Ei valokuvaa: Veijo Meisalo

Veijo Meisalo

1988 …2016
Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Kansainvälinen ja kotimainen yhteistyö Viimeisin maatasolla toteutettu yhteistyö. Saat syvempiä lisätietoja pisteitä napsauttamalla.

Julkaisut 1988 2016

Design and Development of Teaching-Learning Sequence (TLS) Materials Around Us: Description of an Iterative Process

Loukomies, A., Lavonen, J., Juuti, K., Meisalo, V. & Lampiselkä, J., 2016, Iterative Design of Teaching-Learning Sequences: Introducing the Science of Materials in European Schools. Psillos, D. & Kariotoglou, P. (toim.). Dordrecht: Springer Science+Business Media, s. 201-231 31 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Pragmatic Design-Based Research – Designing as a Shared Activity of Teachers and Researches

Juuti, K., Lavonen, J. & Meisalo, V., 2016, Iterative Design of Teaching-Learning Sequences: Introducing the Science of Materials in European Schools. Psillos, D. & Kariotoglou, P. (toim.). Dordrecht: Springer Science+Business Media, s. 35-46 12 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Research on teaching and learning in Physics and Chemistry in NorDiNa Papers

Kinnunen, P., Lampiselkä, J., Meisalo, V. & Malmi, L., 2016, julkaisussa : NorDina : Nordisk tidsskrift i naturfagdidaktikk. 12, 1, s. 3-20 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Identifying Missing Types of Nordic Research in Science Education

Kinnunen, P., Lampiselkä, J., Malmi, L. & Meisalo, V., 2014, E-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Constantinou, C. P., Papadouris, N. & Hadjigeorgiou, A. (toim.). Nicosia, Cyprus: European Science Education Research Association ESERA, s. 1933-1942 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Upper secondary school students’ observations on dehydratation of copper sulphate pentahydrate

Lampiselkä, J., Juuti, K., Lavonen, J., Meisalo, V. & Suomela, L., 2014, E-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Constantinou, C. P., Papadouris, N. & Hadjigeorgiou, A. (toim.). Nicosia, Cyprus: European Science Education Research Association ESERA, s. 3-11 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Projektit 1994 2009

  • 1 Ei aloitettu
  • 7 Päättynyt