Quality of Norwegian Higher Education: Pathways, Practices and Performances

Projekti: Tutkimusprojekti

Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli

Hakutulokset

  • 2018

    Large class lectures and essay writing in legal education

    Hyytinen, H. & Haarala-Muhonen, A., 2018, Pathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses. Nerland, M. & Prøitz, T. S. (toim.). Oslo: NIFU, s. 171-185 15 Sivumäärä (Report; nro 2018:3).

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

    Open access
  • Problem-based learning in a field course in ecology research

    Hyytinen, H., 2018, Pathways to quality in higher education : Case studies of educational practices in eight courses. Nerland, M. & Prøitz, T. S. (toim.). Oslo: NIFU, s. 152-170 9 Sivumäärä (Report; nro 2018:3).

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliAmmatillinen

    Open access
    Tiedosto