Technology-enhanced assessment and training of domain-general cognitive competences

Projekti: Helsingin yliopiston kolmivuotinen tutkimushanke

Suodatin
Kirjan luku tai artikkeli

Hakutulokset

  • 2022

    Laaja-alaisena osaajana kehittyminen: kokoava teoreettinen viitekehys

    Vainikainen, M.-P. & Koivuhovi, S., 26 huhtik. 2022, Laaja-alainen osaaminen koulussa: Ajattelijana ja oppijana kehittyminen. Hienonen, N., P. N., Saarnio, M. & Vainikainen, M.-P. (toim.). Gaudeamus, s. 39-56 18 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Open access
    Tiedosto
  • Ongelmanratkaisua opettamassa

    Vainikainen, M.-P. & Greiff, S., 2022, Laaja-alainen osaaminen koulussa: Ajattelijana ja oppijana kehittyminen. Hienonen, N., Nilivaara, P., Saarnio, M. & Vainikainen, M.-P. (toim.). Gaudeamus, s. 57–67

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Open access
    Tiedosto
  • 2020

    Educational Assessment in Finland

    Vainikainen, M.-P. & Harju-Luukkainen, H., 2020, Monitoring Student Achievement in the 21st Century: European Policy Perspectives and Assessment Strategies. Harju-Luukkainen, H., McElvany, N. & Stang, J. (toim.). Cham: Springer, s. 131-142 12 Sivumäärä

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

  • 2019

    Oppimaan oppimisen arvioinnin teoreettisia lähtökohtia

    Vainikainen, M.-P. & Hautamäki, J., 2019, Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Hautamäki, J., Vainikainen, M.-P. & Rämä, I. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopisto, s. 9-27 19 Sivumäärä (Kasvatustieteellisiä tutkimuksia; nro 52).

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Open access
    Tiedosto
  • Osaaminen ja asenteet: muutostrendit ja yhteydet

    Vainikainen, M.-P., Thuneberg, H. & Hautamäki, J., 2019, Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Hautamäki, J., Rämä, I. & Vainikainen, M.-P. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopisto, s. 43-76 34 Sivumäärä (Kasvatustieteellisiä tutkimuksia; nro 52).

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Open access
    Tiedosto
  • Palautteen ja valintojen merkitys sähköisessä arvioinnissa

    Oinas, S., Asikainen, M. & Vainikainen, M.-P., 2019, Perusopetus, tasa-arvo ja oppimaan oppiminen: Valtakunnallinen arviointitutkimus peruskoulun päättövaiheesta. Hautamäki, J., Rämä, I. & Vainikainen, M.-P. (toim.). Helsinki: Helsingin yliopisto, s. 167-181 15 Sivumäärä (Kasvatustieteellisiä tutkimuksia; nro 52).

    Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussaKirjan luku tai artikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

    Open access
    Tiedosto