Projekteja vuodessa
Projektin yksityiskohdat
Tila | Käynnissä |
---|---|
Todellinen alku/loppupvm | 01/04/2014 → 31/12/2022 |
Laitteet
-
Playful Learning Center
Kristiina Kumpulainen (Johtaja)
Learning, Culture & Interventions (LECI)Laitteistot/tilat: Tutkimuslaboratorio
-
Digital mediation of children’s interactions with the more-than-human world: Perezhivaniya and literate practices funded by the Australian Research Council (ARC)
Kumpulainen, K., Renshaw, P. & Tooth, R.
01/08/2019 → 31/12/2023
Projekti: Tutkimusprojekti
-
MOI: Monilukutaitoa Opitaan Ilolla tutkimus- ja kehittämishanke, rahoitus OKM
Kumpulainen, K., Sintonen, S., Vartiainen, J., Nordström, A., Sairanen, H. & Wong, C. C.
01/01/2019 → 31/12/2020
Projekti: Tutkimusprojekti
-
DigiChild: Nordic Research Network on Digitalising Childhoods funded by NOS HS/Academy of Finland
Kumpulainen, K., Kajamaa, A., Erstad, O., Mäkitalo, Å., Drotner, K. & Jakobsdottir, S.
01/01/2019 → 31/12/2020
Projekti: Tutkimusprojekti
Tutkimustuotos
-
Children’s social orientations as creative processes in early childhood education and care
Nikkola, T. M., Kangas, J., Fong, Y. & Reunamo, J., 1 tammik. 2022, julkaisussa: Journal of Early Childhood Education Research. 11, 1, s. 297-312 15 SivumääräTutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open accessTiedosto -
Etäpedagogiikan jäsennyksiä suomalaisessa varhaiskasvatuksessa COVID-19 pandemian alkaessa
Kangas, J. & Niinistö, H., 1 maalisk. 2022, julkaisussa: Journal of Early Childhood Education Research. 11, 2, s. 1-24 24 SivumääräTutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open access -
The sociomaterial ecology of emotions in a school's makerspace
Kumpulainen, K. & Kajamaa, A., 2021, Maker literacies and maker identities in the digital age: Learning and playing through modes and media. Mclean, C. A. & Rowsell, J. (toim.). London: Routledge, s. 149-166 18 SivumääräTutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Kirjan luku tai artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Aktiviteetit
-
Playful learning in early childhood education
Jonna Kangas (Puhuja)
18 marrask. 2021Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Kutsuesitelmä
-
Distant learning and teaching through Playful approach
Jonna Kangas (Puhuja)
20 heinäk. 2020Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Kutsuesitelmä
-
Juego. Participación. Pedagogía - Principios de la educación a la primera infancia en Finlandia - Early Chilhood Education in Finland
Jonna Kangas (Puhuja)
2 kesäk. 2020Aktiviteetti: Puhe- tai esitystyypit › Kutsuesitelmä
Tiedosto
Lehtileikkeet
-
Radio Suomi haastettelu (YLE): Prinsessaleikit, muovailuvaha ja palikat pitävät pintansa lasten leikeissä
11/01/2019
1 Median myötävaikutus
Lehdistö/media
-
YLE Uutiset: Uusi tutkimus haastaa yleiset käsitykset: Lapset viettävät sittenkin enemmän aikaa lelujen ja kirjojen kuin älylaitteiden parissa
11/01/2019
1 Median myötävaikutus
Lehdistö/media
-
Huomenta Suomi-ohjelma (MTV 3): Tutkimus kumoaa myytin - digilaitteet eivät nakerra lasten lukuintoa
10/01/2019
1 kohde/ Medianäkyvyys
Lehdistö/media