Mind the Gap Between Digital Natives and Educational Practices

Projektin yksityiskohdat

Kuvaus

Funded by the Academy of Finland MIND Program
TilaPäättynyt
Todellinen alku/loppupvm01/01/201331/12/2016

Projektit

Tutkimustuotos

Are Schools Alienating Digitally Engaged Students? Longitudinal Relations between Digital Engagement and School Engagement

Hietajärvi, L., Lonka, K., Hakkarainen, K., Alho, K. & Salmela-Aro, K., 20 helmikuuta 2020, julkaisussa : Frontline Learning Research. 8, 1, s. 33 - 55 23 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Motivation across a transition: Changes in achievement goal orientations and academic well-being from elementary to secondary school

Tuominen, H., Niemivirta, M., Lonka, K. & Salmela-Aro, K., huhtikuuta 2020, julkaisussa : Learning and Individual Differences. 79, 15 Sivumäärä, 101854.

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

The role of study engagement in university students' daily experiences: A multilevel test of moderation

Ketonen, E. E., Malmberg, L-E., Salmela-Aro, K., Muukkonen, H., Tuominen, H. & Lonka, K., tammikuuta 2019, julkaisussa : Learning and Individual Differences. 69, s. 196-205 10 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Aktiviteetit

Mediakasvatusseura, Agendalla-tilaisuus

Kimmo Alho (Puhuja: esitelmän pitäjä)
31 lokakuuta 2019

Aktiviteetti: Tapahtumaan osallistumisen ja tapahtuman järjestämisen tyypitPublic Talks

Tiedosto

LYK:n lukio, Globaalit terveyskysymykset -kurssi

Kimmo Alho (Puhuja)
13 toukokuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitKutsuesitelmä

Trajectories of Social Media Use across adolescence and their relation to academic and general well-being

Erika Maksniemi (Puhuja)
16 elokuuta 2019

Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypitSuullinen esitys

Lehtileikkeet

Kompleksi-lehti 2/2020

Kimmo Alho

14/04/2020

1 kohde/ Medianäkyvyys

Lehdistö/media

YLE Areena

Kimmo Alho

13/03/2019

1 kohde/ Medianäkyvyys

Lehdistö/media