FINNABLE - Innovative school

    Projektin yksityiskohdat

    Kuvaus

    Innovative School project studies the school and its surroundings as a holistic network of learning environments. The study aims to create practical, technology based operational ways of working for the Innovative School concept. ICT forms the basis for supporting the holistic learning of students today and in the future - a special focus is put on the comprehensive use of ICT both in the school as well as in the collaboration between the school, home and the community.
    TilaKäynnissä
    Todellinen alku/loppupvm01/03/2013 → …

    Tutkimustuotos

    • 8 Kirjan luku tai artikkeli

    Crossing Classroom Boundaries in Science Teaching and Learning through the Use of Smartphones

    Sormunen, K., Lavonen, J. & Juuti, K., 2014, Crossing Boundaries for Learning – through Technology and Human Efforts. Niemi, H., Multisilta, J. & Löfström, E. (toim.). Helsinki: University of Helsinki, CICERO Learning Network, s. 91-110 20 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Crossing Classroom Boundaries through the Use of Collaboration-Supporting ICT: A Case Study on School -Kindergarten - Library - Senior Home Partnership

    Kukkonen, M. & Lavonen, J., 2014, Crossing Boundaries for Learning – through Technology and Human Efforts . Niemi, H., Multisilta, J. & Löfström, E. (toim.). Helsinki: University of Helsinki, CICERO Learning Network, s. 67-89 23 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Crossing School-Family Boundaries through the Use of Technology

    Korhonen, T. & Lavonen, J., 2014, Crossing Boundaries for Learning – through Technology and Human Efforts . Niemi, H., Multisilta, J. & Löfström, E. (toim.). Helsinki: University of Helsinki, CICERO Learning Network, s. 37-65 29 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu