Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.
Suodatin
Konferenssiartikkeli

Hakutulokset

  • 2003

    Rhetorische Dispositio: Textaufbau deutscher und finnischer Werbeprospekte

    Vesalainen, M., 2003, Internationale Wirtschaftskommunikation auf Deutsch: Die deutsche Sprache im Handel zwischen den nordischen und den deutschsprachigen Ländern. Reuter, E. & Piitulainen, M-L. (toim.). Frankfurt am Main: Peter Lang , s. 197-216 20 Sivumäärä (Nordeuropäische Beiträge aus den Human- und Gesellschaftswissenschaften; nro 23).

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  • 1998

    Zur Untersuchung deutscher und finnischer Werberhetorik

    Vesalainen, M., 1998, Tendenzen europäischer Linguistik: Akten des 31. Linguistischen Kolloquiums, Bern 1996. Strässler, J. (toim.). Tübingen: Max Niemeyer, s. 261-265 5 Sivumäärä (Linguistische Arbeiten; nro 381).

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinen

  • 1995

    Rhetorik im Bereich der Werbung

    Vesalainen, M., 1995, Fachsprachen und Übersetzungstheorie: VAKKI-Symposium XV. Vöyri 11.–12.2.1995. Wilske, D. (toim.). Vaasa: University of Vaasa, s. 279-293 15 Sivumäärä (Vaasan yliopiston käännösteorian ja ammattikielten tutkijaryhmän julkaisut; nro 20).

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu