Projekteja vuodessa
Projektin yksityiskohdat
Akronyymi | iPAL |
---|---|
Tila | Käynnissä |
Todellinen alku/loppupvm | 01/09/2017 → … |
Tieteenalat
- 516 Kasvatustieteet
-
KAPPAS2: Korkeakouluopiskelijoiden oppimistulosten arviointi
Hyytinen, H., Kleemola, K. & Tuononen, T.
01/01/2023 → 31/12/2025
Projekti: Tutkimusprojekti
-
EACH: Enhancing University Students' Critical Thinking
Ella ja Georg Ehrnroothin säätiö, JUnior educational REsearchers, the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI).
01/01/2016 → 31/12/2022
Projekti: Tutkimusprojekti
-
Developing a performance assessment task in the Finnish higher education context: conceptual and empirical insights
Hyytinen, H. & Toom, A., syysk. 2019, julkaisussa: British Journal of Educational Psychology. 89, 3, s. 551-563 13 SivumääräTutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open accessTiedosto -
Enhancing Scientific Thinking Through the Development of Critical Thinking in Higher Education
Hyytinen, H., Toom, A. & Shavelson, R. J., 23 syysk. 2019, Redefining Scientific Thinking for Higher Education: Higher-Order Thinking, Evidence-Based Reasoning and Research Skills. Murtonen, M. & Balloo, K. (toim.). Cham: Palgrave Macmillan, s. 59-78 20 SivumääräTutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open accessTiedosto
-
Developing performance assessment for research on critical thinking
Heidi Hyytinen (Puhuja) & Auli Toom (Puhuja)
15 elok. 2019Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Boston College, Lynch School of Education
Heidi Hyytinen (Vieraileva tutkija)
11 marrask. 2019 → 14 marrask. 2019Aktiviteetti: Ulkoisessa instituutiossa vierailun tyypit › Akateeminen vierailu toiseen organisaatioon
-
Keynote: Computer-based Performance Assessment in Higher Education
Heidi Hyytinen (Puhuja)
5 jouluk. 2018 → 8 jouluk. 2018Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Kutsuesitelmä