Rethinking authenticity and relevance of science education

  • Laherto, Antti (Projektinjohtaja)
  • Kokkonen, Tommi (Osallistuja)
  • Kapon, Shulamit (Osallistuja)
  • Levrini, Olivia (Osallistuja)
  • Parchmann, Ilka (Osallistuja)
  • Kampschulte, Lorenz (Osallistuja)

Projektin yksityiskohdat

TilaKäynnissä
Todellinen alku/loppupvm01/01/2016 → …

Rahoitus

  • Suomen Kulttuurirahasto;: 28 000,00 €
  • Suomen Kulttuurirahasto: 16 500,00 €

Tieteenalat

  • 516 Kasvatustieteet

Tutkimustuotos

Development & validation of scientific video vignettes to promote perception of authentic science in student laboratories

Stamer, I., Pönicke, H., Tirre, F., Laherto, A., Höffler, T., Schwarzer, S. & Parchmann, I., 2 huhtikuuta 2020, julkaisussa : Research in Science & Technological Education. 38, 2, s. 168-184 17 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Disciplinary authenticity and personal relevance in school science

Kapon, S., Laherto, A. & Levrini, O., syyskuuta 2018, julkaisussa : Science Education. 102, 5, s. 1077-1106 30 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Scientists' perceptions on the nature of nanoscience and its public communication

Laherto, A., Tirre, F., Parchmann, I., Kampschulte, L. & Schwarzer, S., maaliskuuta 2018, julkaisussa : Problems of education in the 21st century (Spausdinta). 76, 1, s. 43-57 15 Sivumäärä

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Open access
Tiedosto

Aktiviteetit

  • 1 Väitöskirjan ohjaaja tai sivuohjaaja

Supervisor

Antti Laherto (Ohjaaja)
marraskuuta 2019 → …

Aktiviteetti: TutkimustyypitVäitöskirjan ohjaaja tai sivuohjaaja