Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Keywords

  • 516 Kasvatustieteet

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2017 2019

  • 2 Kirjan luku tai artikkeli
  • 2 Artikkeli

Moral conflicts in Iranian secondary schools

Hedayati, N., Kuusisto, E., Gholami, K. & Tirri, K., 20 toukokuuta 2019, julkaisussa : Journal of beliefs and values. 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Gender-specific religious moral dilemmas in Iranian schools

Hedayati, N., Kuusisto, E., Gholami, K. & Tirri, K., 2017, The Power of Resistance: Culture, Ideology and Social Reproduction in Global Contexts. Elmesky, R. M., Yeakey, C. C. & Marcucci, O. C. (toim.). Bingley, UK: Emerald Group Publishing, s. 365-382 18 Sivumäärä (Advances in Education in Diverse Communities: Research, Policy and Praxis; Vuosikerta Volume 12).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Life purposes of Iranian secondary school students

Hedayati, N., Kuusisto, E., Gholami, K. & Tirri, K., 2017, julkaisussa : Journal of Moral Education. 46, 3, s. 283-294 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Value learning trajectories in Iranian educational system

Hedayati, S. N., Kuusisto, E., Gholami, K. & Tirri, K., 2017, Value Learning Trajectories: Theory, Method, Context. Kuusisto, A. & Gearon, L. (toim.). Münster: Waxmann, s. 179-194 17 Sivumäärä (Research on Religious and Spiritual Education; nro 10).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit 2011 2019

MoCo: Teachers' Moral Competence in Pedagogical Encounters

Tirri, K., Hanhimäki, E., Kuusisto, E., Gholami, K., Rissanen, I., Nokelainen, P. & Hedayati, N.

01/09/2011 → …

Projekti: Tutkimusprojekti

TCV: Teaching Common Values in Europe

Tirri, K., Kuusisto, E. & Hedayati, N.

01/09/201628/02/2017

Projekti: Tutkimusprojekti

Aktiviteetit 2016 2019

  • 4 Konferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen
  • 4 Suullinen esitys
  • 2 Public Talks

EDIC+ Intensive Course Thessaloniki/Greece

Kirsi Anne Helena Tirri (Puhuja: pääpuhuja (keynote)), Nasibeh Hedayati (Puhuja: pääpuhuja (keynote))
13 maaliskuuta 201923 maaliskuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

EDIC+ Intensive Course Helsinki 2018

Kirsi Anne Helena Tirri (Puhuja: pääpuhuja (keynote)), Nasibeh Hedayati (Puhuja: pääpuhuja (keynote)), Mikko A. Niemelä (Puhuja: pääpuhuja (keynote))
29 lokakuuta 20189 marraskuuta 2018

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

EARLI SIG19 conference 2018: Ethical sensitivity of Iranian secondary school students

Nasibeh Hedayati (Puhuja), Elina Päivikki Kuusisto (Puhuja), Kirsi Anne Helena Tirri (Puhuja)
11 kesäkuuta 201813 kesäkuuta 2018

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

EARLI JURE 2017: Gender-specific religious moral dilemmas in Iranian schools

Seyedeh Nasibeh Hedayati (Puhuja), Elina Kuusisto (Puhuja), Khalil Gholami (Puhuja), Kirsi Anne Helena Tirri (Puhuja)
28 elokuuta 2017

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

EARLI 2017: Moral conflicts in Iranian schools

Seyedeh Nasibeh Hedayati (Puhuja), Elina Kuusisto (Puhuja), Khalil Gholami (Puhuja), Kirsi Anne Helena Tirri (Puhuja)
1 syyskuuta 2017

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys