettavat

1983 …2020
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Tutkimuksen ja opetuksen kuvaus

Research mainly in environmental and sustainability education and science teaching

Teaching of science education

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Education, Philosophy, Science

Keywords

  • 516 Kasvatustieteet
  • 611 Filosofia
  • 1172 Ympäristötiede

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 1983 2019

Ilmiöoppiminen yhteistyönä Suomenlinnassa

Wolff, L-A., Kaihovirta, H., Schaffar-Kronqvist, B., Savijärvi, M., Wallinheimo, K., Mikander, P. & Slotte, A., kesäkuuta 2019, Maailmanperintö ja kulttuurikasvatus. Metsärinne, M., Heino, T., Korhonen, R. & Esko, M. (toim.). Rauma: Rauman normaalikoulu, Turun yliopisto, s. 148-159 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Chicken raising in a diverse Finnish classroom: Multidimensional sustainability learning

Wolff, L-A., Vuorenpää, S. & Sjöblom, P., marraskuuta 2018, julkaisussa : Sustainability. 10, 11, 20 Sivumäärä, 3886.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Hållbarhetspedagogik för finländska barnträdgårdslärarstudenter: Från begrepp till engagemang

Wolff, L-A. & Furu, A-C., syyskuuta 2018, julkaisussa : Pedagogisk Forskning i Sverige. 23, 3-4, s. 214-234 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Narrativa och estetiska lärprocesser som hållbarhetspedagogik för de yngsta barnen

Furu, A-C., Kaihovirta, H. & Wolff, L-A., 2018.

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitKonferenssiesitysTutkimus

Premisser för hållbarhet i den finländska utbildningen av lärare inom småbarnspedagogik: En kritisk granskning av visioner och verklighet.

Furu, A-C., Wolff, L-A. & Suomela, L., joulukuuta 2018, julkaisussa : Utbildning och demokrati : tidskrift för didaktik och utbildningspolitik. 27, 2, s. 60-80 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Projektit 2010 2020

Aktiviteetit 1987 2019

Ainedidaktiikan symposiumi 2019

Lili-Ann Wolff (Puhuja: esitelmän pitäjä), Kirsi Marjaana Wallinheimo (Puhuja: esitelmän pitäjä), Marjo Helena Savijärvi (Puhuja: esitelmän pitäjä)
8 helmikuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Seminar on sustainability in teacher education

Hannah Kaihovirta (Puhuja: esitelmän pitäjä), Lili-Ann Wolff (New classification)
6 toukokuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Kasvatustieteiden osasto (Yksikkö)

Lili-Ann Wolff (Hallituksen jäsen)
toukokuuta 2019kesäkuuta 2019

Aktiviteetti: JäsenyystyypitLausunnot virantäytöissä

Mari Ann Letnes

Hannah Kaihovirta (Isäntä), Ann-Christin Iréne Furu (Isäntä), Lili-Ann Marléne Wolff (Isäntä)
27 maaliskuuta 201929 maaliskuuta 2019

Aktiviteetti: Vierailijan isännöinnin tyypitIsännöity akateeminen vierailu Helsingin yliopistossa

Sustainability (Lehti)

Lili-Ann Wolff (Arvioitsija (reviewer))
kesäkuuta 2019

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Lehdistö/media

Phenomenon basen learning/YLE news

Lili-Ann Wolff

27/11/2018

1 median myötävaikutus

Lehdistö/media

Fenomen på Sveaborg

Lili-Ann Wolff

04/04/2018

1 median myötävaikutus

Lehdistö/media

The beauty of the pine

Lili-Ann Wolff

24/05/2017

1 median myötävaikutus

Lehdistö/media