Myöntöpäivä | 14 marrask. 2018 |
---|---|
Tunnustuksen arvo | Kansainvälinen |
Myöntävät organisaatiot | European Association for Practitioner Research on Improving Learning (EAPRIL) |
Tapahtuman otsikko | European Association for Practitioner Research on Improving Learning (EAPRIL) -conference in Slovenia, Portoroz, Univeristy of Maribor, 12th-14th of November, 2018 |
---|---|
Paikka | University of Maribor, Slovenia, Portoroz, SloveniaNäytä kartalla |
Aikajakso | 12 marrask. 2018 → 14 marrask. 2018 |
Asiakirjat ja linkit
Tähän liittyvä sisältö
-
Julkaisut
-
Teachers as users of ICT from the student perspective in higher education flipped classroom classes
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Medical certificate education: Controlled study between lectures and flipped classroom
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Ingredients for a positive view of Flipped Classroom in higher education
Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Opetuksen kehittäminen yliopistossa: Käänteisen luokkahuoneen avulla kohti kehittyvää oppimisympäristöä?
Tutkimustuotos: Ei-tekstimuotoinen › Audiovisuaalinen tuotos › Tieteellinen
-
Perspectives on University Students’ Self-Regulated Learning, Task-Avoidance, Time Management and Achievement in a Flipped Classroom Context
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Exploring Students' Experiences of Self-Regulated Learning during a Large Flipped Classroom Course in Teacher Education
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Transforming Higher Education Teaching and Learning Environments – Introduction to the Special Issue -Editorial
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Pääkirjoitus › Tieteellinen
-
Opiskelijalähtöinen opetus käänteisen luokkahuoneen kontekstissa: -Mitä ja Miten?
Tutkimustuotos: Ei-tekstimuotoinen › Audiovisuaalinen tuotos › Tieteellinen
-
Ideal vs. experienced: University teachers’ perceptions of a good university teacher and their experienced pedagogical competency
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, Vol 18, No 13, 2019: Special issue: Transforming Higher Education Teaching and Learning Environments
Tutkimustuotos: Kirja/raportti › Kokoomateos tai erikoisnumero › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Key Components of Learning Environments in Creating a Positive Flipped Classroom Course Experience
Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
-
Projektit
-
Oppimisanalytiikan hyödyntäminen itseohjatun oppimisen tukemisessa koulutuspolun eri vaiheissa (OAHOT)
Projekti: Tutkimusprojekti
-
DigiPeda -Flipped Learning -project
Projekti: Tutkimusprojekti