Valokuva: Telle Hailikari
  • Suomi

  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1A)

    00014

    Suomi

20042020
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Ansioluettelo

Researcher at the University of Helsinki 2004-2010 at the Faculty of Behavioural Sciences

Senior Lecturer in University pedagogy 1.2.-31.8.2012

Senior Researcher 2010-

 

Koulutustiedot

MA (2002, educational science)
PhD 2010 (educational science, University of Helsinki)

Keywords

  • 516 Kasvatustieteet
  • University Pedagogy
  • learning in higher education
  • 515 Psykologia
  • learning psychology
  • procrastination
  • individual study paths

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 2007 2019

Using individual study profiles of first-year students in two different disciplines to predict graduation time

Hailikari, T., Sund, R., Haarala-Muhonen, A. & Lindblom-Ylänne, S., toukokuuta 2019, (Hyväksytty/In press) julkaisussa : Studies in Higher Education.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Students’ experiences of the factors affecting their study progress: Differences in study profiles

Hailikari, T., Tuononen, T. & Parpala, A., 2018, julkaisussa : Journal of Further and Higher Education. 42, 1, s. 1-12 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuKatsausartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The interplay between academic emotions, psychological flexibility and self-regulation as predictors of academic achievement

Asikainen, H., Hailikari, T. & Mattsson, M., 2018, julkaisussa : Journal of Further and Higher Education. 42, 4, s. 439-453 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Exploration of individual study paths of successful first-year students: an interview study

Lindblom-Ylänne, S., Haarala-Muhonen, A., Postareff, L. & Hailikari, T., lokakuuta 2017, julkaisussa : European Journal of Psychology of Education. 32, 4, s. 687-701 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The complex relationship between emotions, approaches to learning, study success and study progress during the transition to university

Postareff, L., Mattsson, M., Lindblom-Ylanne, S. & Hailikari, T., maaliskuuta 2017, julkaisussa : Higher Education. 73, 3, s. 441-457 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit 2004 2020

Palkinnot

Best Publication Award

Viivi Virtanen (Vastaanottaja), Liisa Postareff (Vastaanottaja) & Telle Hailikari (Vastaanottaja), 2016

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Aktiviteetit 2011 2019

Supervisor of Melissa Åkerlund's Master's thesis

Telle Hailikari (Ohjaaja)
2019 → …

Aktiviteetti: TutkimustyypitMuun opinnäytteen ohjaus (pro gradu, lisensiaattityö)

Social sciences (Lehti)

Telle Hailikari (Arvioitsija (reviewer))
7 joulukuuta 2018

Aktiviteetti: Julkaisun vertaisarvioinnin ja toimituksellisen työn tyypitKäsikirjoitusten vertaisarviointi

Dosentuuriin pätevöittävät pedagogiset opinnot 5 op/THL

Telle Hailikari (Opettaja)
syyskuuta 2018joulukuuta 2018

Aktiviteetti: Muiden aktiviteettien tyypitTyypit: Muut aktiviteetit - Muu opetustyö

Member of OOTY (Opetuksen ja opetuksen kehittämisen yhteistyöryhmä)

Telle Hailikari (Osallistuja)
2018 → …

Aktiviteetti: Muiden aktiviteettien tyypitTyypit: Muut aktiviteetit - Muu opetustyö

Supervisor of Jenni Kivilahti's Master's thesis

Telle Hailikari (Ohjaaja)
2018 → …

Aktiviteetti: TutkimustyypitMuun opinnäytteen ohjaus (pro gradu, lisensiaattityö)