Valokuva: Markku Hannula
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 5A)

    00014

    Suomi

1997 …2023
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 1997 2019

Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli
2019

Fresh Perspectives on Motivation, Engagement, and Identity: An Introduction

Hannula, M. S., Leder, G., Morselli, F., Vollstedt, M. & Zhang, Q., 2019, Affect and Mathematics Education: Fresh Perspectives on Motivation, Engagement, and Identity. Springer, s. 3-14

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Fresh Perspectives on Motivation, Engagement, and Identity: A Conclusion

Hannula, M. S., Leder, G., Morselli, F., Vollstedt, M. & Zhang, Q., 2019, Affect and Mathematics Education: Fresh Perspectives on Motivation, Engagement, and Identity. Springer

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Perceived Social Support Network and Achievement: Mediation by Motivational Beliefs and Moderation by Gender

Bofah, E. A-T. & Hannula, M. S., 2019, Affect and mathematics education: Fresh Perspectives on Motivation, Engagement, and Identity. Springer

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
2018

Affect and mathematical thinking: Exploring developments, trends, and future directions

Hannula, M. S., Pantziara, M. & Di Martino, P., 2018, Developing Research in Mathematics Education: Twenty Years of Communication, Cooperation and Collaboration in Europe. Dreyfus, T., Artigue, M., Potari, D., Prediger, S. & Ruthven, K. (toim.). Lontoo: Routledge, s. 128-141 14 Sivumäärä (New perspectives on research in mathematics education).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

From anxiety to engagement: History and future of research on mathematics-related affect

Hannula, M. S., 2018, Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: Umeå, Sweden July 3-8, 2018. Bergqvist, E., Österholm, M., Granberg, C. & Sumpter, L. (toim.). Umeå, Sweden: PME International Group for the Psychology of Mathematics Education, Vuosikerta Vol. 1. s. 19-34 16 Sivumäärä (Proceedings of the Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education; nro 42).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Oppilaan matematiikkakuva oppimistuloksena ja oppimisen taustatekijänä

Hannula, M. S. & Holm, M. E., 2018, Matematiikan opetus ja oppiminen. Joutsenlahti, J., Silfverberg, H. & Räsänen, P. (toim.). Jyväskylä: Niilo Mäki Instituutti, s. 132-154 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2016

Research on Mathematics-Related Affect: Examining the structures of affect and taking the social turn

Liljedahl, P. & Hannula, M. S., 2016, The Second Handbook of Research on the Psychology of Mathematics Education: The Journey Continues. Gutiérrez, Á., Leder, G. C. & Boero, P. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 417-446 30 Sivumäärä 12

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The Eye on the Mathematics: Findings From a Pilot Study Using Mobile Gaze Tracking

Hannula, M. S., 2016, TEACHING MATHEMATICS: RETROSPECTIVE AND PERSPECTIVES, Proceedings of the 17th International Conference, Tallinn University, May 6–7, 2016. Lepik, M. (toim.). Tallinn: Institute of Digital Technologies, Tallinn University, s. 43-57 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2015

Emotions in problem solving

Hannula, M. S., 2015, Selected Regular Lectures from the 12th International Congress on Mathematical Education. Cho, S. J. (toim.). Cham: Springer, s. 269-288 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Reaction to Section 2: The Relevance of Affective Systems and Social Factors: A Commentary

Hannula, M. S., 2015, From beliefs to dynamic affect systems in mathematics education: Exploring a mosaic of relationships and interactions. Pepin, B. & Roesken-Winter, B. (toim.). Cham: Springer, s. 269-277 9 Sivumäärä (Advances in Mathematics Education).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Studying the factorial structure of Ghanaian twelfth-grade students' views on mathematics

Bofah, E. A. & Hannula, M. S., 2015, From beliefs to dynamic affect systems in mathematics education: Exploring a mosaic of relationships and interactions. Pepin, B. & Roesken-Winter, B. (toim.). Cham : Springer, s. 355-381 27 Sivumäärä (Advances in Mathematics Education).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Using gaze tracking technology to study student visual attention during teacher’s presentation on board

Garcia Moreno-Esteva, E. & Hannula, M. S., 2015, CERME 9 - Proceedings of the Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education: Feb 2015, Prague, Czech Republic. Krainer, K. & Vondrová, N. (toim.). Prague: Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME, s. 1393-1399 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2014

Affect in mathematics education

Hannula, M. S., 1 huhtikuuta 2014, Encyclopedia of Mathematics Education. Lerman, S. (toim.). Dordrecht: Springer, s. 23-27 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Tiedosto

Esipuhe

Hannula, M. S., 2014, George Pólya: Ratkaisemisen taito : kuinka lähestyä matematiisia ongelmia ; suomentanut Johanna Järnström. Helsinki: Art House

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliYleistajuinen

Structural Equation Modelling: Testing for the Factorial Validity, Replication and Measurement Invariance of Students' Views on Mathematics

Bofah, E. A. & Hannula, M. S., 2014, SAGE Research Methods Cases. London: Sage, (SAGE Research Methods Cases).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2013

9-year old pupils’ self-related affect regarding mathematics: a comparison between Finland and Chile

Tuohilampi, L., Hannula, M. S. & Varas, L., joulukuuta 2013, Current state of research on mathematical beliefs XVIII: Proceedings of the MAVI-18 Conference, September 12-15, 2012, Helsinki, Finland. Hannula, M. S., Portaankorva-Koivisto, P., Laine, A. & Näveri, L. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 15-26 12 Sivumäärä (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja : Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Emotional atmosphere in mathematics lessons in third graders’ drawings

Laine, A., Näveri, L., Ahtee, M., Hannula, M. S. & Pehkonen, E., joulukuuta 2013, Current state of research on mathematical beliefs XVIII: Proceedings of the MAVI-18 Conference, September 12-15, 2012, Helsinki, Finland. Hannula, M. S., Portaankorva-Koivisto, P., Laine, A. & Näveri, L. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 27-38 12 Sivumäärä (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja : Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Finnish mathematics teachers’ beliefs about their profession expressed through metaphors

Oksanen, S. & Hannula, M. S., joulukuuta 2013, Current state of research on mathematical beliefs XVIII: Proceedings of the MAVI-18 Conference, September 12-15, 2012, Helsinki, Finland. Hannula, M. S., Portaankorva-Koivisto, P., Laine, A. & Näveri, L. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 315-326 12 Sivumäärä (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja : Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Gender differences in university students’ view of mathematics in Estonia

Kaldo, I. & Hannula, M. S., joulukuuta 2013, Current state of research on mathematical beliefs XVIII: Proceedings of the MAVI-18 Conference, September 12-15, 2012, Helsinki, Finland. Hannula, M. S., Portaankorva-Koivisto, P., Laine, A. & Näveri, L. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 121-133 13 Sivumäärä (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja : Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Matematiikkaan liittyvien asenteiden kehitys sekä asenteiden ja osaamisen välinen vuorovaikutus 3., 6. ja 9. luokalla

Tuohilampi, L. & Hannula, M. S., 2013, Perusopetuksen matematiikan oppimistulosten pitkittäisarviointi vuosina 2005-2012. Metsämuuronen, J. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 231-253 23 Sivumäärä (Koulutuksen seurantaraportit; nro 2013:4).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Mathematics teachers’ beliefs about good teaching: A comparison between Estonia, Latvia and Finland

Lepik, M., Pipere, A. & Hannula, M. S., joulukuuta 2013, Current state of research on mathematical beliefs XVIII: Proceedings of the MAVI-18 Conference, September 12-15, 2012, Helsinki, Finland. Hannula, M. S., Portaankorva-Koivisto, P., Laine, A. & Näveri, L. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 327-339 13 Sivumäärä (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja : Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Opettajamuuttujien yhteys osaamisen muutokseen

Hannula, M. S. & Oksanen, S., 2013, Perusopetuksen matematiikan oppimistulosten pitkittäisarviointi vuosina 2005-2012. Metsämuuronen, J. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 255-296 42 Sivumäärä (Koulutuksen seurantaraportit; nro 2013:4).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Opettajien ja oppilaiden kysymykset ongelmanratkaisutunnilla

Laine, A., Näveri, L., Kankaanpää, A., Ahtee, M., Pehkonen, E. & Hannula, M. S., 2013, Opettaminen valinkauhassa: Ainedidaktinen symposiumi Turussa 15.3.2013. Yli-Panula, E., Silverberg, H. & Kouki, E. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 81-94 14 Sivumäärä (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja : Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 7).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The association between lesson goals and task introduction in problem solving teaching in primary schooling

Näveri, L., Laine, A., Pehkonen, E. & Hannula, M. S., 2013, Current state of research on mathematical beliefs XVIII: Proceedings of the MAVI-18 Conference, September 12-15, 2012, Helsinki, Finland. Hannula, M. S., Portaankorva-Koivisto, P., Laine, A. & Näveri, L. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 243-257 15 Sivumäärä (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja : Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Tunneilmapiiri kolmasluokkalaisten matematiikkapiirroksissa

Laine, A., Näveri, L., Ahtee, M., Hannula, M. S., Tikkanen, P. & Pehkonen, E., 2013, Ainedidaktinen tutkimus koulutuspoliittisen päätöksenteon perustana. Tainio, L., Juuti, K. & Routarinne, S. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 31-47 17 Sivumäärä (Ainedidaktisia tutkimuksia : Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja; nro 4).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2012

Erilaisia tapoja johdatella ongelmanratkaisutehtävään - esimerkkinä aritmagon-tehtävän ratkaiseminen alakoulun kolmannella luokalla

Näveri, L., Ahtee, M., Laine, A., Pehkonen, E. & Hannula, M. S., 21 joulukuuta 2012, Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen ajankohtaista tutkimusta. Krzywacki, H., Juuti, K. & Lampiselkä, J. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 81-98 18 Sivumäärä (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja / Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 2).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Matematiikan didaktiikka tutkimuksen valossa - kohti kansainvälisyyttä

Krzywacki, H., Laine, A., Hästö, P. & Hannula, M. S., 2012, Ainedidaktiikka tutkimuskohteena ja tiedonalana. Kallioniemi, A. & Virta, A. (toim.). Turku: Suomen kasvatustieteellinen seura, s. 250-271 22 Sivumäärä (Kasvatusalan tutkimuksia; nro 60).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Opettajan toiminnan yhteys oppilaiden ongelmatehtävän ratkaisemiseen

Laine, A., Näveri, L., Hannula, M. S., Ahtee, M. & Pehkonen, E., 2012, Oppiminen, opetus ja opettajaksi kasvu ainedidaktisen tutkimuksen valossa: Turun ainedidaktisen symposiumin esityksiä 11.2.2011. Yli-Panula, E., Vrta, A. & Merenluoto, K. (toim.). Turku: Turun yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, s. 103-114 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

2011

Kaalimato kateederilla: metaforat opiskelijan opettajakuvan ilmauksina

Hannula, M. S., Löfström, E. & Poom-Valickis, K., 2011, Tutkimus suuntaamassa 2010-luvun matemaattisten aineiden opetusta: Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuksen päivät 14.-15.10.2010. Silfverberg, H. & Joutsenlahti, J. (toim.). Tampere: University of Tampere, s. 102-117 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Luokanopettajaopiskelijoiden jakolaskun ymmärtämisestä

Laine, A., Huhtala, S., Hannula, M. S., Kaasila, R. & Pehkonen, E., 2011, Näkökulmia tutkimusperustaiseen opetukseen. Tainio, L., Juuti, K., Kallioniemi, A., Seitamaa-Hakkarainen, P. & Uitto, A. (toim.). Helsinki: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, s. 133-149 17 Sivumäärä (Suomen ainedidaktisen tutkimusseuran julkaisuja / Ainedidaktisia tutkimuksia; nro 1).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2010

Matematiikan didaktiikka luokanopettajakoulutuksessa

Laine, A. & Hannula, M. S., 2010, Akateeminen luokanopettajakoulutus: 30 vuotta teoriaa, käytäntöä ja maistereita. Kallioniemi, A., Toom, A., Ubani, M. & Linnansaari, H. (toim.). Helsinki: Suomen kasvatustieteellinen seura, s. 199-214 16 Sivumäärä (Kasvatusalan tutkimuksia; nro 52).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Metaphors about 'the teacher': gendered, discipline-specific and persistent?

Löfström, E., Anspal, T., Hannula, M. S. & Poom-Valickis, K., 2010, Teacher's personality and professionalism. Mikk, J., Veisson, M. & Luik, P. (toim.). Frankfurt am Main: Peter Lang , s. 105-122 18 Sivumäärä (Estonian Studies in Education; nro 2).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2008

Individual prospective mathematics teachers: studies on their professional growth

Oliveira, H. & Hannula, M., 2008, Participants in mathematics teacher education: individuals, teams, communities and networks. Krainer, K. & Wood, T. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 13-34 22 Sivumäärä (The international handbook of mathematics teacher education; Vuosikerta volume 3).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2007

Gender issues in Finnish mathematics and physics education

Juuti, K., Ahtee, M. & Hannula, M., 2007, How finns learn mathematics and science. E. B. E. P. M. A. . J. L. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 87-97 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Problem solving as a teaching method in mathematics education

Pehkonen, E., Björkqvist, O. & Hannula, M., 2007, How finns learn mathematics and science. E. B. E. P. M. A. . J. L. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 121-131 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2006

Affect in mathematical thinking and learning: towards integration of emotion, motivation, and cognition

Hannula, M., 2006, New mathematics education research and practice. Rotterdam: Sense publishers, s. 209-232 24 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2005

Luokanopettajien matematiikkakuvan rakenteesta: About the structure of student teachers' view of mathematics

Kaasila, R., Laine, A., Pehkonen, E. & Hannula, M., 2005, Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät Oulussa 25.-26.11.2004: matemaattisten aineiden opettajan taitotieto - haaste vai mahdollisuus?. Oulu: Oulun yliopiston kirjasto, s. 55-69 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Millä tavalla matematiikka-ahdistusta potevat luokanopettajaopiskelijat puolustavat matemaattista identiteettiään? How do anxious elementary teacher students justify their mathematical identity?

Kaasila, R., Laine, A., Pehkonen, E. & Hannula, M. S., 2005, Matematiikan ja luonnontieteiden opetuksen tutkimuspäivät Oulussa 25.-26.11.2004: matemaattisten aineiden opettajan taitotieto - haaste vai mahdollisuus?. Oulu: Oulun yliopiston kirjasto, s. 81-94 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2004

Matematiikka ja sukupuoli

Hannula, M. S., Kupari, P., Pehkonen, L. K., Räsänen, P. & Soro, R., 2004, Matematiikka: Näkökulmia opettamiseen ja oppimiseen. Räsänen, P., Kupari, P., Ahonen, T. & Malinen, P. (toim.). Niilo Mäki Instituutti, s. 170 – 197

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2001

The metalevel of cognition-emotion interaction

Hannula, M. S., 2001, Research on Mathematics and Science Education: From Beliefs to Cognition, from Problem Solving to Understanding. Ahtee, M., Björkqvist, O., Pehkonen, E. & Vatanen, V. (toim.). University of Jyväskylä, Institute for educational research, s. 55-65

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

1998

Sukupuolen merkitys matematiikan opetuksessa

Hannula, M. S., 1998, Sukupuolen merkitys matematiikan opetuksessa. Työministeriö, 44 Sivumäärä (Employment -julkaisut; nro 3).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

1997

Matematiikka ja sukupuoli

Hannula, M. S., Kupari, P. & Räsänen, P., 1997, Matematiikka - näkökulmia opettamiseen ja oppimiseen. Räsänen, P., Kupari, P., Ahonen, T. & Malinen, P. (toim.). Yliopistopaino, s. 189–215

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu