20172020
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2017 2019

  • 3 Artikkeli
  • 1 Kirja
  • 1 Kirjan luku tai artikkeli
2019

Evidence of Innovative Assessment: Literature Review and Case Studies

Kapsalis, G., Ferrari, A., Punie, Y., Conrads, J., Collado, A., Hotulainen, R., Rämä, I., Nyman, L., Oinas, S. & Ilsley, P., 23 lokakuuta 2019, Luxembourg: Publications Office of the European Union. 120 Sivumäärä (JRC Technical Reports)

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiKirja

Open access
Tiedosto

Palautteen ja valintojen merkitys sähköisessä arvioinnissa. Teoksessa J. Hautamäki, M.-P. Vainikainen & I. Rämä (toim.) Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheessa.

Oinas, S. E., Asikainen, M. S. & Vainikainen, M-P., 2019, Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheessa. . Helsingin yliopisto, 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2018

Hyvää rakentavat Wilma-merkinnät

Oinas, S. & Lanki, J., 28 marraskuuta 2018, julkaisussa : EriKa : Erityisopetuksen tutkimus- ja menetelmätieto. 2018, 2, s. 46-50 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Open access

Is technology-enhanced feedback encouraging for all in Finnish basic education? A person-centered approach

Oinas, S., Vainikainen, M-P. & Hotulainen, R., joulukuuta 2018, julkaisussa : Learning and Instruction. 58, s. 12-21 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2017

Technology-enhanced feedback for pupils and parents in Finnish basic education

Oinas, S., Vainikainen, M-P. & Hotulainen, R., toukokuuta 2017, julkaisussa : Computers & Education. 108, s. 59-70 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu