• PL 9 (Siltavuorenpenger 5A)

    00014

    Suomi

20082020
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2008 2020

2020

Estudantes de licenciatura aprendendo a trabalhar com projetos de aprendizagem baseados em fenômenos - Um caso da Finlândia

Talvio, M., Rainio, A., Häkkinen, E. & Vartiainen, V-L., 2020, (Hyväksytty/In press) Educação Centrada em Estudantes: práticas e conversações. Insfran, F. F. N. & Lopes, J. C. (toim.). CRV

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

2019

Do Lions Quest (LQ) workshops have systematic impact on teachers’ social and emotional learning (SEL)? Samples from nine different countries

Talvio, M., Hietajärvi, L., Matischek-Jauk, M. & Lonka, K., 2019, julkaisussa : Electronic Journal of Research in Educational Psychology. 17, 2, s. 465-494 30 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Engaging leadership training – fostering social interaction skills through e-learning and blended solutions

Lonka, K., Ketonen, E., Marttinen, K. & Talvio, M., huhtikuuta 2019, julkaisussa : Eesti Haridusteaduste Ajakiri . 7, 1, s. 28-49 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

How to create a flourishing classroom? An intervention protocol for enhancing teachers' social and emotional learning

Talvio, M. & Lonka, K., 2019, Positive Psychological Intervention Design and Protocols for Multi-Cultural Contexts. van Zyl, L. E. & Rothmann Sr., S. (toim.). Cham: Springer, s. 315-339 25 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Training programme for novice physical activity instructors using Teaching Personal and Social Responsibility (TPSR) model: A programme development and protocol

Toivonen, H-M., Wright, P. M., Hassandra, M., Hagger, M., Hankonen, N., Hirvensalo, M., Talvio, M., Gould, D., Kalaja, S., Tuija, T., Laine, K. & Lintunen, T., 2019, julkaisussa : International Journal of Sport and Exercise Psychology.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
2018

Phenomenal Learning from Finland

Lonka, K., Makkonen, J., Berg, M., Talvio, M., Maksniemi, E., Kruskopf, M., Lammassaari, H., Hietajärvi, L. & Westling, S. K., 26 kesäkuuta 2018, Helsinki: Edita. 224 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirja

2017

How Do Austrian Teachers Benefit from Lions-Quest Workshops?

Talvio, M., Matischek-Jauk, M., Hietajärvi, L. & Reicher, H., 2017, julkaisussa : Erziehung und Unterricht : Österreichische pädagogische Zeitschrift. 167, 9-10, s. 802-809 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Toimiva vuorovaikutus

Talvio, M. & Klemola, U., 2017, Jyväskylä: PS-kustannus. 183 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirja

2016

Exploring the coherence of the goals achieved through a youth development programme

Talvio, M., Berg, M., Komulainen, E. & Lonka, K., 2016, julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 217, s. 469-476 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The Benefits of Teachers’ Workshops on Their Social and Emotional Intelligence in Four Countries

Talvio, M., Berg, M., Litmanen, T. & Lonka, K., 10 joulukuuta 2016, julkaisussa : Creative Education. 7, 18, s. 2803-2819 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2015

How does continuing training on social interaction skills benefit teachers?

Talvio, M., Berg, M. & Lonka, K., 17 tammikuuta 2015, julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 171, s. 820-829 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Progress in Teachers’ Readiness to Promote Positive Youth Development among Students during the Lions Quest Teaching Workshop

Talvio, M., Berg, M., Ketonen, E., Komulainen, E. & Lonka, K., 10 elokuuta 2015, julkaisussa : Journal of Education and Training Studies. 3, 6, s. 1-13 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The development of teachers’ responses to challenging situations during interaction training

Talvio, M., Lonka, K., Komulainen, E., Kuusela, M. & Lintunen, T., 2015, julkaisussa : Teacher Development. 19, 1, s. 97-115 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2014

Engaging Learning Environment (ELE) for Leadership Training: Fostering Interest and Epistemic Change

Ketonen, E., Talvio, M. & Lonka, K., 13 helmikuuta 2014, 2014 International Conference on Advanced Education and Management (ICAEM2014). Lancaster, Pennsylvania: DEStech Publications, Inc, s. 104-111 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

How Long Lasting are the Effects of Training on Interaction Skills? Teachers’ Sample

Talvio, M., Ketonen, E. & Lonka, K., 2014, 2014 International Conference on Advanced Education and Management (ICAEM2014). Lancaster, Pennsylvania: DEStech Publications, Inc, s. 125-131 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2013

International variation in perceiving goals of a youth development programme (Lions Quest)

Talvio, M. & Lonka, K., 13 marraskuuta 2013, julkaisussa : The European Journal of Social & Behavioural Sciences . 6, 3, s. 1057-1065 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Revisiting Gordon's Teacher Effectiveness Training: An Intervention Study on Teachers' Social and Emotional Learning

Talvio, M., Lonka, K., Komulainen, E., Kuusela, M. & Lintunen, T., 2 joulukuuta 2013, julkaisussa : Electronic Journal of Research in Educational Psychology. 11, 3, s. 693-716 24 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
2012

The development of the Dealing with Challenging Interaction (DCI) method to evaluate teachers’ social interaction skills

Talvio, M., Lonka, K., Komulainen, E., Kuusela, M. & Lintunen, T., 2012, julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 69, s. 621-630 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2009

Hyvä oppimisilmapiiri ja opiskelijan kohtaaminen

Numminen, A. & Talvio, M., 2009, Yliopisto-opettajan käsikirja. Lindblom-Ylänne, S. & Nevgi, A. (toim.). Helsinki: WSOYpro

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Vuorovaikutustaidot

Talvio, M. & Niinimäki, T., 2009, Kohtaamisia – Nuorten lähimmäispalvelun kurssi. Liljendahl, T. & Viljanen, A. (toim.). Erweko Painotuote Oy

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

2008

Collaboration Strengthens Social and Emotional Learning Programming in Finland. Advances in Social and Emotional Research. American Educational Research Association

Lintunen, T., Talvio, K. M., Savolainen, U. & Kuusela, M., 2008, American Educational Research Assiciation. Vuosikerta 2/2. s. 6-7 2 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu