Projekteja vuodessa
Projektin yksityiskohdat
Akronyymi | EACH |
---|---|
Tila | Päättynyt |
Todellinen alku/loppupvm | 01/01/2016 → 31/12/2022 |
Rahoitus
- JUnior educational REsearchers, the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI).: 2 000,00 €
- Ella ja Georg Ehrnroothin säätiö: 13 000,00 €
Tieteenalat
- 516 Kasvatustieteet
Projektit
- 1 Aktiivinen
-
iPAL: International Collaborative for Performance Assessment of Learning in Higher Education – Research and Development
Hyytinen, H. (Projektinjohtaja), Toom, A. (Principal Investigator) & Kleemola, K. (Osallistuja)
01/09/2017 → …
Projekti: Tutkimusprojekti
-
Critical thinking and writing in transition to higher education in Finland: do prior academic performance and socioeconomic background matter?
Kleemola, K., Hyytinen, H. & Toom, A., 2023, julkaisussa: European Journal of Higher Education. 13, 4, s. 488-508 21 SivumääräTutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open accessTiedosto -
Exploring internal structure of a performance-based critical thinking assessment for new students in higher education
Kleemola, K., Hyytinen, H. & Toom, A., 11 toukok. 2022, julkaisussa: Assessment & Evaluation in Higher Education. 47, 4, s. 556-569 14 SivumääräTutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open accessTiedosto -
The Dynamic Relationship between Response Processes and Self-Regulation in Critical Thinking Assessments
Hyytinen, H., Ursin, J., Silvennoinen, K., Kleemola, K. & Toom, A., jouluk. 2021, julkaisussa: Studies in Educational Evaluation. 71, 12 Sivumäärä, 101090.Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open accessTiedosto
Aktiviteetit
-
Boston College, Lynch School of Education
Hyytinen, H. (Vieraileva tutkija)
11 marrask. 2019 → 14 marrask. 2019Aktiviteetti: Ulkoisessa instituutiossa vierailun tyypit › Akateeminen vierailu toiseen organisaatioon
-
Variation in novice students’ critical thinking and argumentation: Transition to higher education is not a level playing field
Hyytinen, H. (Ohjaaja)
2019 → 28 maalisk. 2023Aktiviteetti: Tutkimustyypit › Väitöskirjan ohjaaja tai sivuohjaaja
-
The reflections of the research methodology of critical thinking
Hyytinen, H. (Puhuja)
14 kesäk. 2018Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys