Valokuva: Sanna Oinas
  • Suomi

  • PL 9 (Siltavuorenpenger 3A)

    00014

    Suomi

20172020
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2017 2019

  • 3 Artikkeli
  • 1 Kirja
  • 1 Kirjan luku tai artikkeli

Evidence of Innovative Assessment: Literature Review and Case Studies

Kapsalis, G., Ferrari, A., Punie, Y., Conrads, J., Collado, A., Hotulainen, R., Rämä, I., Nyman, L., Oinas, S. & Ilsley, P., 23 lokakuuta 2019, Luxembourg: Publications Office of the European Union. 120 Sivumäärä (JRC Technical Reports)

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirja

Open access
Tiedosto

Palautteen ja valintojen merkitys sähköisessä arvioinnissa. Teoksessa J. Hautamäki, M.-P. Vainikainen & I. Rämä (toim.) Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheessa.

Oinas, S. E., Asikainen, M. S. & Vainikainen, M-P., 2019, (Hyväksytty/In press) Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheessa. . Helsingin yliopisto, 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Hyvää rakentavat Wilma-merkinnät

Oinas, S. & Lanki, J., 28 marraskuuta 2018, julkaisussa : EriKa : Erityisopetuksen tutkimus- ja menetelmätieto. 2018, 2, s. 46-50 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Open access

Is technology-enhanced feedback encouraging for all in Finnish basic education? A person-centered approach

Oinas, S., Vainikainen, M-P. & Hotulainen, R., joulukuuta 2018, julkaisussa : Learning and Instruction. 58, s. 12-21 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Technology-enhanced feedback for pupils and parents in Finnish basic education

Oinas, S., Vainikainen, M-P. & Hotulainen, R., toukokuuta 2017, julkaisussa : Computers & Education. 108, s. 59-70 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit 2018 2020

Technology-enhanced assessment and training of domain-general cognitive competences

Vainikainen, M., Oinas, S., Nyman, L., Asikainen, M., Hienonen, N., Koivuhovi, S. & Gustavson, N.

01/01/201831/12/2020

Projekti: Helsingin yliopiston kolmivuotinen tutkimushanke

Aktiviteetit 2017 2019

  • 6 Suullinen esitys

AERA 2019

Sanna Oinas (Puhuja)
9 huhtikuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Kasvatustieteen päivät

Sanna Oinas (Puhuja)
16 marraskuuta 2018

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Conference for Information Technology & Teacher Education, SITE

Sanna Oinas (Puhuja)
30 maaliskuuta 2018

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Conference on Educational Assessment

Sanna Oinas (Puhuja)
8 huhtikuuta 2017

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

The European Assiciation for Research on Learning and Instruction (EARLI)

Sanna Oinas (Puhuja)
30 elokuuta 2017

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Lehdistö/media

Haastattelu

Sanna Oinas

08/10/2018

1 Median myötävaikutus

Lehdistö/media

Haastattelu

Sanna Oinas

06/09/2017

1 kohde/ Medianäkyvyys

Lehdistö/media

Helsingin Sanomat

Sanna Oinas

14/08/2017

1 kohde/ Medianäkyvyys

Lehdistö/media