Ei valokuvaa: Reito Salonen
  • Suomi

  • PL 9 (Siltavuorenpenger 3A)

    00014

    Suomi

20062019
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Julkaisut 2017 2019

Teacher's visual attention when scaffolding collaborative mathematical problem solving

Haataja, E., Garcia Moreno-Esteva, E., Salonen, V., Laine, A., Toivanen, M. & Hannula, M. S., marraskuuta 2019, julkaisussa : Teaching and Teacher Education. 86, 15 Sivumäärä, 102877.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Detecting collaboration in a real classroom mathematics problem solving session from visual scan-paths

Garcia Moreno-Esteva, E., Hannula, M. S., Toivanen, M., Salminen, J. & Salonen, R., 2017, s. 301. 1 Sivumäärä.

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitPosteriTutkimusvertaisarvioitu

Open access

Tracking visual attention during collaborative problem solving

Garcia Moreno-Esteva, E., Salminen, J. F. A., Hannula, M. S., Toivanen, M. & Salonen, R. V., 2017.

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitPosteriTutkimusvertaisarvioitu

Projektit 2006 2019

Matematiikan osaamisen pitkittäisarviointi, Kansallinen arviointikeskus

Räisänen, A., Metsämuuronen, J., Tuohilampi, L. & Salonen, R.

01/01/200631/05/2017

Projekti: Tutkimusprojekti

Aktiviteetit 2018 2019

  • 1 Konferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen
  • 1 Kutsuesitelmä

From raw biosignal data to user friendly data for experience sampling studies

Elina E. Ketonen (Pääpuhuja), Reito Salonen (Pääpuhuja)
6 kesäkuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitKutsuesitelmä

Helsinki–Tallinn Collaboration Seminar: Digital Assessment in Mathematics

Marja Tamm (Järjestäjätoimikunnan puheenjohtaja), Reito Visajaani Salonen (Osallistuja), Markku S. Hannula (Osallistuja)
28 marraskuuta 2018

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen