Ei valokuvaa: Mari-Pauliina Vainikainen
  • Suomi

  • PL 9 (Siltavuorenpenger 3A)

    00014

    Suomi

20022020
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Keywords

  • 516 Kasvatustieteet

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2008 2019

A need for cognition scale for children and adolescents: Structural analysis and measurement invariance

Keller, U., Strobel, A., Wollschläger, R., Greiff, S., Martin, R., Vainikainen, M-P. & Preckel, F., tammikuuta 2019, julkaisussa : European Journal of Psychological Assessment. 35, 1, s. 137-149 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Complex problem solving: Profiles and developmental paths revealed via latent transition analysis

Mustafic, M., Yu, J., Stadler, M., Vainikainen, M-P., Bornstein, M., Putnick, D. & Greiff, S., 2019, julkaisussa : Developmental Psychology.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Oppimaan oppimisen arvioinnin teoreettisia lähtökohtia

Vainikainen, M-P., 2019, (Hyväksytty/In press) Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheessa. . Hautamäki, J., Vainikainen, M-P. & Rämä, I. (toim.). (Kasvatustieteellisiä tutkimuksia).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Palautteen ja valintojen merkitys sähköisessä arvioinnissa. Teoksessa J. Hautamäki, M.-P. Vainikainen & I. Rämä (toim.) Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheessa.

Oinas, S. E., Asikainen, M. S. & Vainikainen, M-P., 2019, (Hyväksytty/In press) Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheessa. . Helsingin yliopisto, 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit 2002 2020

Tietoaineistot

Calibration data for the new assessment tools

Vainikainen, M. (Luoja), Helsingin yliopisto, Koulutuksen arviointikeskus, 2018

Tietoaineisto

Aktiviteetit 2016 2016

  • 1 Suullinen esitys

Making the Invisible Observable by Augmented Reality -Benefits in Informal Science Education Context

Helena Thuneberg (Puhuja), Mari-Pauliina Vainikainen (Puhuja)
8 kesäkuuta 2016

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys