Valokuva: Veera Kallunki
  • PL 9 (Siltavuorenpenger 1A)

    00014

    Suomi

19982019
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Henkilökohtainen profiili

Keywords

  • 516 Kasvatustieteet
  • 114 Fysiikka

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Publications and projects within past five years.

Julkaisut 1998 2019

Interdisciplinary craft designing and invention pedagogy in teacher education: student teachers creating smart textiles

Karppinen, S., Kallunki, V. & Komulainen, K., tammikuuta 2019, julkaisussa : International Journal of Technology and Design Education. 29, 1, s. 57-74 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Työkaluja ja menetelmiä globaalien kompetenssien oppimisen tukemiseen

Lakkala, M., Salmela-Aro, K., Kallunki, V., Männistö, T., Pulkkinen, S-A., Fagerholm, F., Dexter, P., Harjula, V-M., Tervaniemi, M. & Toom, A., maaliskuuta 2019.

Tutkimustuotos: KonferenssimateriaalitPosteriTutkimusvertaisarvioitu

Open access

数字故事的教学实践:中芬教师比较研究

Ge, W., Miao, R., Vivitsou, M. & Kallunki, V. A. J., 2019, julkaisussa : Xiandai yuancheng jiaoyu yanjiu. 2019, 1, s. 78-86 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Becoming animated when teaching physics, crafts and drama together: a multidisciplinary course for student-teachers

Kallunki, V., Karppinen, S. & Komulainen, K., helmikuuta 2017, julkaisussa : Journal of Education for Teaching. 43, 1, s. 32-47 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Teachers’ practices to support student work in digital storytelling: A study on Finnish and Chinese school teachers’ experiences

Vivitsou, M., Niemi, H., Wei, G., Kallunki, V. & Miao, R., 2017, julkaisussa : Seminar.net. 13, 2, 23 Sivumäärä, 2306.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Projektit 2001 2018

Interdisciplinary integration

Kallunki, V., Karppinen, S. & Komulainen, K.

01/01/2013 → …

Projekti: Tutkimusprojekti

Future School 2030

Niemi, H., Vivitsou, M., Kallunki, V., Niu, J. & Li, B.

01/09/201630/09/2018

Projekti: Tutkimusprojekti

Näkyvä

Kaasinen, A., Salmi, H., Kallunki, V. & Koivula, J.

01/01/201231/12/2013

Projekti: Tutkimusprojekti

Palkinnot

Dlearn.Helsinki - Helsinki Challenge Science Competition Finalist

Auli Toom (Vastaanottaja), Katariina Salmela-Aro (Vastaanottaja), Minna Lakkala (Vastaanottaja), Mari Tervaniemi (Vastaanottaja), Veera Kallunki (Vastaanottaja), Tomi Männistö (Vastaanottaja), Pasi Silander (Vastaanottaja), Veli-Matti Harjula (Vastaanottaja) & Niko Lindholm (Vastaanottaja), 19 kesäkuuta 2017

Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset

Aktiviteetit 2004 2019

Kielten kandiohjelman opetuksen digiloikka -hankkeen MOOC-suunnittelutyöpaja

Mietta Lennes (Järjestäjätoimikunnan puheenjohtaja), Minnaleena Toivola (Osallistuja), Seppo Tapio Kittilä (Osallistuja), リーッカ(リイッカ) ランシサルミ (Osallistuja), Martti Tapani Vainio (Osallistuja), Päivi Johanna Virkkunen (Osallistuja), Katri Hiovain (Osallistuja), Aino Rosa Haavisto (Osallistuja), Veera Aila Johanna Kallunki (Järjestäjätoimikunnan jäsen), Johannes Ilpo Samuel Pernaa (Puhuja: esitelmän pitäjä)
7 marraskuuta 2018

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

FERA Kasvatustieteen päivät 2018

Seija Karppinen (Osallistuja), Veera Aila Johanna Kallunki (Osallistuja), Kauko Pekka Juhani Komulainen (Osallistuja)
15 marraskuuta 201816 marraskuuta 2018

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

How to evaluate the learning outcomes of digital storytelling?

Veera Kallunki (Puhuja)
29 elokuuta 20172 syyskuuta 2017

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Eric Hamilton

Veera Kallunki (Isäntä)
12 joulukuuta 201714 joulukuuta 2017

Aktiviteetti: Vierailijan isännöinnin tyypitIsännöity akateeminen vierailu Helsingin yliopistossa