"Бесконечный день сурка": социологический анализ учебных практик студентов вузов в ситуации вынужденной изоляции

Larisa Shpakovskaya, Zhanna Chernova

Tutkimustuotos: ArtikkelijulkaisuArtikkeliTieteellinenvertaisarvioitu

Julkaisun otsikon käännös"Endless Groundhog Day": Sociological Analysis of Educational Practices of University Students in a Situation of Quarantine
Alkuperäiskielivenäjä
LehtiMonitoring obŝestvennogo mneniâ: èkonomičeskie i socialʹnye peremeny
Vuosikerta2
Numero162
Sivut464-483
Sivumäärä20
ISSN2219-5467
DOI - pysyväislinkit
TilaJulkaistu - 2021
OKM-julkaisutyyppiA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä, vertaisarvioitu

Tieteenalat

  • 6160 Muut humanistiset tieteet

Siteeraa tätä