Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2008 2019

Suodatin
Artikkeli
2019

Do Lions Quest (LQ) workshops have systematic impact on teachers’ social and emotional learning (SEL)? Samples from nine different countries

Talvio, M., Hietajärvi, L., Matischek-Jauk, M. & Lonka, K., 2 toukokuuta 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Electronic Journal of Research in Educational Psychology. 17, 2, s. 317-346

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Engaging leadership training – fostering social interaction skills through e-learning and blended solutions

Lonka, K., Ketonen, E., Marttinen, K. & Talvio, M., huhtikuuta 2019, julkaisussa : Eesti Haridusteaduste Ajakiri . 7, 1, s. 28-49 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2018

Training Program for Novice Physical Activity Instructors Using Teaching Personal and Social Responsibility (TPSR) Model: A Program Development and Protocol

Toivonen, H-M., Wright, P. M., Hassandra, M., Hagger, M. S., Hankonen, N., Hirvensalo, M. H., Talvio, K. M., Gould, D., Kalaja, S., Tammelin, T., Laine, K. & Lintunen, T., 2018, (Jätetty) julkaisussa : Frontiers in education: educational psychology .

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2017

How Do Austrian Teachers Benefit from Lions-Quest Workshops?

Talvio, M., Matischek-Jauk, M., Hietajärvi, L. & Reicher, H., 2017, julkaisussa : Erziehung und Unterricht : Österreichische pädagogische Zeitschrift. 167, 9-10, s. 802-809 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2016

Exploring the coherence of the goals achieved through a youth development programme

Talvio, M., Berg, M., Komulainen, E. & Lonka, K., 2016, julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 217, s. 469-476 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The Benefits of Teachers’ Workshops on Their Social and Emotional Intelligence in Four Countries

Talvio, M., Berg, M., Litmanen, T. & Lonka, K., 10 joulukuuta 2016, julkaisussa : Creative Education. 7, 18, s. 2803-2819 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2015

How does continuing training on social interaction skills benefit teachers?

Talvio, M., Berg, M. & Lonka, K., 17 tammikuuta 2015, julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 171, s. 820-829 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Progress in Teachers’ Readiness to Promote Positive Youth Development among Students during the Lions Quest Teaching Workshop

Talvio, M., Berg, M., Ketonen, E., Komulainen, E. & Lonka, K., 10 elokuuta 2015, julkaisussa : Journal of Education and Training Studies. 3, 6, s. 1-13 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The development of teachers’ responses to challenging situations during interaction training

Talvio, M., Lonka, K., Komulainen, E., Kuusela, M. & Lintunen, T., 2015, julkaisussa : Teacher Development. 19, 1, s. 97-115 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2013

International variation in perceiving goals of a youth development programme (Lions Quest)

Talvio, M. & Lonka, K., 13 marraskuuta 2013, julkaisussa : The European Journal of Social & Behavioural Sciences . 6, 3, s. 1057-1065 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Revisiting Gordon's Teacher Effectiveness Training: An Intervention Study on Teachers' Social and Emotional Learning

Talvio, M., Lonka, K., Komulainen, E., Kuusela, M. & Lintunen, T., 2 joulukuuta 2013, julkaisussa : Electronic Journal of Research in Educational Psychology. 11, 3, s. 693-716 24 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
2012

The development of the Dealing with Challenging Interaction (DCI) method to evaluate teachers’ social interaction skills

Talvio, M., Lonka, K., Komulainen, E., Kuusela, M. & Lintunen, T., 2012, julkaisussa : Procedia : Social and Behavioral Sciences. 69, s. 621-630 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto