Projekteja vuodessa
Projektin yksityiskohdat
Tila | Käynnissä |
---|---|
Todellinen alku/loppupvm | 01/04/2014 → 31/12/2026 |
Laitteet
-
Playful Learning Center
Kristiina Kumpulainen (Johtaja)
Learning, Culture & Interventions (LECI)Laitteistot/tilat: Tutkimuslaboratorio
-
1000+: Varhaiskasvatuksen monimuotokoulutus 1000+
Kangas, J., Köngäs, M. J., Ansolahti, A. B. L., Lamminmäki-Vartia, S. A., Niemi, L. H. L., Lindh, M. C. & Simolin, A. E.
01/08/2021 → 31/07/2027
Projekti: Ministeriön rahoitus
-
Digital mediation of children’s interactions with the more-than-human world: Perezhivaniya and literate practices funded by the Australian Research Council (ARC)
Kumpulainen, K., Renshaw, P. & Tooth, R.
01/08/2019 → 31/12/2023
Projekti: Tutkimusprojekti
-
Tutkimustuotos
-
Children’s social orientations as creative processes in early childhood education and care
Nikkola, T. M., Kangas, J., Fong, Y. & Reunamo, J., 1 tammik. 2022, julkaisussa: Journal of Early Childhood Education Research. 11, 1, s. 297-312 15 SivumääräTutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open accessTiedosto -
Creating a Theoretical Framework for Playful Learning and Pedagogy : The Finnish Perspective
Kangas, J. & Harju-Luukkainen, H., kesäk. 2022, Finnish Early Childhood Education and Care : A Multi-theoretical perspective on research and practice. Harju-Luukkainen, H., Kangas, J. & Garvis, S. (toim.). Springer International Publishing AG, Vuosikerta 1. s. 195-208 14 Sivumäärä (Early Childhood Research and Education: An Inter-theoretical Focus; Vuosikerta 1, nro 1).Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open accessTiedosto -
Etäpedagogiikan jäsennyksiä suomalaisessa varhaiskasvatuksessa COVID-19 pandemian alkaessa
Kangas, J. & Niinistö, H., 1 maalisk. 2022, julkaisussa: Journal of Early Childhood Education Research. 11, 2, s. 1-24 24 SivumääräTutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open accessTiedosto
Aktiviteetit
-
Elements of Future - Playful and phenomenon-based teacher education in Finland
Jonna Kangas (Puhuja)
3 maalisk. 2023Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Kutsuesitelmä
-
Playful learning in early childhood education
Jonna Kangas (Puhuja)
18 marrask. 2021Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Kutsuesitelmä
-
Distant learning and teaching through Playful approach
Jonna Kangas (Puhuja)
20 heinäk. 2020Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Kutsuesitelmä
Lehtileikkeet
-
Radio Suomi haastettelu (YLE): Prinsessaleikit, muovailuvaha ja palikat pitävät pintansa lasten leikeissä
11/01/2019
1 Median myötävaikutus
Lehdistö/media
-
YLE Uutiset: Uusi tutkimus haastaa yleiset käsitykset: Lapset viettävät sittenkin enemmän aikaa lelujen ja kirjojen kuin älylaitteiden parissa
11/01/2019
1 Median myötävaikutus
Lehdistö/media
-
Huomenta Suomi-ohjelma (MTV 3): Tutkimus kumoaa myytin - digilaitteet eivät nakerra lasten lukuintoa
10/01/2019
1 kohde/ Medianäkyvyys
Lehdistö/media