Valokuva: Tarja Tuononen
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1A)

    00014

    Suomi

20092020
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut 2009 2019

2019

Complex interrelations between academic competences and students' approaches to learning - mixed-methods study

Tuononen, T., Parpala, A. & Lindblom-Ylänne, S., 22 syyskuuta 2019, julkaisussa : Journal of Further and Higher Education. 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Graduates' evaluations of usefulness of university education, and early career success - a longitudinal study of the transition to working life

Tuononen, T., Parpala, A. & Lindblom-Ylänne, S., 19 toukokuuta 2019, julkaisussa : Assessment & Evaluation in Higher Education. 44, 4, s. 581-595 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Yliopisto-opintojen anti viisi vuotta valmistumisen jälkeen – Tukivatko yliopisto-opinnot työelämätaitojen kehittymistä työuran näkökulmasta?

Tuononen, T., Kangas, T., Carver, E. & Parpala, A., 8 helmikuuta 2019, julkaisussa : Yliopistopedagogiikka. 26, 1

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
2018

Students’ experiences of the factors affecting their study progress: Differences in study profiles

Hailikari, T., Tuononen, T. & Parpala, A., 2018, julkaisussa : Journal of Further and Higher Education. 42, 1, s. 1-12 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuKatsausartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2017

The transition from university to working life. An exploration of graduates' perceptions of their academic competences

Tuononen, T., Parpala, A. & Lindblom-Ylänne, S., huhtikuuta 2017, Higher Education Transitions: Theory and Research. Kyndt, E., Donche, V., Trigwell, K. & Lindblom-Ylänne, S. (toim.). Abingdon, Oxon: Routledge - Taylor & Francis Group, s. 238-253 16 Sivumäärä (New Perspectives on Learning and Instruction).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2016
Open access
Tiedosto

Work experience in relation to study pace and thesis grade: investigating the mediating role of student learning

Tuononen, T., Parpala, A., Mattsson, M. & Lindblom-Ylanne, S., heinäkuuta 2016, julkaisussa : Higher Education. 72, 1, s. 41-58 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Yliopisto-opintojen aikainen työssäkäynti: ajanhallinta- ja itsesäätelytaitojen merkitys opintojen etenemiselle

Tuononen, T., Parpala, A., Haarala-Muhonen, A. & Lindblom-Ylänne, S., joulukuuta 2016, julkaisussa : Tiedepolitiikka. 41, 4, s. 53-60 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2014

Students' and teacher's perceptions of fairness in assessment

Hailikari, T., Postareff, L., Tuononen, T., Räisänen, M. & Lindblom-Ylänne, S., 2014, Advances and innovations in university assessment and feedback: A Festschrift in honour of Professor Dai Hounsell. Kreber, C., Anderson, C., Entwistle, N. & McArthur, J. (toim.). Edinburgh: Edinburgh University Press, s. 99-113 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Yliopistokoulutus ja tasa-arvo - millä tavoin koulutus tukee tai estää tasa-arvoisuutta ja oikeudenmukaisuutta yhteiskunnassa?

Nieminen, L., Tiilikka, P. & Tuononen, T., 18 kesäkuuta 2014, julkaisussa : Oikeus. 43, 2, s. 215-221 6 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinen