International Collaborative for Performance Assessment of Learning in Higher Education – Research and Development

Projektin yksityiskohdat

AkronyymiiPAL
TilaKäynnissä
Todellinen alku/loppupvm01/09/2017 → …

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Projektit

Tutkimustuotos

  • 1 Kirjan luku tai artikkeli
  • 1 Artikkeli

Developing a performance assessment task in the Finnish higher education context: conceptual and empirical insights

Hyytinen, H. & Toom, A., syyskuuta 2019, julkaisussa : British Journal of Educational Psychology. 89, 3, s. 551-563 13 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Enhancing Scientific Thinking Through the Development of Critical Thinking in Higher Education

Hyytinen, H., Toom, A. & Shavelson, R. J., 23 syyskuuta 2019, Redefining Scientific Thinking for Higher Education: Higher-Order Thinking, Evidence-Based Reasoning and Research Skills. Murtonen, M. & Balloo, K. (toim.). Cham: Palgrave Macmillan, s. 59-78 20 Sivumäärä

Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Aktiviteetit

  • 3 Kutsuesitelmä
  • 2 Akateeminen vierailu toiseen organisaatioon
  • 1 Suullinen esitys

Developing performance assessment for research on critical thinking

Heidi Hyytinen (Puhuja), & Auli Toom (Puhuja)

15 elokuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Boston College, Lynch School of Education

Heidi Hyytinen (Vieraileva tutkija)

11 marraskuuta 201914 marraskuuta 2019

Aktiviteetti: Ulkoisessa instituutiossa vierailun tyypitAkateeminen vierailu toiseen organisaatioon

Keynote: Computer-based Performance Assessment in Higher Education

Heidi Hyytinen (Puhuja)

5 joulukuuta 20188 joulukuuta 2018

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitKutsuesitelmä