Valokuva Telle Hailikari

Telle Hailikari, Yliopistopedagogiikan yliopistonlehtori

  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1A)

    00014

    Suomi

20042020

Tutkimustuotoksia vuodessa

Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut

2020

All Happy Emotions Are Alike but Every Unhappy Emotion Is Unhappy in Its Own Way: A Network Perspective to Academic Emotions

Mattsson, M., Hailikari, T. & Parpala, A., 30 huhtikuuta 2020, julkaisussa : Frontiers in Psychology. 11, 18 Sivumäärä, 742.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2019

Using individual study profiles of first-year students in two different disciplines to predict graduation time

Hailikari, T., Sund, R., Haarala-Muhonen, A. & Lindblom-Ylänne, S., 1 kesäkuuta 2019, julkaisussa : Studies in Higher Education. 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2018

Students’ experiences of the factors affecting their study progress: Differences in study profiles

Hailikari, T., Tuononen, T. & Parpala, A., 2018, julkaisussa : Journal of Further and Higher Education. 42, 1, s. 1-12 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuKatsausartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The interplay between academic emotions, psychological flexibility and self-regulation as predictors of academic achievement

Asikainen, H., Hailikari, T. & Mattsson, M., 2018, julkaisussa : Journal of Further and Higher Education. 42, 4, s. 439-453 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2017

Exploration of individual study paths of successful first-year students: an interview study

Lindblom-Ylänne, S., Haarala-Muhonen, A., Postareff, L. & Hailikari, T., lokakuuta 2017, julkaisussa : European Journal of Psychology of Education. 32, 4, s. 687-701 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The complex relationship between emotions, approaches to learning, study success and study progress during the transition to university

Postareff, L., Mattsson, M., Lindblom-Ylanne, S. & Hailikari, T., maaliskuuta 2017, julkaisussa : Higher Education. 73, 3, s. 441-457 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2016

Feel the Progress: Second-year Students’ Reflections on Their First-year Experience

Hailikari, T., Kordts-Freudinger, R. & Postareff, L., 2016, julkaisussa : International Journal of Higher Education. 5, 3, s. 79-90 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Teori och praktik vid utvärdering av lärandet

Lindblom-Ylänne, S., Nevgi, A., Hailikari, T. & Wager, M., maaliskuuta 2016, Handbok i universitetspedagogik. Lindblom-Ylänne, S., Nevgi, A., Lindfors, B., Londen, M., Löfström, E. & Mickwitz, Å. (toim.). Helsingfors: Universitetspedagogiska forsknings- och utvecklingsenheten, s. 164-198 35 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinen

2015

Academic procrastinators, strategic delayers and something betwixt and between: An interview study

Lindblom-Ylänne, S. A., Saariaho-Räsänen, E. J., Inkinen, M. S., Haarala-Muhonen, A. E. & Hailikari, T. K., 2015, julkaisussa : Frontline Learning Research. 3, 2, s. 47-62 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Millainen arviointi tukee elinikäistä oppimista?

Virtanen, V., Postareff, L. & Hailikari, T., 2015, julkaisussa : Yliopistopedagogiikka. 22, 1, s. 1-11 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Oppiminen on monen tekijän summa

Lindblom-Ylänne, S., Hailikari, T. & Postareff, L., tammikuuta 2015, Laatua!: Oppimateriaalit muuttuvassa tietoympäristössä. Ruuska, H., Löytönen, M. & Rutanen, A. (toim.). Helsinki: Suomen tietokirjailijat, s. 47-56 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Students' and teacher's perceptions of fairness in assessment

Hailikari, T., Postareff, L., Tuononen, T., Räisänen, M. & Lindblom-Ylänne, S., 2014, Advances and innovations in university assessment and feedback: A Festschrift in honour of Professor Dai Hounsell. Kreber, C., Anderson, C., Entwistle, N. & McArthur, J. (toim.). Edinburgh: Edinburgh University Press, s. 99-113 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

What impedes or enhances my studying? The interrelation between approaches to learning, factors influencing study progress and earned credits

Hailikari, T. K. & Parpala, A., 2014, julkaisussa : Teaching in Higher Education. 19, 7, s. 812-824 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2012

Opintojen etenemiseen vaikuttavat syyt: Projektin loppuraportti

Hailikari, T. & Sjöblom, A., 2012, Helsinki: Helsingin yliopisto, Humanistinen tiedekunta. 53 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Kirja/raporttiTutkimusraporttiAmmatillinen

2010

How to diagnose at-risk students in chemistry: the case of prior knowledge assessment

Hailikari, T. & Nevgi, A-M., 2010, julkaisussa : International Journal of Science Education. 32, 15, s. 2079-2095 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2009

Assessing university students' prior knowledge: Implications for theory and practice

Hailikari, T., joulukuuta 2009, Helsinki: University of Helsinki. 77 Sivumäärä

Tutkimustuotos: OpinnäyteVäitöskirjaArtikkelikokoelma

Oppimisen arvioinnin teoriaa ja käytäntöä

Lindblom-Ylänne, S., Nevgi, A., Hailikari, T. & Wager, M., 2009, Yliopisto-opettajan käsikirja. Lindblom-Ylänne, S. & Nevgi, A. (toim.). Helsinki: WSOYpro, s. 156-191 36 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The relevance of prior knowledge in learning and instructional design

Hailikari, T., Katajavuori, N. & Lindblom-Ylanne, S., 2008, julkaisussa : American Journal of Pharmaceutical Education. 72, 5, s. 1-8 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2007