Projektin yksityiskohdat
Kuvaus (abstrakti)
Hankkeessa lisätään koko elintarvikeketjun tietoisuutta luomusta ja sen mahdollisuuksista verkkoviestinnän keinoin. Hanke toimii väylänä, josta tietoa luomusta on helppo saada ja josta kaikki ketjun toimijat saavat sähköistä materiaalia käyttöönsä.
Erityinen huomio kohdistetaan kuluttajiin, joille tarjotaan yleistajuista luomutietoa sekä www.luomu.fi-portaalin että sähköisten uutiskirjeiden kautta. Luomutietoa kohdennetaan niin kokeilijoille kuin luomusta jo kiinnostuneille kuluttajille.
Ruralia-instituutin koordinoimassa yhteistyöhankkeessa ovat mukana Luomuliitto, EkoCentria, Kuule Oy, Kurmakka Oy ja Ruralian LuomuTietoVerkko-hanke. Hanke liitty läheisesti Suomalaisen ruokakulttuurin edistämisohjelmaan sekä luomualan yhteistyöryhmän viestintästrategiaan.
Erityinen huomio kohdistetaan kuluttajiin, joille tarjotaan yleistajuista luomutietoa sekä www.luomu.fi-portaalin että sähköisten uutiskirjeiden kautta. Luomutietoa kohdennetaan niin kokeilijoille kuin luomusta jo kiinnostuneille kuluttajille.
Ruralia-instituutin koordinoimassa yhteistyöhankkeessa ovat mukana Luomuliitto, EkoCentria, Kuule Oy, Kurmakka Oy ja Ruralian LuomuTietoVerkko-hanke. Hanke liitty läheisesti Suomalaisen ruokakulttuurin edistämisohjelmaan sekä luomualan yhteistyöryhmän viestintästrategiaan.
Tila | Päättynyt |
---|---|
Todellinen alku/loppupvm | 01/06/2010 → 31/12/2012 |
Tieteenalat
- 416 Elintarviketieteet
- luomu, luomuruoka, luomutuotteet, verkkoviestintä