Ei valokuvaa: Maija Ahtee

Maija Ahtee

19942019
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 1994 2019

Impact of Teacher’s Actions on Emotional Atmosphere in Mathematics Lessons in Primary School

Laine, A., Ahtee, S-M. & Näveri, L. M., 2019, julkaisussa : International Journal of Science and Mathematics Education. s. 1-19 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Connections of Primary Teachers’ Actions and Pupils’ Solutions to an Open Problem

Laine, A., Näveri, L., Ahtee, M., Pehkonen, E. & Hannula, M. S., kesäkuuta 2018, julkaisussa : International Journal of Science and Mathematics Education. 16, 5, s. 967-983 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
Open access
Tiedosto

Factors of positive emotional atmosphere: Case study of one primary school classroom

Laine, A. & Ahtee, M., 2017, A life's time for mathematics education and problem solving: Festschrift on the Occasion of András Ambrus' 75th Birthday. Stein, M. (toim.). Münster: WTM, Verl. für Wiss. Texte und Medien, s. 232-241 10 Sivumäärä (Festschriften der Mathematikdidaktik; nro 5).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Open access
Tiedosto

Teachers’ Activities During a Mathematics Lesson as Seen in Third Graders’ Drawings

Ahtee, M., Näveri, L. & Pehkonen, E., 2017, Teaching and Learning in Maths Classrooms: Emerging Themes in Affect-related Research: Teachers' Beliefs, Students' Engagement and Social Interaction. Andrà, C., Brunetto, D., Levenson, E. & Liljedahl, P. (toim.). Cham: Springer, s. 49-58 10 Sivumäärä (Research in Mathematics Education; Vuosikerta 5).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit 2010 2013

  • 1 Päättynyt