Projekteja vuodessa
Projektin yksityiskohdat
Akronyymi | MathTrack |
---|---|
Tila | Käynnissä |
Todellinen alku/loppupvm | 01/08/2016 → … |
Rahoitus
- SUOMEN AKATEMIA: 480 000,00 €
Projektit
- 1 Päättynyt
-
BSSE: Biodiversity for science and sustainability education
Uitto, A. (Projektinjohtaja), Kervinen, A. (Principal Investigator), Kaasinen, A. (Principal Investigator), Wolff, L.-A. (Osallistuja), Skarstein, T. (Osallistuja), Aivelo, T. (Osallistuja), Södervik, I. (Osallistuja) & Paananen, M. M. (Muu)
01/01/2017 → 01/09/2023
Projekti: Tutkimusprojekti
Tutkimustuotos
-
Scanning Signatures: A Graph Theoretical Model to Represent Visual Scanning Processes and a Proof of Concept Study in Biology Education
Garcia Moreno-Esteva, E., Kervinen, A., Hannula, M. S. & Uitto, A., 15 toukok. 2020, julkaisussa: Education Sciences. 10, 5, 14 Sivumäärä, 141.Tutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open accessTiedosto -
A picture is worth a thousand words: visualizing collaboration through gaze synchrony graphs
Garcia Moreno-Esteva, E., Salminen, J., Toivanen, M. & Hannula, M. S., 2019, s. 2826-2827. 2 Sivumäärä.Tutkimustuotos: Konferenssimateriaalit › Posteri › vertaisarvioitu
Open access -
Application of mathematical and machine learning techniques to analyse eye tracking data enabling better understanding of children’s visual cognitive behaviours
Garcia Moreno-Esteva, E., White, S. L. J., Wood, J. M. & Black, A. A., 2018, julkaisussa: Frontline Learning Research. 6, 3, s. 72-84 13 SivumääräTutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open accessTiedosto
Aktiviteetit
- 6 Suullinen esitys
-
Teacher-student eye contact in the context of collaborative problem solving: A case study with multiple mobile gaze trackers
Haataja, E. (Puhuja)
6 helmik. 2019 → 10 helmik. 2019Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Gaze synchrony as a measure of collaboration
Garcia Moreno-Esteva, E. (Puhuja)
20 elok. 2018 → 22 elok. 2018Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys
-
Teacher’s gaze behavior when scaffolding peer interaction and mathematical thinking during collaborative problem-solving activity
Haataja, E. (Puhuja)
4 heinäk. 2018Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Suullinen esitys