Valokuva: Minna Lakkala
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1A)

    00014

    Suomi

1986 …2020
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 1986 2019

Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli
2017

Assessment of competences in knowledge work and object-bound collaboration during higher education courses

Muukkonen, H., Lakkala, M., Toom, A. & Ilomäki, L., 2017, Higher Education Transitions: Theory and Research. Kyndt, E., Donche, V., Trigwell, K. & Lindblom-Ylänne, S. (toim.). Abingdon, Oxon: Routledge - Taylor & Francis Group, s. 288-305 18 Sivumäärä (New Perspectives on Learning and Instruction).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2016

Introducing collaborative practices to undergraduate studies

Holvikivi, J., Lakkala, M. & Muukkonen, H., 2016, Stakeholders and information technology in education: SaITE 2016. Brinda, T., Mavengere, N., Haukijärvi, I., Lewin, C. & Passey, D. (toim.). Cham: Springer , s. 47-55 9 Sivumäärä (IFIP Advances in Information and Communication Technology; nro 493).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2015

Pedagogical scenario: Energy in Ecosystem (Upper Secondary School; Biology, Chemistry and Physics)

Kannisto, S., Kukko, A., Lakkala, M. & Savolainen, T., 27 maaliskuuta 2015, Re-use Library Archive. Promoting Knowledge Work Practices in Education project, 3 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access

Pedagogical scenario: Sensor Technology course (Higher Education, Information and Communication Technology)

Lukkarinen, S. & Lakkala, M., 22 maaliskuuta 2015, Re-use Library Archive. Promoting Knowledge Work Practices in Education project, 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access

Pedagoginen perusta kielenoppimisessa

Lehtonen, T., Lakkala, M., Eloranta, J. & Rasila, M., 2015, Tila haltuun! Suositukset virtuaalisen suomen opiskelun toteuttamiseen. Lappalainen, Y., Poikolainen, M. & Trapp, H. (toim.). Turku: Turun yliopiston Brahea-keskus, s. 20-37 18 Sivumäärä (Turun yliopiston Brahea-keskuksen julkaisuja; nro 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Open access
Tiedosto

Tulevaisuudennäkymiä

Lappalainen, Y., Rakkolainen, I., Korkalainen, T., Okkonen, J., Mäkilä, T., Pääkylä, J., Lehtonen, T. & Lakkala, M., 2015, Tila haltuun! Suositukset virtuaalisen suomen opiskelun toteuttamiseen. Lappalainen, Y., Poikolainen, M. & Trapp, H. (toim.). Turku: Turun yliopiston Brahea-keskus, s. 98-111 14 Sivumäärä (Turun yliopiston Brahea-keskuksen julkaisuja; nro 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Open access
Tiedosto

Verkko-oppimista − vai opetuksen ja oppimisen kehittämistä verkkoteknologian avulla?

Lakkala, M., 2015, 25 vuottaa interaktiivista tekniikkaa koulutuksessa: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa -juhlajulkaisu - ITK 25 vuotta. Viteli, J., Sinko, M. & Hirsimäki, A. (toim.). Hämeenlinna: Hämeen kesäyliopisto, s. 53-63 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Open access
Tiedosto

Virtuaalimaailmojen ja pelien käyttömahdollisuuksia opetuksessa

Lakkala, M., Vauhkonen, T., Poikolainen, M., Lehtonen, T., Tapainen, T., Trapp, H., Kamppari, H. & Itähaarla, A., 2015, Tila haltuun! Suositukset virtuaalisen suomen opiskelun toteuttamiseen. Lappalainen, Y., Poikolainen, M. & Trapp, H. (toim.). Turku: Turun yliopiston Brahea-keskus, s. 86–97 12 Sivumäärä (Turun yliopiston Brahea-keskuksen julkaisuja; nro 6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Open access
Tiedosto
2013

Presentation av kunskap i e-läromedel

Paavola, S., Ilomäki, L. & Lakkala, M., 2013, Med kvalitet i fokus - e-läromedlen i undervisning och lärande. Ilomäki, L. (toim.). Helsinki: Utbildningsstyrelsen, s. 44-53 10 Sivumäärä (Guider och handböcker; nro 2013:6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Stöd medvetet lärande, självreglering och metakognition

Lakkala, M. & Veermans, M., 2013, Med kvalitet i fokus - e-läromedlen i undervisning och lärande. Ilomäki, L. (toim.). Helsingfors: Utbildningsstyrelsen, s. 67-72 6 Sivumäärä (Guider och handböcker; nro 2013:6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Stöd målinriktad och resultatrik kollaboration

Veermans, M. & Lakkala, M., 2013, Med kvalitet i fokus - e-läromedlen i undervisning och lärande. Ilomäki, L. (toim.). Helsinfors: Utbildningsstyrelsen, s. 60-63 3 Sivumäärä (Guider och handböcker; nro 2013:6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Undersökande lärande

Lakkala, M., 2013, Med kvalitet i fokus - e-läromedlen i undervisning och lärande. Ilomäki, L. (toim.). Helsinki: Utbildningsstyrelsen, s. 92-98 7 Sivumäärä (Guider och handböcker; nro 2013:6).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

2012

A Product Development Course as a Pedagogical Setting for Multidisciplinary Professional Learning

Kosonen, K., Muukkonen, H., Lakkala, M. & Paavola, S., 2012, Collaborative Knowledge Creation: Practices, Tools, Concepts. Moen, A., Mørch, A. I. & Paavola, S. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 185-202 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

KPE (Knowledge Practices Environment) supporting knowledge creation practices in education

Bauters, M., Lakkala, M., Paavola, S., Kosonen, K. & Markkanen, H., 2012, Collaborative Knowledge Creation: Practices, Tools, Concepts. Moen, A., Mørch, A. I. & Paavola, S. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 53-74 22 Sivumäärä (Technology enhanced learning; Vuosikerta Vol. 7).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Learning environment and digital literacy: A mismatch or a possibility from Finnish teachers’ and students’ perspective

Ilomäki, L., Taalas, P. & Lakkala, M., 2012, Learning the virtual life: Public pedagogy in a digital world. Trifonas, P. P. (toim.). New York: Routledge

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Tiedon esittäminen verkko-oppimateriaalissa

Paavola, S., Ilomäki, L. & Lakkala, M., 2012, Laatua e-oppimateriaaleihin: E-oppimateriaalit opetuksessa ja oppimisessa . Ilomäki, L. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 44-53 10 Sivumäärä (Oppaat ja käsikirjat / Opetushallitus; nro 2012:5).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto

Tue tavoitteellista ja tuloksellista yhteisöllisyyttä

Veermans, M. & Lakkala, M., joulukuuta 2012, Laatua e-oppimateriaaleihin: E-oppimateriaalit opetuksessa ja oppimisessa. Ilomäki, L. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 60–63 4 Sivumäärä (Oppaat ja käsikirjat / Opetushallitus; nro 2012:5).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Tue tietoista oppimista, itsesäätelyä ja metakognitiota

Lakkala, M. & Veermans, M., joulukuuta 2012, Laatua e-oppimateriaaleihin: E-oppimateriaalit opetuksessa ja oppimisessa. Ilomäki, L. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 68-73 6 Sivumäärä (Oppaat ja käsikirjat / Opetushallitus; nro 2012:5).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Tutkiva oppiminen

Lakkala, M., 2012, Laatua e-oppimateriaaleihin: E-oppimateriaalit opetuksessa ja oppimisessa. Ilomäki, L. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 93-99 7 Sivumäärä (Oppaat ja käsikirjat / Opetushallitus; nro 2012:5).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto

Using Trialogical Design Principles to Assess Pedagogical Practices in two Higher Education Courses

Lakkala, M., Ilomäki, L., Paavola, S., Kosonen, K. & Muukkonen, H., 2012, Collaborative Knowledge Creation: Practices, Tools, Concepts. Moen, A., Mørch, A. I. & Paavola, S. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 141-161 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2011

Koulu, digitaalinen teknologia ja toimivat käytännöt

Ilomäki, L. & Lakkala, M., 2011, Opetusteknologia koulun arjessa II. Kankaanranta, M. & Vahtivuori-Hänninen, S. (toim.). Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, koulutuksen tutkimuslaitos, s. 55-75 21 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Kuninkaantien molemmin puolin -hankkeen arviointia

Ilomäki, L. & Lakkala, M., 7 joulukuuta 2011, Kuninkaantien helmet: Näkymiä Kuninkaantien molemmin puolin -hankkeeseen. Ilomäki, L. & Lakkala, M. (toim.). Helsinki: Helsingin kaupungin opetusvirasto, s. 49-58 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Promoting knowledge creation and object-oriented inquiry in university courses

Muukkonen, H., Lakkala, M. & Paavola, S., 2011, Learning across sites : New tools, infrastructures and practices. Ludvigsen, S., Lund, A., Rasmussen, I. & Säljö, R. (toim.). Abingdon: Routledge, s. 172-189 18 Sivumäärä (New Perspectives on Learning and Instruction).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

What is digital competence?

Ilomäki, L., Kantosalo, A. & Lakkala, M., 2011, Linked portal. Brussels: European Schoolnet (EUN), s. 1-12 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto

What should be assessed when assessing digital competences?

Kantosalo, A., Ilomäki, L. & Lakkala, M., 2011, Linked portal. Brussels: European Schoolnet (EUN), s. 1-8 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto

Which areas of digital competences are important for a teacher?

Lakkala, M., Ilomäki, L. & Kantosalo, A., 2011, Linked portal. Brussels: European Schoolnet (EUN), s. 1-8 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto

Which elements of digital competence should be acquired at school?

Ilomäki, L., Kantosalo, A. & Lakkala, M., 2011, Linked portal. Brussels: European Schoolnet (EUN), s. 1-7 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto

Which pedagogical practices and methods best support learning digital competences?

Lakkala, M., Ilomäki, L. & Kantosalo, A., 2011, Linked portal. Brussels: European Schoolnet (EUN), s. 1-7 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto
2010

Collaborative conceptual mapping in teaching qualitative methods

Kosonen, K., Ilomäki, L. & Lakkala, M., 2010, Blended Learning in Finland. Joutsenvirta, T. & Myyry, L. (toim.). Helsinki: University of Helsinki, Faculty of Social Sciences, s. 138-153 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

Exploring growth factors: Applying inquiry learning and virtual forums

Salmivirta, S. M. T., Lakkala, M. & Ilomäki, L., 2010, FICTUP - Fostering ICT Usages in pedagogical Practices. European Commission, FICTUP project, 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto

From instructional design to setting up pedagogical infrastructures: Designing technology-enhanced knowledge creation

Lakkala, M., Ilomäki, L. & Kosonen, K., 2010, Technologies and Practices for Constructing Knowledge in Online Environments: Advancements in Learning. Ertl, B. (toim.). Hershey, PA: Information Science Reference, s. 169–185 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Kasvupaikkatekijöiden tutkimus: Tutkivaa oppimista verkko-oppimisympäristön avulla

Salmivirta, S. M. T., Lakkala, M. & Ilomäki, L., 2010, FICTUP - Fostering ICT Usages in pedagogical Practices. European Commission, FICTUP project, 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto

Koululehti Magazine Factoryn avulla

Elomaa, J., Lakkala, M. & Ilomäki, L., 2010, FICTUP - Fostering ICT Usages in pedagogical Practices. European Commission, FICTUP project, 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto

School journal with Magazine Factory

Elomaa, J., Lakkala, M. & Ilomäki, L., 2010, FICTUP - Fostering ICT Usages in pedagogical Practices. European Commission, FICTUP project, 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Open access
Tiedosto
2009

Guiding a blind reader’s strategic questioning in processing expository texts

Kosonen, K., Lakkala, M. & Hakkarainen, K., 2009, YIS: Yearbook of idiographic science. Salvatore, S., Valsiner, J., Travers Simon, J. & Gennaro, A. (toim.). Rome: Firera & Liuzzo, Vuosikerta 2. s. 205-236 32 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Technology-enhanced progressive inquiry in higher education

Muukkonen, H., Lakkala, M. & Hakkarainen, K., 2009, Encyclopedia of information science and technology. Volume VIII, T-Z. Khosrow-Pour, M. (toim.). Hershey, PA: Information Science Reference, s. 3714-3720 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Tools for synchronous communications in collaborative Knowledge Practices Environment (KPE)

Furnadzhiev, I., Tchoumatchenko, V., Vasileva, T., Lakkala, M. & Bauters, M. L. M., 2009, Research, reflections and innovations in integrating ICT in education. Vol. 1. Mendez-Vilas, A., Solano Martin, A. & Mesa Gonzalez, J. (toim.). Badajoz: Formatex, Vuosikerta 1. s. 588-592 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2008

Millaisia mahdollisuuksia oppimisaihiot tarjoavat oppimiselle?

Paavola, S., Ilomäki, L. & Lakkala, M., 2008, Sähköä opetukseen! : Digitaaliset oppimateriaalit osana oppimisympäristöä. Ilomäki, L. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 16-23 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Oppimisaihioiden suunnittelu tekijöiden näkökulmasta

Lakkala, M. & Ilomäki, L., 2008, Sähköä opetukseen! : Digitaaliset oppimateriaalit osana oppimisympäristöä. Ilomäki, L. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 92-101 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Tapaustutkimuksia aihioiden käytöstä kolmessa luokassa: ala-asteella, yläasteella ja lukiossa

Ilomäki, L. & Lakkala, M., 2008, Sähköä opetukseen! : Digitaaliset oppimateriaalit osana oppimisympäristöä . Ilomäki, L. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 54-64 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Verkko-oppimateriaalien arviointi

Ilomäki, L., Eronen, M. & Lakkala, M., 2008, Sähköä opetukseen! : Digitaaliset oppimateriaalit osana oppimisympäristöä. Ilomäki, L. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 24-30 7 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Yhteisöllinen toiminta verkko-oppimisympäristöissä

Lakkala, M., 2008, Parempi oppia yhdessä: tukea eTwinning-hankkeesta. Raitala, S. & Ylilehto, H. (toim.). Helsinki: Opetushallitus, s. 28-36 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

2007

The pedagogical design of technology enhanced collaborative learning

Lakkala, M., 20 kesäkuuta 2007, Elearningeuropa.info: Directory. Barcelona: P.A.U. Education, 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

2006

Designing infrastructures for learning with technology

Lipponen, L., Lallimo, J. & Lakkala, M., 2006, Contemporary approaches to reserach on learning environments: worldviews. Fisher, D. & Khine, M. S. (toim.). Singapore: World Scientific, s. 449-460 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

School peer-review outcomes

Lakkala, M. & Ilomäki, L., huhtikuuta 2006, Policy peer reviews, ICT in Schools: School practice.: Peer reviewing for school development, Experiences of the P2P project Practice strand . Brussels: European Schoolnet (EUN), s. 23–35

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

School peer-review outcomes and suggestions for future peer-reviewing process

Lakkala, M. & Ilomäki, L., 2006, Insight - observatory for new technologies and education: peer reviews. Brussels: European Schoolnet (EUN)

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

Tietokone opetuksessa: opettajan apu vai ongelma?

Ilomäki, L. & Lakkala, M., 2006, Oppimisen teoria ja teknologian opetuskäyttö. Järvelä, S., Häkkinen, P. & Lehtinen, E. (toim.). Porvoo: WSOY Oppimateriaalit, s. 184-212 29 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2005

Technology-mediated progressive inquiry in higher education

Muukkonen, H., Lakkala, M. & Hakkarainen, K., 2005, Encyclopedia of information science and technology. Khosrow-Pour, M. (toim.). Hersey, PA: Idea Group Inc., s. 2771-2776 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Teknologiaperustaiset oppimisympäristöt infrastruktuureina

Lipponen, L., Lallimo, J. & Lakkala, M., 2005, Uusrenessanssiajattelu, digitaalinen osaaminen ja monikulttuurisuuteen kasvaminen. Varis, T. (toim.). [Helsinki]: OKKA-säätiö, s. 65-74 10 Sivumäärä (Opetus-, kasvatus- ja koulutusalojen säätiö - OKKA-säätiön julkaisuja).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2004

Computer-Mediated Progressive Inquiry in Higher Education

Muukkonen, H., Hakkarainen, K. & Lakkala, M., 2004, Online Collaborative Learning : Theory and Practice . Roberts, T. S. (toim.). Hershey, PA: Information science publishing, s. 28-53 26 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu