Projekteja vuodessa
Projektin yksityiskohdat
Kuvaus (abstrakti)
Lyhennetty nimi | Oppimisanalytiikan hyödyntäminen itseohjatun oppimisen tukemisessa |
---|---|
Akronyymi | OAHOT |
Tila | Päättynyt |
Todellinen alku/loppupvm | 01/01/2020 → 30/11/2022 |
Tieteenalat
- 516 Kasvatustieteet
- oppimisanalytiikka
- learning analytics
- self-regulated learning
- cotextual learning processes
- 113 Tietojenkäsittely- ja informaatiotieteet
-
OAHOT-2: Oppimisanalytiikan hyödyntäminen itseohjatun oppimisen tukena 2 (OAHOT-2)
Hirsto, L. (Principal Investigator)
01/06/2023 → 31/12/2025
Projekti: Tutkimusprojekti
-
DePeLean: Developing Pedagogy of Learning Analytics and AI in International Study Contexts
Hirsto, L. (Principal Investigator)
01/01/2023 → 31/12/2025
Projekti: Tutkimusprojekti
-
Context sensitive and reflective educational development
Hirsto, L. (Projektinjohtaja)
03/01/2011 → …
Projekti: Tutkimusprojekti
-
A systematic narrative review of learning analytics research in K-12 and schools
Hirsto, L., Saqr, M., López-Pernas, S. & Valtonen, T., 2023, FLAIEC 2022 : Finnish Learning Analytics and Artificial Intelligence in Education Conference 2022. Proceedings of the 1st Finnish Learning Analytics and Artificial Intelligence in Education Conference (FLAIEC 2022). Hirsto, L., López-Pernas, S., Saqr, M., Sointu, E., Valtonen, T. & Väisänen, S. (toim.). CEUR Workshop Proceedings, Vuosikerta 3383. s. 60-67 8 Sivumäärä 9536. (CEUR workshop proceedings, CEUR-WS.org).Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open access -
Bridging Education Learning Analytics and AI: Challenges of the Present and Thoughts for the Future
Hirsto, L., López-Pernas, S., Saqr, M., Sointu, E., Valtonen, T. & Väisänen, S., 2023, julkaisussa: CEUR Workshop Proceedings. 3383, s. 1-6 6 SivumääräTutkimustuotos: Artikkelijulkaisu › Pääkirjoitus › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open access -
Early detection ofdropout factors in vocational education: A large-scale case study from Finland
López-Pernas, S., Kleimola, R., Väisänen, S. & Hirsto, L., 2023, FLAIEC 2022 : Finnish Learning Analytics and Artificial Intelligence in Education Conference 2022. Proceedings of the 1st Finnish Learning Analytics and Artificial Intelligence in Education Conference (FLAIEC 2022). Hirsto, L., López-Pernas, S., Saqr, M., Sointu, E., Valtonen, T. & Väisänen, S. (toim.). 3383 toim. CEUR Workshop Proceedings, s. 44-50 7 Sivumäärä 8117. (CEUR Workshop Proceedings, CEUR-WS.org; Vuosikerta 3383).Tutkimustuotos: Artikkeli kirjassa/raportissa/konferenssijulkaisussa › Konferenssiartikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Open access
Palkinnot
-
EAPRIL Best Research and Development Project Award 2018
Sointu, E. (Vastaanottaja), Hirsto, L. (Vastaanottaja), Kankaanpää, J. (Vastaanottaja), Saarelainen, M. (Vastaanottaja), Heikkinen, L. (Vastaanottaja), Kaasinen, A. (Vastaanottaja), Valtonen, T. (Vastaanottaja), Manninen, J. (Vastaanottaja), Atjonen, P. (Vastaanottaja), Ronkainen, A. (Vastaanottaja) & Pekkarinen, V. (Vastaanottaja), 14 marrask. 2018
Palkinto: Palkinnot ja kunnianosoitukset