Valokuva Telle Hailikari

Telle Hailikari, Yliopistopedagogiikan yliopistonlehtori

  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1A)

    00014

    Suomi

20042020

Tutkimustuotoksia vuodessa

Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut

Suodatin
Artikkeli
2020

All Happy Emotions Are Alike but Every Unhappy Emotion Is Unhappy in Its Own Way: A Network Perspective to Academic Emotions

Mattsson, M., Hailikari, T. & Parpala, A., 30 huhtikuuta 2020, julkaisussa : Frontiers in Psychology. 11, 18 Sivumäärä, 742.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2019

Using individual study profiles of first-year students in two different disciplines to predict graduation time

Hailikari, T., Sund, R., Haarala-Muhonen, A. & Lindblom-Ylänne, S., 1 kesäkuuta 2019, julkaisussa : Studies in Higher Education. 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2018

The interplay between academic emotions, psychological flexibility and self-regulation as predictors of academic achievement

Asikainen, H., Hailikari, T. & Mattsson, M., 2018, julkaisussa : Journal of Further and Higher Education. 42, 4, s. 439-453 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2017

Exploration of individual study paths of successful first-year students: an interview study

Lindblom-Ylänne, S., Haarala-Muhonen, A., Postareff, L. & Hailikari, T., lokakuuta 2017, julkaisussa : European Journal of Psychology of Education. 32, 4, s. 687-701 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The complex relationship between emotions, approaches to learning, study success and study progress during the transition to university

Postareff, L., Mattsson, M., Lindblom-Ylanne, S. & Hailikari, T., maaliskuuta 2017, julkaisussa : Higher Education. 73, 3, s. 441-457 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2016

Feel the Progress: Second-year Students’ Reflections on Their First-year Experience

Hailikari, T., Kordts-Freudinger, R. & Postareff, L., 2016, julkaisussa : International Journal of Higher Education. 5, 3, s. 79-90 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2015

Academic procrastinators, strategic delayers and something betwixt and between: An interview study

Lindblom-Ylänne, S. A., Saariaho-Räsänen, E. J., Inkinen, M. S., Haarala-Muhonen, A. E. & Hailikari, T. K., 2015, julkaisussa : Frontline Learning Research. 3, 2, s. 47-62 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Millainen arviointi tukee elinikäistä oppimista?

Virtanen, V., Postareff, L. & Hailikari, T., 2015, julkaisussa : Yliopistopedagogiikka. 22, 1, s. 1-11 11 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2014

What impedes or enhances my studying? The interrelation between approaches to learning, factors influencing study progress and earned credits

Hailikari, T. K. & Parpala, A., 2014, julkaisussa : Teaching in Higher Education. 19, 7, s. 812-824 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2010

How to diagnose at-risk students in chemistry: the case of prior knowledge assessment

Hailikari, T. & Nevgi, A-M., 2010, julkaisussa : International Journal of Science Education. 32, 15, s. 2079-2095 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

The relevance of prior knowledge in learning and instructional design

Hailikari, T., Katajavuori, N. & Lindblom-Ylanne, S., 2008, julkaisussa : American Journal of Pharmaceutical Education. 72, 5, s. 1-8 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2007