Jos olet muokannut tietoja Puressa, ne näkyvät pian tässä.

Julkaisut

2020

Ammatillisissa opettajakorkeakouluissa opettajaksi opiskelevien kokemuksia digitaitojen osaamisesta ja opiskelusta

Harju, V., Pehkonen, L., Niemi, H. & Niu, J., 2020, julkaisussa : Ammattikasvatuksen aikakauskirja. 22, 1, s. 26-42 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Newly qualified teachers' support needs in developing professional competences: the principal's viewpoint

Harju, V. & Niemi, H., 1 tammikuuta 2020, julkaisussa : Teacher Development. 24, 1, s. 52-70 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

2019

An exploration of longitudinal studies of digital learning

Harju, V., Koskinen, A. & Pehkonen, L., 2 lokakuuta 2019, julkaisussa : Educational Research. 61, 4, s. 388-407 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuKatsausartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Työ, oppiminen ja digitalisaatio: tutkimus kehittämistyön tukena

Virtanen, A., Harju, V., Heikkinen, H., Pehkonen, L., Virolainen, M. & Tynjälä, P., 2019, Työn ja oppimisen liitto: Toteemi-hankkeen uusia innovaatioita. Kotila, H. & Vanhanen-Nuutinen, L. (toim.). Helsinki: Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, s. 104-110 7 Sivumäärä (Haaga-Helian julkaisut; nro 8/2019).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

2018

Rehtori tukemassa vastavalmistunutta opettajaa

Harju, V. & Niemi, H., 2018, julkaisussa : Rexi . 2018, 1, s. 22–25 4 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliAmmatillinen

Teachers’ changing work and support needs from the perspectives of school leaders and newly qualified teachers in the Finnish context

Harju, V. & Niemi, H., 20 lokakuuta 2018, julkaisussa : European Journal of Teacher Education. 41, 5, s. 670-687 18 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2017

L’accompagnement professionnel des enseignants débutants en Finlande: enjeux et besoins

Julkaisun otsikon käännös: Newly qualified teachers in Finland – Needs and ways of professional support for teacher’s workHarju, V., Niemi, H. & Toom, A., 2017, julkaisussa : Revue internationale d’éducation de Sèvres. 2017, 74, s. 115-124 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

芬兰基础教育阶段核心素养的培养及评价 (The Development and Evaluation of Transversal Competencies of Basic Education in Finland)

Harju, V., Niemi, H. & Yan, W., 2017, julkaisussa : 教育测量与评价杂志. 2017, 7, s. 10-18 9 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto
2016

Newly Qualified Teachers’ Needs of Support for Professional Competences in Four European Countries: Finland, the United Kingdom, Portugal, and Belgium

Harju, V. & Niemi, H., 2016, julkaisussa : CEPS Journal. 6, 3, s. 77–100 24 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Serious but fun, self-directed yet social: Blogging as a form of lifelong learning

Harju, V., Pehkonen, L. & Niemi, H., 2016, julkaisussa : International Journal of Lifelong Education. 35, 1, s. 2–17 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Student-driven knowledge creation through digital storytelling

Vivitsou, M., Kallunki, V., Niemi, H., Penttilä, J. & Harju, V., 2016, New Ways to Teach and Learn in China and Finland: Crossing Boundaries with Technology. Niemi, H. & Jia, J. (toim.). Frankfurt am Main: Peter Lang , s. 35-53 19 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access

Will it blend? A search for appropriately discomfortable course blogging

Kivelä, M., Harju, V. & Pehkonen, L., 16 toukokuuta 2016, Sulautuvaa opetusta, käänteistä oppimista. Joutsenvirta, T. & Myyry, L. (toim.). Helsinki: Valtiotieteellisen tiedekunnan opetuksen kehittämispalvelut, s. 15-22 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
2014

Angry Birds for Fun in Learning

Harju, V. & Multisilta, J., 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 69-76 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Digitaalisen tarinankerronnan monet mahdollisuudet

Viitanen, K., Harju, V., Niemi, H. & Multisilta, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 187-211 25 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Digital Storytelling for 21st-Century Skills in Virtual Learning Environments

Niemi, H., Harju, V., Vivitsou, M., Viitanen, K., Multisilta, J. & Kuokkanen, A., 2014, julkaisussa : Creative Education. 5, 9, s. 657-671 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Digital Storytelling in Finnish Schools

Harju, V., Viitanen, K. & Vivitsou, M., 2014, Finnish Innovations and Technologies in Schools: a Guide towards New Ecosystems of Learning. Niemi, H., Multisilta, J., Lipponen, L. & Vivitsou, M. (toim.). Rotterdam: Sense publishers, s. 49-56 8 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Enriching Formal Learning Environments with Playful Learning Materials: Learning as Engaging and Collaborative

Harju, V., 2014, Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2014. Waynesville, NC, USA: Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), s. 2191-2195 5 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKonferenssiartikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Kansainvälisyyttä digitarinoiden avulla

Harju, V., Viitanen, K. & Vivitsou, M., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 224-235 12 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Leikilliset oppimateriaalit innostavat oppimaan

Harju, V. & Multisilta, J., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 270-284 15 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Leikkien mutta tosissaan: Leikillä iloa oppimisympäristöön

Harju, V. & Multisilta, J., 2014, Oppiminen pelissä: Pelit, pelillisyys ja leikillisyys opetuksessa. Krokfors, L., Kangas, M. & Kopisto, K. (toim.). Tampere: Vastapaino, s. 153-167 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Tulevaisuuden taidot oppimisen lähtökohtana

Harju, V., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 36-49 14 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Vaikeaa vai ei? Digitarinoiden käyttö opetuksessa

Harju, V. & Viitanen, K., 2014, Rajaton luokkahuone. Niemi, H. & Multisilta, J. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 212-223 12 Sivumäärä (Opetus 2000).

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu