Ei valokuvaa: Nina Katajavuori
  • PL 65 (Viikinkaari 2a)

    00014

    Suomi

20022021
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Koulutus / tieteellinen pätevyys

Työyhteisösovittelija, Helsingin yliopisto

Työnohjaaja ja prosessikonsultti, Dialogic Partners Oy

Laaja-alainen korkeakouluopettajan pätevyys, Helsingin yliopisto

Keywords

  • 516 Kasvatustieteet
  • 119 Muut luonnontieteet
  • 317 Farmasia

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2002 2019

Academics’ conceptions of assessment and their assessment practices

Postareff, L., Virtanen, V., Katajavuori, N. & Lindblom-Ylänne, S., 2012, julkaisussa : Studies in Educational Evaluation. 38, 3-4, s. 84-92 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Consonance and dissonance in descriptions of teaching of university teachers

Postareff, L., Katajavuori, N., Lindblom-Ylänne, S. & Trigwell, K., 2008, julkaisussa : Studies in Higher Education. 33, 1, s. 49-61 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Enchancing the development of pharmacy education by changing pharmacy teaching

Kaartinen-Koutaniemi, M. & Katajavuori, N., 2006, julkaisussa : Pharmacy Education. 6, 3, s. 197-208 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The Development of Excellence in Pharmaceutical Knowledge: New Curriculum for the B.Sc. (Pharmacy) Studies

Katajavuori, N., Hirvonen, J. & Lindblom-Ylänne, S., 2003, julkaisussa : Pharmacy Education. 3, 3, s. 149-160 14 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit 2011 2021

CELLS: Cultivating Expertise in Learning of Life Sciences - Advancing Learning and Teaching in Higher Education

Södervik, I., Katajavuori, N., Hanski, L., Kettunen, H., Heinonen, N. & Boshuizen, P. H. P. A.

01/01/201931/12/2021

Projekti: Helsingin yliopiston kolmivuotinen tutkimushanke

Assessing student learning

Virtanen, V., Halinen, K., Ruohoniemi, M. & Katajavuori, N.

01/01/201131/12/2012

Projekti: Tutkimusprojekti

Aktiviteetit 2005 2017

How does peer-group mentoring support university teachers’ work and well-being?

Saara Repo (Puhuja), Nina Maria Johanna Katajavuori (Puhuja)
31 elokuuta 2017

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Tiedosto

Faculty of Social Sciences Gender Studies Teaching Basket (Ulkoinen yksikkö)

Nina Katajavuori (Asiantuntijajäsen)
2016 → …

Aktiviteetti: JäsenyystyypitJäsenyys tai muu rooli suomalaisessa tai kansainvälisessä julkisen sektorin organisaatiossa

Faculty of Social Sciences Gender Studies Teaching Basket (Ulkoinen yksikkö)

Nina Katajavuori (Asiantuntijajäsen)
2016 → …

Aktiviteetti: JäsenyystyypitJäsenyys tai muu rooli suomalaisessa tai kansainvälisessä julkisen sektorin organisaatiossa

Pro Gradu: Sofia von Schantz

Nina Katajavuori (Ohjaaja)
2015 → …

Aktiviteetti: TutkimustyypitMuun opinnäytteen ohjaus (pro gradu, lisensiaattityö)

Supervisor for the doctoral thesis of Maija Tiippana

Nina Katajavuori (Ohjaaja)
2014 → …

Aktiviteetti: TutkimustyypitVäitöskirjan ohjaaja tai sivuohjaaja