Bridging the Gaps - Affective, cognitive, and social consequences of digital revolution for youth development and education

Projektin yksityiskohdat

Kuvaus

Funded by Academy of Finland
Lyhennetty nimiGAPS
TilaKäynnissä
Todellinen alku/loppupvm01/09/201731/08/2021

Projektit

Tutkimustuotos

Are Schools Alienating Digitally Engaged Students? Longitudinal Relations between Digital Engagement and School Engagement

Hietajärvi, L., Lonka, K., Hakkarainen, K., Alho, K. & Salmela-Aro, K., 20 helmikuuta 2020, julkaisussa : Frontline Learning Research. 8, 1, s. 33 - 55 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Doctoral students' writing profiles and their relations to well-being and perceptions of the academic environment

Lonka, K., Ketonen, E., Vekkaila, J., Lara, M. C. & Pyhältö, K., huhtikuuta 2019, julkaisussa : Higher Education. 77, 4, s. 587-602 16 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Engaging leadership training – fostering social interaction skills through e-learning and blended solutions

Lonka, K., Ketonen, E., Marttinen, K. & Talvio, M., huhtikuuta 2019, julkaisussa : Eesti Haridusteaduste Ajakiri . 7, 1, s. 28-49 22 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Aktiviteetit

European Association for Research on Adolescence(EARA) 2020 (Online) Conference

Erika Maksniemi (Osallistuja)

2 syyskuuta 20205 syyskuuta 2020

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitKonferensseihin, kursseille ja seminaareihin osallistuminen ja näiden järjestäminen

Trajectories of Social Media Use across adolescence and their relation to academic and general well-being

Erika Maksniemi (Puhuja)

16 elokuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys